Skrevet av Emne: Feil bruk av tapetkniv.  (Lest 3522 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Feil bruk av tapetkniv.
« #15 : 07. september 2009, 03:38 »
Men så må vi ikke gleme statistikkene da...
Å, du mener den med ikke-vestlige innvadrere? Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Feil bruk av tapetkniv.
« #16 : 07. september 2009, 09:25 »
Leste saken i en annen avis, hvor det stod at han hadde spurt flere ganger om de skulle slåss. Hans ide om slåssing var tydeligvis å bruke kniv mot en som var ubevepnet. Tøffing.

At han ikke er fengslet er helt latterlig. Han var villig til å knivstikke pga en trafikkforseelse?! Og da er det liten sjanse for gjentagelse? Det er så latterlig og provoserende. Du prøver å ta livet av en fyr, og er på gaten igjen samme dag... Jeg tror ikke det er mange andre land enn i Norge dette kunne skjedd

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Feil bruk av tapetkniv.
« #17 : 07. september 2009, 17:01 »
Men så må vi ikke gleme statistikkene da...

Jeg har lest at den viser at innvandrerne ikke utfører mer kriminalitet med unntak av overfallsvoldtekter.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Feil bruk av tapetkniv.
« #19 : 07. september 2009, 17:19 »
Leste saken i en annen avis, hvor det stod at han hadde spurt flere ganger om de skulle slåss. Hans ide om slåssing var tydeligvis å bruke kniv mot en som var ubevepnet. Tøffing.

At han ikke er fengslet er helt latterlig. Han var villig til å knivstikke pga en trafikkforseelse?! Og da er det liten sjanse for gjentagelse? Det er så latterlig og provoserende. Du prøver å ta livet av en fyr, og er på gaten igjen samme dag... Jeg tror ikke det er mange andre land enn i Norge dette kunne skjedd

En fyr her i byda knivstakk 4(!) stykker og slapp ut igjen etter 2 uker. Ene av skadede var min beste venn og han sliter fortsatt med angst. Han mistet så mye blod at legene mente at det var mirakel at han klarte å overleve. Han har nå gått rundt i et år i frihet og saken er enda ikke kommet opp i retten. Og han er etnisk norsk.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Feil bruk av tapetkniv.
« #20 : 07. september 2009, 17:28 »
Like uønska det og! Bur han inne, ffs. Fatter ikke at det er mulig.

Poenget er likevel dette: i den ene saken var det en innvandrer, og hadde dette skjedd om han ikke hadde vært her? Nei, naturlig nok ikke. Hva da om det hadde vært mulig å hive ut tullinger som han i stedet for å bruke skattepenga våre på fengselsopphold? En som derimot er etnisk norsk er vanskelig å sende noe annet sted enn fengsel.

For de som må ha det inn med teskje: for min del må innvandrere komme fra akkurat hvor de vil, i min bok spiller hudfarge eller etnisk tilhørighet _ingen_ rolle. Problemet er bare at vi er så inni hampen ivrig etter å dele ut statsborgerskap uten å så mye som kreve at de skal kunne norsk skikkelig. Når de da gjør noe kriminelt kan man ikke gjøre annet enn å bure dem inne. Sorry mac, jeg er ikke det minste interessert i å fø på utenlandske drapsmenn, voldtektsmenn og tjuver, jeg vil heller at penga mine skal brukes til å få vekk sykehuskøen.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Feil bruk av tapetkniv.
« #21 : 07. september 2009, 17:29 »
En fyr her i byda knivstakk 4(!) stykker og slapp ut igjen etter 2 uker. Ene av skadede var min beste venn og han sliter fortsatt med angst. Han mistet så mye blod at legene mente at det var mirakel at han klarte å overleve. Han har nå gått rundt i et år i frihet og saken er enda ikke kommet opp i retten. Og han er etnisk norsk.


