Skrevet av Emne: Treningsvitenskaps logg: Møter Ronnic C side 5! Opprettet ny treningsnettside!  (Lest 9078 ganger)

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #75 : 17. mars 2010, 11:52 »
og et til
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Begynner å se bra ut! Må begynne å få litt definisjoner hvis du har gått ned 7kg til fra de bildene der?

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Ja da har jeg truffet Ronnie coleman!!! Han gjorde en siste tour i Melbourne hvor han snakket om å gjøre en olympia til!!! og hadde en rå gjeste posering hvor han kom ned i publikum og posa rett foran oss. Man skjønner ikke hvor rå denne mannen er før man har sett han i levende live folkens! Det er en ære å ha møtt han.
Jeg fikk snakket med han, tatt bilde og fått en fet poster med "Too Espenn(siden han skreiv feil ::biggrin:Smiley Train hard, Ronnie coleman Mr O."
Awsome! Var utrolig artig å treffe han etter å ha sett bilder og film av han i ti år. når jeg holdt rundt han for bildet så kunne jeg faktisk ta rundt en av ryggmusklene som stakk ut bak der. Sykeste jeg noen gang har opplevd Cheesy Jeg har by far de største armene av oss bygger vennene (ca 49cm) og jeg ble totalt dwarfa ved siden av coleman Grin En artig opplevelse

Under er et bilde av meg og Ronnie hvor man ser hvordan armer skal BYGGES! Og et bilde av meg og mine "aussie mates" som måtte ta noen poses etter å ha vært på showet Grin Jeg er lengst til høyre og endelig er jeg den største i bildet Wink

Du må være en grov kar for ronnie så faktisk ikke så svær ut der...

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Takker:) Ja det begynner faktisk å se ganske bra ut nå, men må nok ned til 85 for å kunne nærme meg ei scene. Men følger nå Better than steriods boka og bygger muskler og mister fett samtidig. gått ned fra 13% til 10% og ikke gått ned en kg. Så må si den fungerer bra.

Ronnie Coleman var ufattelig stor, men jeg veide jo litt over 100 på det bildet så jeg var jo ikke så liten selv da. Men skal sies at han var virkelig et monster jeg aldri har sett makan til da:) Har fremdeles våte drømmer om den klumpen på ryggen hans som fungerte som et håndtak da dette bilde ble tatt Grin
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Bra form Smiley Ser forresten ut så belfort e på vei opp! 
GSP Eller dan hardy? tippe GSP Wink

du har fått me deg joachim hansen ska slåss om under 1uke i pride nå eller?!

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Pride? Du mener sikkert dream?Smiley pride er nok død desverre desverre. Ja blir konge å se Belfort sloss mot silva down the road. Vil tippe GSP all the way om ikke det kommer et lykke slag, men jeg tviler veldig sterkt. Når han kunne knuse Tiago silva så knuser han Dan Hardy leeeett
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
haha ja selvfølgelig meinte eg dream Tongue skreiv "fedor" istedenfor "belfort" i første innlegg og:p tidlig enda!

Jepp enig.. men når UFC sette igang me de der "reklamene" sine kunne di jo liksom fått Anderson silva vs Chris leben til å ver ein fight så kan gå begge veier Tongue

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Mye har skjedd har skjedd siden sist, og tenkte jeg skulle dele den viktigste delen med dere:

Jeg har startet nettstedet treningsvitenskap.com og er veldig fornøyd med responsen jeg har fått her. Siden er veldig fersk (1mnd gammel) men jeg jobber konstant for å oppdatere med artikler. Nettstedet tar for seg prestasjonfremmende trening, skadeforebyggende trening, styrkeprofiler, avslappnings metoder, ernærings artikler og en serie kalt treningskrydder som gir deg nyttige strategier for at fremgangen ikke skal stoppe opp. De mest leste innleggene er:

Hvordan øke maksimalt i muskel masse uten å overbelaste nervesystemet:

http://treningsvitenskap.com/2010/12/28/aktiver-nervesystemet-ditt-for-%C3%B8kt-muskelmasse-%C3%B8kt-eksplosivitet-arbeidskapasitet-og-innhentnings-evne/


Hvorfor trene dype knebøy: lær deg hva som skjer med underkroppen når vi knebøyer:

http://treningsvitenskap.com/2011/02/08/hvorfor-trene-dype-kneb%C3%B8y/


Styrkeprofilen til talentet Viljar Tangstad:

http://treningsvitenskap.com/2011/02/11/viljar-tangstad/



Håper dere liker siden


Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!