Skrevet av Emne: Treningsvitenskaps logg: Møter Ronnic C side 5! Opprettet ny treningsnettside!  (Lest 8653 ganger)

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Conanespens logg,ufc predictions, bilder s.1.2
« #60 : 07. oktober 2009, 06:11 »
Har altfor mye fett til å se noe bra ut, men tusen takk for komplimentet. Regner med å se ganske bra ut til jul om det er igjen noe muskler på kroppen når fettet er borte da Cheesy Jeg er 179 kort, men det er jo en ganske passe bygger høyde egentlig. Over armene mine var veldig bra før (over 50cm) da jeg var litt tyngre, men pga en biceps skade får jeg ikke trent noe tungt i hele tatt og dermed dettter størrelsen altfor raskt av. Kan bare se bildet på vekta litt tidligere og nå feks: Embarrassed

Har trent Karate i 3 år, grappling uten gi, litt jiu jitzu, litt thai boxing og masse boxing på egenhånd på sekk, pads og speedball og diverse. jeg var nok bedre før, men synes det er veldig artig! Måtte forøvrig gi meg etter en smell i nakken som en kiropraktor skulle fikse opp. Kiropraktoren fucka opp for å si d mildt og to år seinere har jeg fremdeles vont i T1 leddet tross behandlinger i det uendelige... Jævli bittert da det hindrer meg fra å drive med mma som er min stoooooooooooooooore hobby og lidenskap (kan sikkert alle ufcene fra 1 til 103) og må være veldig forsiktig med mark og shrugs og skulderpress... kjipe saker, men jeg får da trent ihvertfall Smiley  Jeg er fra ei lita bygd, Brøttum, utafor Lillehammer. stille og godt der. Men er nå i Australia og studerer.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Conanespens logg,ufc predictions, bilder s.1.2
« #61 : 07. oktober 2009, 08:16 »
Har altfor mye fett til å se noe bra ut, men tusen takk for komplimentet. Regner med å se ganske bra ut til jul om det er igjen noe muskler på kroppen når fettet er borte da Cheesy Jeg er 179 kort, men det er jo en ganske passe bygger høyde egentlig. Over armene mine var veldig bra før (over 50cm) da jeg var litt tyngre, men pga en biceps skade får jeg ikke trent noe tungt i hele tatt og dermed dettter størrelsen altfor raskt av. Kan bare se bildet på vekta litt tidligere og nå feks: Embarrassed

Har trent Karate i 3 år, grappling uten gi, litt jiu jitzu, litt thai boxing og masse boxing på egenhånd på sekk, pads og speedball og diverse. jeg var nok bedre før, men synes det er veldig artig! Måtte forøvrig gi meg etter en smell i nakken som en kiropraktor skulle fikse opp. Kiropraktoren fucka opp for å si d mildt og to år seinere har jeg fremdeles vont i T1 leddet tross behandlinger i det uendelige... Jævli bittert da det hindrer meg fra å drive med mma som er min stoooooooooooooooore hobby og lidenskap (kan sikkert alle ufcene fra 1 til 103) og må være veldig forsiktig med mark og shrugs og skulderpress... kjipe saker, men jeg får da trent ihvertfall Smiley  Jeg er fra ei lita bygd, Brøttum, utafor Lillehammer. stille og godt der. Men er nå i Australia og studerer.


Hadde faktisk paa foelelsen at du var i utlandet da jeg har sett deg skrive paa forum til de merkeligste tider. 

Holder paa med ett lite styrke/bygge prosjekt selv om dagen etter jeg fikk panikk pga en overdose med gainer i sommer, relativt forndoyd med resultatene saa langt men var faktisk inne paa tanken med og bestille ett spesialtilpasset diet og trenings program fra Boerge Fagerli, har aldri vaert knall serioes paa kost(annet enn og spise som en hval under dietmar oppkjoering) saa hadde vaert litt spennende og proeve det og. Tror ogsaa myoreps programmene kombinert med knall diett kan gi kroppen min noe og tygge paa, har erfart at variasjon er bra for baade psyken og kroppen, saa vi faar se, i mellomtiden blir det dietmar mengde, liker det ogsaa.