Jeg hater rasshøl som flyr rundt med kniv og leker tøff. Vil man slåss, så velg noen som også ønsker å slåss. Og la det være like vilkår for begge. Å ty til kniv fordi man ikke tør å stole på knyttnevene, er bare utrolig feigt. Han du nevner burde ikke gått fritt, og jeg håper han får en straff som svir, men jeg tviler på det... Han kompisen din kommer sannsynligvis til å være langt mer preget av saken enn gjerningsmannen, og sånn burde det ikke være!

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Feil bruk av tapetkniv.
« #22 : 07. september 2009, 17:55 »
For å si det sånn. Det er en grunn til at jeg går på krav maga og lærer forsvar mot kniv, pistol og forskjellige angrep fra forskjellige vinkler og situasjoner. Det er nyttig gjennom hele livet. en eller annen gang kommer du opp i en kniv-situasjon.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Feil bruk av tapetkniv.
« #23 : 07. september 2009, 18:40 »
Like uønska det og! Bur han inne, ffs. Fatter ikke at det er mulig.

Poenget er likevel dette: i den ene saken var det en innvandrer, og hadde dette skjedd om han ikke hadde vært her? Nei, naturlig nok ikke. Hva da om det hadde vært mulig å hive ut tullinger som han i stedet for å bruke skattepenga våre på fengselsopphold? En som derimot er etnisk norsk er vanskelig å sende noe annet sted enn fengsel.

For de som må ha det inn med teskje: for min del må innvandrere komme fra akkurat hvor de vil, i min bok spiller hudfarge eller etnisk tilhørighet _ingen_ rolle. Problemet er bare at vi er så inni hampen ivrig etter å dele ut statsborgerskap uten å så mye som kreve at de skal kunne norsk skikkelig. Når de da gjør noe kriminelt kan man ikke gjøre annet enn å bure dem inne. Sorry mac, jeg er ikke det minste interessert i å fø på utenlandske drapsmenn, voldtektsmenn og tjuver, jeg vil heller at penga mine skal brukes til å få vekk sykehuskøen.

Jeg er fullstedig enig med deg. Det skal være null tolleranse for kriminalitet. Strafferamene for vold i Norge er jo en vits, man får til og med lengre straff for å kjøre for fort med bilen eller røyke et par gram.

For å hindre at drapsmenn går rundt i frihet, så synes jeg man skal sende dem rett hjem, men å ha strengere lover for innvandring generelt vil ramme mange andre uskyldige og ærlige innvandrere som bor i dette landet, betaler skatt og bidrar til samfunnet som en gjennomsnittlig nordmenn om ikke mer. Det er poenget mitt. Straff de kriminelle så hardt det går ann, men ikke endre lovene slik at det går også utover dem som faktisk prøver tilpasse seg her.

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Feil bruk av tapetkniv.
« #24 : 07. september 2009, 18:49 »
Jeg hater rasshøl som flyr rundt med kniv og leker tøff. Vil man slåss, så velg noen som også ønsker å slåss. Og la det være like vilkår for begge. Å ty til kniv fordi man ikke tør å stole på knyttnevene, er bare utrolig feigt. Han du nevner burde ikke gått fritt, og jeg håper han får en straff som svir, men jeg tviler på det... Han kompisen din kommer sannsynligvis til å være langt mer preget av saken enn gjerningsmannen, og sånn burde det ikke være!

Ja, det tror jeg i grunn også. Skjønner ikke at det går ann, han burde blitt fengslet med engang. Episoden skjedde utenfor en utested så det var mange vitner for å si det sånn, så han slipper i hvert fall ikke unna med "Saken er henlagt, pga manglende bevis ".

For ikke lenge siden så var det en fyr som knuste ruten på bilen til pappa, og når purken kom så ga jeg nummeret til han som gjorde det. Jeg så han med mine egne øyne og var villig til å vitne, men politien henla saken. Tror det er regjeringen som har sviktet her og ikke politiet. De har jo ikke ressurser til en dritt og i tillegg får de en dritt lønn, og da er det ikke rart dem ikke gidder å jobbe.

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!