Skrevet av Emne: Hønter drar 200 i mark  (Lest 12775 ganger)

Utlogget mr.worm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

SV: Six-Pack`s profil! - OPPDATERT - nye bilder s. 2 & 3
« #45 : 19. februar 2005, 21:29 »
halla, hvordan trener man de øverste mage muskler???

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Six-Pack`s profil! - OPPDATERT - nye bilder s. 2 & 3
« #46 : 20. februar 2005, 00:00 »
Rå bryst og nakke da! Shocked Ryggen var også veldig bra! Cheesy Trener du noen spesielle nakke øvelser eller?
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Hønter

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

SV: Six-Pack`s profil! - OPPDATERT - nye bilder s. 2 & 3
« #47 : 20. februar 2005, 16:44 »
Ser profilen har kommet på 1.sida igjen...mulig tiden er inne for en liten oppdatering da, for det er visst omtrent et halvår siden sist. Regner med jeg slenger opp et par bilder i løpet av uka.

EDIT: Gidder ikke å legge ut bilder enda...for liten framgang til at det er noen vits. Men her er ihverfall status per idag:
Alder: 18
Høyde: 179cm
Trent i 2 år
Vekt: 77 kg
Bryst: 101
Midje: 78
Overarmer: 35
Underarmer: 28
Lår: 61
Legger: 38
Jeg har økt en del på bena, men ellers har det vært lite framgang å se bortsett fra midja da  Spise .  Gikk plutselig opp 6kg på 6 uker. Det var også i denne perioden jeg vokste mye i låra, så var nok litt spekk i tillegg. Fremover det blir vedlikehold i kcal en periode, og så får jeg se hva det blir til senere. 

EDIT2 (25/5-05): Nå har jeg pådratt meg betennelse i begge albuene og jeg har ikke trent overkropp på over 8 uker. Det ser ikke ut til at det blir bra med det første heller  furious . Men det positive er at jeg ikke har krympa noe enda, og så får jo bena 100% fokus fremover. Får håpe jeg får en skikkelig boost når jeg starter på igjen og får heftig framgang  Kickass . Og i mellomtiden får jeg bare plages med syke abstinenser og våte drømmer om å trene overkropp...
  :18smileysleepWeightlifter  Weightlifter2  Weightlifter3


halla, hvordan trener man de øverste mage muskler???
Det lar seg ikke gjøre å isolere de øverste magemusklene, men jeg synes ordinære crunches m/vektbelastning med 90grader i hofta og knærne river godt over hele fjøla


Rå bryst og nakke da! Shocked Ryggen var også veldig bra! Cheesy Trener du noen spesielle nakke øvelser eller?
Det er vel bare en liten genetisk sak, men jeg har trent en del upright rows da. Vet ikke om det er en øvelse å anbefale, for den er ikke så snill med skuldrene, men på høyreps er den vel ikke så ille. Foroverbøyd roing er også ganske bra men den går i hovedsak på rygg.

Utlogget Hønter

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: Six-Pack uten six-pack
« #48 : 21. mai 2008, 00:32 »
Hmm...skader vel ikke å oppdatere profilen før prosjekt sommerform. Da er det vel 30kg opp fra den dagen jeg begynte å trene. Formen er ikke all verden, men man krymper da iallefall ikke. Fettprosenten har steget litt siden siste oppdatering, men er ikke håpløs. Har imidlertid ikke tenkt å tillate meg å bli mer offseason, midja er tross alt 10+cm over det den engang var. Kjennes at jeg er litt tyngre i kroppen enn før, så det skal bli godt å få six-packen frem i lyset. Er en fremdeles en del plaget med skader. Det tok altså over 2,5 år før albuene ble bra nok til at jeg kunne trene "normalt" igjen. Fikk kjørt bena bra i denne perioden. Kjenner fremdeles litt ubehag, og kan f.eks. ikke trene triceps direkte, men det går greit foreløpig. Hadde også hatt litt problemer med knærne det siste året, så knebøyen ble litt skadelidende av det, men er mye bedre nå. Ting tyder på at jeg ikke er laget for å løfte skrot, noe som bildene også kanskje bekrefter. Kronisk beinhinnebetennelse er også et kapittel for seg selv, men nå skal jeg ikke syte mer. Here goes:

Utlogget Hønter

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: Six-Pack uten six-pack
« #49 : 21. mai 2008, 00:33 »
..