Fulgte med paa UFC da jeg bodde i USA sent paa 90 tallet, var vel en slags storhets epoke da det var mange underholdende profiler som holdt paa, navn som Tank Abbot, Gracie, Shamrock,  The Polar Bear, og Don Frye sitter iallefall klart i minnet, nivaaet var vel paa langt naert saa bra som naa men jeg syns denne perioden var ganske toeff.

Hva skader angaar har jeg vel vaert ganske heldig, kun en skikkelig smell i kneet som gjorde at jeg ikke kunne trene kneboy paa ett aar, dette var knallkjipt.  Ser du har dratt noen ganske heftige vekter, iallefall i mark, blir vel ikke saa lett for deg og perse igjen der hvis du har vondt i ryggen.  Kjenner jeg maa passe meg selv naa som jeg faktisk er sent i 20 aarene, savner de gode gamle dagene som 18 aaring, da jeg kunne faa nesten hvilken som helst skade, og vaere helt fin igjen etter en uke eller 2.

edit:  Forovrig Brock Lesnar som er helten her i USA naa til dags, tror du noensinne han og Fedor kommer til og gaa mot hverandre?  Hadde vel blitt en helvetes kamp, de som har peiling sier da at Fedor hadde vunnet, men Lesnar ser jo helt gal ut, og kroppen hans er jo nesten paa strongman stoerelse samtisig som han er i utrolig form.  Men saa er jo Fedor doedlig og.  Jeg har lite kompetanse paa omraadet, er bare fascinert, men skulle likt og sett denne kampen da:)

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Conanespens logg,ufc predictions, bilder s.1.2
« #62 : 16. oktober 2009, 16:44 »
ja imorgen treffer jeg helten over alle helter:

RONNIE COLEMAN!!!:) skal på gjeste opptreden med han her i melbourne og skal få tatt noen bilder sammen med han:) håper å få en dobbel biceps bla som jeg kan legge ut her som et evig minne om kongen over alle muskel konger! skal poste bildet her imorgen og være fryktelig stolt og beæret over å ha møtt han. Jeg gleder meg kan jeg si!
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Conanespens logg,ufc predictions, bilder s.1.2
« #63 : 17. oktober 2009, 12:12 »
Hadde faktisk paa foelelsen at du var i utlandet da jeg har sett deg skrive paa forum til de merkeligste tider. 

Holder paa med ett lite styrke/bygge prosjekt selv om dagen etter jeg fikk panikk pga en overdose med gainer i sommer, relativt forndoyd med resultatene saa langt men var faktisk inne paa tanken med og bestille ett spesialtilpasset diet og trenings program fra Boerge Fagerli, har aldri vaert knall serioes paa kost(annet enn og spise som en hval under dietmar oppkjoering) saa hadde vaert litt spennende og proeve det og. Tror ogsaa myoreps programmene kombinert med knall diett kan gi kroppen min noe og tygge paa, har erfart at variasjon er bra for baade psyken og kroppen, saa vi faar se, i mellomtiden blir det dietmar mengde, liker det ogsaa.

Fulgte med paa UFC da jeg bodde i USA sent paa 90 tallet, var vel en slags storhets epoke da det var mange underholdende profiler som holdt paa, navn som Tank Abbot, Gracie, Shamrock,  The Polar Bear, og Don Frye sitter iallefall klart i minnet, nivaaet var vel paa langt naert saa bra som naa men jeg syns denne perioden var ganske toeff.

Hva skader angaar har jeg vel vaert ganske heldig, kun en skikkelig smell i kneet som gjorde at jeg ikke kunne trene kneboy paa ett aar, dette var knallkjipt.  Ser du har dratt noen ganske heftige vekter, iallefall i mark, blir vel ikke saa lett for deg og perse igjen der hvis du har vondt i ryggen.  Kjenner jeg maa passe meg selv naa som jeg faktisk er sent i 20 aarene, savner de gode gamle dagene som 18 aaring, da jeg kunne faa nesten hvilken som helst skade, og vaere helt fin igjen etter en uke eller 2.

