Skrevet av Emne: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no  (Lest 85485 ganger)

Utlogget Arild25

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #60 : 07. september 2009, 17:50 »
Er bra at noen forebygger mot bruken av steroider, men dette kan vel seriøst ikke være reprasentativt. Han har brukt 1 mill på bol iløp av 6 år. Det er ca 167 000 kr i året. Har aldri hørt om noen som bruker slike ekstreme doser! :O  Hadde mannen brukt 500 russere og fått nyresvikt så hadde det vært en mye mere forebyggende artikkel å komme med. Antidoping norge bruker slike ekstreme tilfeller for å forebygge og det blir helt feil. Da tenker jo bare andre som bruke 20-30000 kr på bol i året at dette trenger ikke jeg å bry meg om for han bruker så ekstremt mye mere enn meg... Røyker du 200 sigaretter for dagen så er jo det også ekstremt helsefarlig...

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #61 : 07. september 2009, 17:51 »
HÆ?

Jeg er veldig fan av Ole Brum politikk "du kan få gjøre hva du vil om det ikke går ut over noen andre". I Veldig mange tilfeller får det ut over andre som med skatt, forsikringer osv.

Når det gjelder narkomane skulle de umyndiggjøres og tvangs avruses. Herregud hvor mye dritt som kommer av narkotika og dop missbruk. (Også overmedisinering i et helemessig perspektiv)


Og så var det det med valgfrihet i livet osv da. Enig med deg i at det kan bli strengere lovgivning, men på linje med heroin? Latterlig!

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #62 : 07. september 2009, 17:54 »
Du overdriver vel litt nå det finnes tross alt en verden utenfor TF, der muskel og skjellett lidelser og psykiske lidelser står for 70% av alle sykemeldinger og uføre saker. De som får mest tid i media er jo influensa om dagen, men jeg hører jo mye og uvettig kjøring, kreft, alkoholisme osv.

hvor er alle som har fått lungekreft av røyking, hjerteinfarkt av dårlig kosthold og drukket bort leveren sin på alkohol? hvorfor blir det ikke like mye oppstyr rundt de skadene, som de som kommer av steroidebruk? folk snakker som om steroider skulle vært den største helseplagen og trusselen i dagens samfunn..

i 2009 tror jeg ikke at det her har så altfor mye for seg, de fleste vet det som trengs å vite for å ta valget om å bruke eller ikke..

så lenge det ikke går utover andre, kan man gjøre akkurat som man vil med seg selv. man lever kun en gang..
man blir ikke noen helt av å fortelle om bivirkninger man har fått. synd for han og fint at han kommer seg videre, men det er en pris å betale for allt, spesiellt når man kjører varer i millionklassen

Utlogget BjM

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #63 : 07. september 2009, 17:55 »
men nå må bolerne komme på banen her, det pleier jo ikke å gå lang tid før selvutnevnte eksperter med utdanning fra www.steroids.com + gutta på gymmet begynner og prate usammenhengende om "kontrollert bruk" og "ingen bivirkninger"...

De burde vel heller kalle det for kontrollert misbruk.

Aktiv styrkeløfter

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #64 : 07. september 2009, 17:57 »
hvor er alle som har fått lungekreft av røyking, hjerteinfarkt av dårlig kosthold og drukket bort leveren sin på alkohol? hvorfor blir det ikke like mye oppstyr rundt de skadene, som de som kommer av steroidebruk? folk snakker som om steroider skulle vært den største helseplagen og trusselen i dagens samfunn..

i 2009 tror jeg ikke at det her har så altfor mye for seg, de fleste vet det som trengs å vite for å ta valget om å bruke eller ikke..