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Six-Pack uten six-pack
« #50 : 14. juli 2008, 20:29 »
Hoyy, her har du hatt fremgang siden sist ja!

Men man merker at du har vært skadet, beina er ett godt stykke foran overkroppen! Ville fokusert på overkropp, da spesielt skuldre, triceps og rygg fremmover - om du fremdeles kjenner på skadene og ikke kan trene tungt ville jeg kjørt opp mengden.

Angående skaden i kneet ville jeg undersøkt mulighetene for for lite hamstring-trening.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Hønter

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: Hønter drar 200 i mark
« #51 : 16. mars 2009, 00:56 »
Endelig! Etter 6 år er 200kg's grensa i mark brutt. Altfor sent etter min mening, å bruke 6 år på det er elendig, men jeg har for lenge siden innsett at jeg har elendige gener. Men uansett, nå er det endelig gjort. Er veldig fornøyd med gjennomføringen, klarer å løfte teknisk rent selv på maksvekter. Nå er det bare å sikte seg inn mot 250 om 5-10 år. Det er langt dit, men tiden vil vise om jeg når dit. Må vel litt opp i vekt før den tid. Kroppsvekt i går var tynnje 80kg. Det betyr at det var nøyaktig 2,5 ganger kroppsvekt  Smiley. Knebøyen er det litt dårligere med for tiden. Knærne krangler litt fortsatt. Benken er det også dårlig stilt med, skuldrene liker ikke benk.
Når det gjelder volum, så tar veldig lang tid for meg å øke i masse. Har stått stille på den fronten i lang tid nå. Armene er helt katastrofe, de vokser ikke uansett hva jeg gjør. Formen er likevel bedre enn semibulkeformen fra sist oppdatering.  Måtte feire persinga med litt posing, så slenger med noen bilder av dagsformen.

Utlogget Hønter

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: Hønter drar 200 i mark
« #52 : 16. mars 2009, 01:00 »
..

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hønter drar 200 i mark
« #53 : 17. mars 2009, 15:32 »
Tull og gå å bitche på du har dårlige gener...

Syns du har hatt bra framgang.. og fra 2004-2009 ser du ikke ut som samme personen engang.. på 5år er det ikke alle som hadde klart det. Stå på videre og ikke grin på genene dine. du har blitt utdelt en hånd med kort, gjør det beste du kan med de. + Dine er langt ifra dårlige sånn sett

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hønter drar 200 i mark
« #54 : 18. mars 2009, 15:22 »
Endelig! Etter 6 år er 200kg's grensa i mark brutt. Altfor sent etter min mening, å bruke 6 år på det er elendig, men jeg har for lenge siden innsett at jeg har elendige gener. Men uansett, nå er det endelig gjort. Er veldig fornøyd med gjennomføringen, klarer å løfte teknisk rent selv på maksvekter. Nå er det bare å sikte seg inn mot 250 om 5 år. Det er langt dit, men tiden vil vise om jeg når dit. Må vel litt opp i vekt før den tid. Kroppsvekt i går var tynnje 80kg. Det betyr at det var nøyaktig 2,5 ganger kroppsvekt  Smiley. Knebøyen er det litt dårligere med for tiden. Knærne krangler litt fortsatt. Benken er det også dårlig stilt med, skuldrene liker ikke benk.
Når det gjelder volum, så tar veldig lang tid for meg å øke i masse. Har stått stille på den fronten i lang tid nå. Armene er helt katastrofe, de vokser ikke uansett hva jeg gjør. Formen er likevel bedre enn semibulkeformen fra sist oppdatering.  Måtte feire persinga med litt posing, så slenger med noen bilder av dagsformen.

kansje fordi du har trent i 6 år og veier fortsatt bare 80kg.
å skylde på gener blir for dumt. kansje du bør spise mer?

uansett. grats med pers =) bra form på deg. du er jo sykt mye større nå en du var før.

Utlogget h4ymaker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Hønter drar 200 i mark
« #55 : 18. mars 2009, 18:37 »
Et mer.
Hvis trener hardt, eter mye og går opp 5-10 kg, og KUN har gått opp i fett, DA kan du klage på genene.