edit:  Forovrig Brock Lesnar som er helten her i USA naa til dags, tror du noensinne han og Fedor kommer til og gaa mot hverandre?  Hadde vel blitt en helvetes kamp, de som har peiling sier da at Fedor hadde vunnet, men Lesnar ser jo helt gal ut, og kroppen hans er jo nesten paa strongman stoerelse samtisig som han er i utrolig form.  Men saa er jo Fedor doedlig og.  Jeg har lite kompetanse paa omraadet, er bare fascinert, men skulle likt og sett denne kampen da:)

SKjønner akkurat hva du mener med å tåle alt som 18 åring:) disse dagene varer jo en biceps strekk i 3 måneder:( Hadde vært sykt kult med en fedor vs Brock kamp, men det kan nok evnt ta litt tid om vi overhodet får se kampen at all... for mye politikk inne bildet, og uenigheter om co-promotions med M1 global og ufc... møkk at sånt skal ødelegge for det alle vil se. Fedor vinner jo alltid, men han ville nok slitt bra med Brock uansett tror jeg.. Men Fedor ville vunnet:)

Hadde vært koooonge å fått med seg starten på ufc i de gode gamle "ultimate ultimate" turnerningene:) Keith Hackney og gjengen...HOHO, det var tider det!
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Conanespens logg,Espen treffer Ronnie Coleman
« #64 : 19. oktober 2009, 15:23 »
Ja da har jeg truffet Ronnie coleman!!! Han gjorde en siste tour i Melbourne hvor han snakket om å gjøre en olympia til!!! og hadde en rå gjeste posering hvor han kom ned i publikum og posa rett foran oss. Man skjønner ikke hvor rå denne mannen er før man har sett han i levende live folkens! Det er en ære å ha møtt han.
Jeg fikk snakket med han, tatt bilde og fått en fet poster med "Too Espenn(siden han skreiv feil ::biggrin:Smiley Train hard, Ronnie coleman Mr O."
Awsome! Var utrolig artig å treffe han etter å ha sett bilder og film av han i ti år. når jeg holdt rundt han for bildet så kunne jeg faktisk ta rundt en av ryggmusklene som stakk ut bak der. Sykeste jeg noen gang har opplevd Cheesy Jeg har by far de største armene av oss bygger vennene (ca 49cm) og jeg ble totalt dwarfa ved siden av coleman Grin En artig opplevelse

Under er et bilde av meg og Ronnie hvor man ser hvordan armer skal BYGGES! Og et bilde av meg og mine "aussie mates" som måtte ta noen poses etter å ha vært på showet Grin Jeg er lengst til høyre og endelig er jeg den største i bildet Wink
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Zuul

Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #65 : 20. oktober 2009, 10:10 »
Hehe. Fett bilde, ser ut som du har droga ned mannen Grin

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #66 : 20. oktober 2009, 11:00 »
Ja:) kjempe flott at min ENE sjansje til å eviggjøre dette høydepunktet i livet mitt ender med at Coleman tar en "pimpin cool" look og ser kjempe interesert ut... Tror entusiasmen vår var på litt forskjellige plan her gitt...Smiley Meeeen, morro var det læl!
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Zuul

Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #67 : 20. oktober 2009, 11:36 »
Hehe.

Vi journalister lærer på studiet følgende tese:

For deg er dette bare en av mange dager på jobben, mens det for den personen du intervjuer kanskje er den ene gangen de blir intervjuet.

Det kan være greitt å bite seg merke i Grin

Og så lærte vi følgende: Ta flere bilder Grin

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #68 : 20. oktober 2009, 13:29 »
HAHA, jeg ba han kuuuuken om å holde den forb#%¤"a knappen inne så det ble massse bilder... Men neida, han tok bare ett vettu og vips så ble øyeblikket mitt krympet neeeeeeed... Skulle tatt med dama som er en litt mer habil fotograf:) problemet er bare at hu ikke skjønner pointet med å se på menn med selvbruningskrem, olje og tanga...  whats wrong with her???
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Zuul

Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #69 : 20. oktober 2009, 13:48 »
Damer, what can you do what

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #70 : 05. november 2009, 00:38 »
jevlig kul log Smiley følge me her framøve!
Btw kan du fortella meg korfor shogun isje klare å ble liga god så han va for typ 3-5(?) år siden i pride.. Tror du Belfort komme te å fortsetta domineringå si? Hadde blitt ekstremt glad sjøl vis Belfort hadde slått Fedor, Belfort va tross alt ekstremt god når han va 19år og hadde det isje vert for oppholdet kunne han vert verdensbeste idag tror eg.. Whatya think?


Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #71 : 05. november 2009, 01:31 »
Feeet! Skulle betalt mye får å få være med på et bilde sammen med Ronnie Wink Utrolig kult!
Du er ikke akkurat minstemann i gata du heller da! Cheesy
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #72 : 05. november 2009, 01:40 »
jevlig kul log Smiley følge me her framøve!
Btw kan du fortella meg korfor shogun isje klare å ble liga god så han va for typ 3-5(?) år siden i pride.. Tror du Belfort komme te å fortsetta domineringå si? Hadde blitt ekstremt glad sjøl vis Belfort hadde slått Fedor, Belfort va tross alt ekstremt god når han va 19år og hadde det isje vert for oppholdet kunne han vert verdensbeste idag tror eg.. Whatya think?



Tror Shogun for en ting ble satt veldig tilbake pga skadene sine da Marc coleman kasta han så han brakk armen rett av i albueleddet som er komplisert nok. PÅ toppen der fikk han ødelagt korsbånd i kneet to ganger og måtte drive rehab konstant i ca 1 år tror jeg istedetfor å trene mma på. Tror også at pride reglene passet Shogun vanvittig mye bedre enn de mer "sofistikerte" reglene i UFC da man ikke kan hoppe og stompe på hodet til motstandern da de ligger på bakken. Shogun hadde dette down to a science Grin (Han og wanderlei hadde sikkert fotballer med menneske ansikter malt på til treninger) Men han så jo utrlog bra ut mot Machida og skulle definitivt fått seieren! Mye korrupsjon i statene, hvis ikke så er dommerne bare komplett udugelige.

Det med Belfort er at han er så ustabil at det er umulig å spå hva som skjer next. Han ser ufattelig bra ut om dagen og når han knuser franklin på de første slagene han sender ut så er han tydeligvis tilbake til sitt gamle selv. Vil tro den vitor som sloss mot franklin faktisk kunne slått anderson om Anderson ikke var helt på gamet sitt. Vanvittig synd at operasjonen til Silva utsatte kampen som egentlig skulle gått 2. Januar. Belfort kommer til å knuse mange mange i UFC, og de eneste han evnt vil slite mot er gode wrestlere som kan holde han nede og bryte ned viljen hans, som vi har sett feile noen ganger. Ufattelig hvor god han var da han var 19 pg det ser ut som han endelig har funnet tilbake dit, tross alle vanskligheter han har gått gjennom på det personlige plan.

Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #73 : 17. mars 2010, 11:46 »
Da har det gått år og dag siden sist jeg skrev noe her. Mye pga av en møkka skade som satte meg langt tilbake igjen. Under en ganske tung dumbbell extension bak huet reiv jeg halveis av sternoclavicular ligamentet og herpa samtlige muskler på høyre side av halsen. Ligamentet er festet i første ribbein så jeg har slitt med mye smerter derifra også. krageins tuppen stikker litt ut på høyre siden der det egentlig skal ligge inne i brystbeinsgropa og være med og danne en fin trekant. Men som de aller fleste her inne skulle ikke dette stoppe meg så jeg har prøvd så godt jeg kan i mange mnd og nå ser endelig ting lysere ut. Har vært på diett en stund nå og legger ut noen bilder så dere kan kicke meg litt ekstra i stumpen. Motivasjonen er på topp for å kunne trene skikkelig igjen, men noen rette snorer fra dere inne her hjelper også veldig om dere orker.

Tar dietten veldig stødig og går ned sakte men sikkert. Vekta ligger på ca 90 idag og på bildene er den ca 97kg.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5
« #74 : 17. mars 2010, 11:48 »
noen flere bilder:
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!