så lenge det ikke går utover andre, kan man gjøre akkurat som man vil med seg selv. man lever kun en gang..
man blir ikke noen helt av å fortelle om bivirkninger man har fått. synd for han og fint at han kommer seg videre, men det er en pris å betale for allt, spesiellt når man kjører varer i millionklassen
man lever kun en gang terieon er jo en god grunn til å holde seg unna bol spør du meg Wink
så lenge det ikke går utover andre påstanden er jo ikke så gal  Wink
men tror du virkelig ikke at det finnes flere bekymrende familimedlemmer  der ute som feks blir bekymra når sønnen vokser til det dobbelte i løpet av et år?
er det feks greit at det skal bli lovlig med narkotiske stoffer også?
angående lungekreft,dårlig kosthold,så er dette i media mye mer en steroidebruk
en hører oftere at folk snakker om all den dårlige maten en bør slutte å spise enn bruk av bol
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #65 : 07. september 2009, 18:00 »
Hvordan fører anabole steroider i seg selv til en sprukken tarm?

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #66 : 07. september 2009, 18:06 »
Hvordan fører anabole steroider i seg selv til en sprukken tarm?
kan tenke meg til at det er en bieffekt somiensjelden gang kan komme av ekstreme mengder bol
det er ikke bare bicepsen som vokser når en boler seg,tykktarmen er også en muskel
kanskje han hadde andre plager som feks chronssyndrom i tykktarmen

VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget BjM

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #67 : 07. september 2009, 18:06 »
Veldig bra reflekteringer fra de politiske partiene. At SV ønsker enda et forbud og strengere regulering av samfunnet var ikke overraskende.

Sparer oss for skattepenger vettu. Gidder vel ikke å betale legeregninga for andres misbruk.

Aktiv styrkeløfter

Utlogget fenri_s

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #68 : 07. september 2009, 18:20 »
Jeg syns det er veldig sterkt av denne mannen å stå frem som han gjør.

Noe av det tristeste/latterligste jeg ser på gymmet er brøleapene som har dytta ræva full av steroider for å få raskere progresjon i treningen....

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #69 : 07. september 2009, 18:22 »
jeg mener det blir for dumt å starte å illegalisere aas, når det dør 8000 personer hvert år i Norge pga røyking. få bort røyken først, så kan man evt se på det med aas. har man litt vett i skallen, så kan man bruke aas uten att man dør uka etterpå.
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #70 : 07. september 2009, 18:27 »
Jeg syns det er veldig sterkt av denne mannen å stå frem som han gjør.

Noe av det tristeste/latterligste jeg ser på gymmet er brøleapene som har dytta ræva full av steroider for å få raskere progresjon i treningen....
Akkurat hvorfor er det latterlig? Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget fenri_s

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #71 : 07. september 2009, 18:39 »
Nr1 det ser forferdelig dumt ut,nr2 det sier en hel del om holdninger og generelt syn på seg selv,nr3 den store majoriteten av de som trener ler av apekattene som ikke har mer vett eller selvtilitt en at de må ty til bol.nr4 Det gir et veldig feil singnal "les fristelse" til hengslete ungdom som enda ikke er ferdig utviklet på noen måte.
Ikke få bolere som har endt opp på psyk....

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #72 : 07. september 2009, 18:57 »
Sparer oss for skattepenger vettu. Gidder vel ikke å betale legeregninga for andres misbruk.
Forsåvidt riktig, dersom folk boler mindre... Men nå er vel ikke SV partiet som sparer folk for skattepenger ellers...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #73 : 07. september 2009, 19:13 »
det viser jo bare hvor interressant det er og hvor lite folk kan om det......
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #74 : 07. september 2009, 19:15 »
Nr1 det ser forferdelig dumt ut,nr2 det sier en hel del om holdninger og generelt syn på seg selv,nr3 den store majoriteten av de som trener ler av apekattene som ikke har mer vett eller selvtilitt en at de må ty til bol.nr4 Det gir et veldig feil singnal "les fristelse" til hengslete ungdom som enda ikke er ferdig utviklet på noen måte.
Ikke få bolere som har endt opp på psyk....


Dette blir for dumt, spesielt punkt nr 4.

Blir nesten som å saksøke mc.donalds fordi man er feit.




Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!