Utlogget Hønter

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: Hønter drar 200 i mark
« #56 : 18. mars 2009, 19:10 »
Tull og gå å bitche på du har dårlige gener...

Syns du har hatt bra framgang.. og fra 2004-2009 ser du ikke ut som samme personen engang.. på 5år er det ikke alle som hadde klart det. Stå på videre og ikke grin på genene dine. du har blitt utdelt en hånd med kort, gjør det beste du kan med de. + Dine er langt ifra dårlige sånn sett

Hehe, har da ikke bitcha noe som helst, jeg har bare poengtert fakta  biggrin . Er forsåvidt greit fornøyd med framgangen jeg har hatt sett i forhold til utgangspunktet. Tror styrken kan bli ok med åra, men det er værre for meg å bygge kjøtt. Har ikke droppet ei eneste treningsøkt frivillig siden jeg begynte å trene, så jeg er på nivå med mange som har mye bedre utgangspunkt, men som ikke er i stand til å være like seriøs over lengre tid. Men innsats hjelper bare inntil et visst punkt.

kansje fordi du har trent i 6 år og veier fortsatt bare 80kg.
å skylde på gener blir for dumt. kansje du bør spise mer?

Når jeg starta veide jeg 56 kilo. Ved forrige oppdatering veide jeg 86, dvs 30kg økning. Hadde du sagt det samme hvis jeg startet på 70kg og veid 100kg nå? Jeg har økt såpass mye at herfra og opp går det seint.

Et mer.
Hvis trener hardt, eter mye og går opp 5-10 kg, og KUN har gått opp i fett, DA kan du klage på genene.

Been there done that. Økte jevnt og trutt fra 56kg opp til 80 kg's kroppsvekt og stabiliserte meg der en stund. Spiste meg så opp til 86kg, se forrige oppdatering, og ble halvdvask. Gikk så ned igjen til 80, sist oppdatering, og var like stor som før jeg økte til 86. Så som sagt, herfra og opp går det seint. Er tross alt 25kg tyngre nå enn da jeg startet, så jeg har bygd en god del hittil. Men  har ikke planer om å gi meg på en god stund. Jeg har ikke hastverk  Wink

Syns du har hatt bra framgang.. og fra 2004-2009 ser du ikke ut som samme personen engang.. på 5år er det ikke alle som hadde klart det.


uansett. grats med pers =) bra form på deg. du er jo sykt mye større nå en du var før.

Takker. Det er bare psykisk det med runde tall, men 200 er et fint et, så godt var det.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hønter drar 200 i mark
« #57 : 18. mars 2009, 19:56 »
viss du har økt 30 kg er det jo veldig bra, men du må jo ha vært anorektisk på 56 kg, så det tells ikke Wink

uansett, det går ikke tregere det tyngre man blir. det gjelder bare viss du spiser akkurat samme mengde mat. det er ikke vanskeligere sånn sett å legge på seg når man veier mer. du forbrenner jo mer nå enn du gjorde for 30kg siden, så du må bare kompansere Wink du kan lett hive deg på en bulk du viss du vil øke mer i styrke. du har jo rimelig lav fettprosent.

Utlogget Hønter

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: Hønter drar 200 i mark
« #58 : 18. mars 2009, 20:09 »
viss du har økt 30 kg er det jo veldig bra, men du må jo ha vært anorektisk på 56 kg, så det tells ikke Wink

uansett, det går ikke tregere det tyngre man blir. det gjelder bare viss du spiser akkurat samme mengde mat. det er ikke vanskeligere sånn sett å legge på seg når man veier mer. du forbrenner jo mer nå enn du gjorde for 30kg siden, så du må bare kompansere Wink du kan lett hive deg på en bulk du viss du vil øke mer i styrke. du har jo rimelig lav fettprosent.

Det går tregere å bygge muskler, det var det jeg mente. Å ligge i kcal-overskudd er enkelt, men mengden muskler som bygges blir selvsagt ikke den samme jo lengre man har trent. Jeg ønsker ikke å se ut som en dass heller, så jeg kan ikke øke i kroppsvekt i samme hastighet jeg har gjort tidligere.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hønter drar 200 i mark
« #59 : 18. mars 2009, 21:44 »
går det tregere å bygge muskler?
har du eventuelt noen kilder/forskning på dette?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!