Skrevet av Emne: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no  (Lest 80274 ganger)

Utlogget sidders88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #30 : 07. september 2009, 16:03 »

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #31 : 07. september 2009, 16:04 »
din konklusjon er altså at så lenge legen gir testosteron som en form for behandling, så er det ikke farlig?
Er vel gjerne snakk om medisinske doser kontra kosmetiske. Bare for å ta et eksempel; om noen ikke har fått det med seg, har vi alle faktisk en naturlig produksjon av testosteron. Jada, veit at det er andre stoffer man kanskje ser på som mer farlig i en bolesammenheng, men om jeg ikke har gått glipp av noe vesentlig er vel testosteron det man som regel bygger en kur rundt. Om testoen i seg sjøl er så innmari grisefarlig som enkelte ser ut til å tro bør vi jo fluksens gjøre de nødvendige tiltakene for å få ned egenproduksjonen av denne... Tongue


Tidenes største LOL.

Kan aaaaldri tenke meg at de som slåss i "bolerus" hadde aggressive tilbøyeligheter før de begynte med dop.. dry
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #32 : 07. september 2009, 16:12 »
Er vel gjerne snakk om medisinske doser kontra kosmetiske. Bare for å ta et eksempel; om noen ikke har fått det med seg, har vi alle faktisk en naturlig produksjon av testosteron. Jada, veit at det er andre stoffer man kanskje ser på som mer farlig i en bolesammenheng, men om jeg ikke har gått glipp av noe vesentlig er vel testosteron det man som regel bygger en kur rundt. Om testoen i seg sjøl er så innmari grisefarlig som enkelte ser ut til å tro bør vi jo fluksens gjøre de nødvendige tiltakene for å få ned egenproduksjonen av denne... Tongue

joda selvfølgelig har dosering enormt mye å si,men å tilsette noe kroppen produeserer nok av selv, syntetisk er jo ikke så smart da kroppen etter endt kur får problemer med å stille seg tilbake til vanlig produksjon
men uansett, da er det bare å ta en telefon til olebole ,for han er garantert ett eller annet som kan motvirke denne bivirkningen  Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #33 : 07. september 2009, 16:29 »
Syns det er synd at noen prøver å latterliggjøre denne artikkelen og personen i den. Han forsøker å bruke elendigheten sin til noe nyttig. Nemlig å få andre unge mennesker til å avstå fra noe som kan bety et liv i sykdom, eller enda værre, døden.

Syns Kjell Robin fortjener respekt for det han gjør her. Det er ikke mange andre som tørr å stå frem å vise hva deres egne valg har ført til for slags elendighet. Og noen nekter jo tydeligvis å forstå hva disse valgene gjør og har gjort med dem.

Oppfordrer folk til å forsøke å utvise litt mer respekt i sine uttalelser her inne! Det er et offentlig forum, noe som også betyr at uttalelser kan virke både støtende og sårende på den som blir omtalt (selv om han selv har valgt å stå frem).
Mener du hans bruk er representativ?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #34 : 07. september 2009, 16:38 »
Forstår ikke folk gidder å diskutere dette. Folk kommer alltid til å ha forskjellige meninger, holdninger og grenser uansett.

Utlogget høggern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #35 : 07. september 2009, 16:39 »
er det noen som har fastslått at det var steroidene som gjorde at han måtte ha utlagt tarm? eller er det bare noe alle regner med, siden steroider tydligvis er like ille som heroin ifølge noen på forumet...

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #36 : 07. september 2009, 16:48 »
er det noen som har fastslått at det var steroidene som gjorde at han måtte ha utlagt tarm? eller er det bare noe alle regner med, siden steroider tydligvis er like ille som heroin ifølge noen på forumet...

Nei, jeg tipper legene på Arendal sykehus misliker jobben sin så mye at de bare sitter på vaktrommet og slår terning på hva de skal sette som årsak...
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #37 : 07. september 2009, 16:48 »
Syns det er synd at noen prøver å latterliggjøre denne artikkelen og personen i den. Han forsøker å bruke elendigheten sin til noe nyttig. Nemlig å få andre unge mennesker til å avstå fra noe som kan bety et liv i sykdom, eller enda værre, døden.

Syns Kjell Robin fortjener respekt for det han gjør her. Det er ikke mange andre som tørr å stå frem å vise hva deres egne valg har ført til for slags elendighet. Og noen nekter jo tydeligvis å forstå hva disse valgene gjør og har gjort med dem.

Oppfordrer folk til å forsøke å utvise litt mer respekt i sine uttalelser her inne! Det er et offentlig forum, noe som også betyr at uttalelser kan virke både støtende og sårende på den som blir omtalt (selv om han selv har valgt å stå frem).

han får null respekt fra meg ihvertfall..jævla klovn som har seg selv å takke!går ut i media og sutrer etter symapti.
han ser faen ikke ut heller..1 million i varer??da snakker vi dårlig gener.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #38 : 07. september 2009, 16:50 »
han får null respekt fra meg ihvertfall..jævla klovn som har seg selv å takke!går ut i media og sutrer etter symapti.
han ser faen ikke ut heller..1 million i varer??da snakker vi dårlig gener.

snakk om å kaste stein i glasshus....
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #39 : 07. september 2009, 16:51 »
snakk om å kaste stein i glasshus....

hva mener du med den doc?

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #40 : 07. september 2009, 16:53 »
han får null respekt fra meg ihvertfall..jævla klovn som har seg selv å takke!går ut i media og sutrer etter symapti.
han ser faen ikke ut heller..1 million i varer??da snakker vi dårlig gener.

Kanskje han ser at hans egen elendighet kan hindre noen fra å begynne med sterioder. Det synes jeg er en god sak. Forby dritten sier nå jeg.

Er det noen som er klovner så er det de skakkjørte tufsene som må sette sprøyter i rumpa for å tørre å gå utafor døra...

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #41 : 07. september 2009, 16:56 »
hva mener du med den doc?

Etter min mening ser vel ikke dette så mye bedre ut...
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #42 : 07. september 2009, 16:58 »
Kanskje han ser at hans egen elendighet kan hindre noen fra å begynne med sterioder. Det synes jeg er en god sak. Forby dritten sier nå jeg.

Er det noen som er klovner så er det de skakkjørte tufsene som må sette sprøyter i rumpa for å tørre å gå utafor døra...

da får man forby alt som er skadelig i samme slengen som alkohol,snus,røyk ++++
folk får gjøre hva de vil for min del med sin egn kropp.om de vil bruke dop,steroider,drikke eller røyke.ikke min sak.men de vet skadevikningene og får ta konsekvensene selv,ikke komme etterpå og sutre!

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #43 : 07. september 2009, 16:58 »
han får null respekt fra meg ihvertfall..jævla klovn som har seg selv å takke!går ut i media og sutrer etter symapti.
han ser faen ikke ut heller..1 million i varer??da snakker vi dårlig gener.
jeg har stor respekt for denne mannen pga sitt forebyggende arbeid mot doping
tror du virkelig at mannen står frem i vg for å få empati?
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #44 : 07. september 2009, 17:00 »
Etter min mening ser vel ikke dette så mye bedre ut...

haha gammelt bilde..kommer mye tyngre inn på nm Smiley
har trent i mange år jeg doc ca 14 år...klarer å bygge litt muskler på den tid vettu.betyr ikke at jeg trykker kroppen full Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!