Skrevet av Emne: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no  (Lest 86368 ganger)

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #105 : 07. september 2009, 23:13 »
problemer med søvnen,og lite å gjøre derfor.du ser meg neppe mye her så fort dietten er ferdig Wink

Hvem sliter vel ikke med søvnen? Siste ukene er jeg heldig om jeg får 5 timer natta Cheesy
Good luck anyway Wink

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #106 : 07. september 2009, 23:15 »
.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #107 : 07. september 2009, 23:16 »
Hvis han er som de fleste som trener vekter så syntes han sikkert at alt som er tynt må bli tykkere. Derfor er det ikke utenkelig at han forsøkte å få tynntarmen til å bli som tykktarmen ved injisere loppefrø og bentonittleire, eller synthol i tarmveggene. Hvis det er tilfelle så er det jo ikke rart den sprakk. Jeg sier ikke at dette skjedde, men kroppsbyggere har jo gjerne en "more is better" mentalitet, i motsetning til oss som konkurrerer i AF som er helt frie fra alt som heter komplekser , mentale problemer og aggressivitet. Jeg synes faktisk at jeg ser kvalmt stor ut i speilet, men det var noen som sa at speilet på 24 Fitness ikke reflekterte virkeligheten. Hva er det speilet reflekterer spør jeg da? En klovn? Kyss meg i rævva! Og nå går jeg og tar 100 gram whey.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #108 : 07. september 2009, 23:21 »
Dop kan brukes på en fornuftig måte.
Spar meg. Rapporterte nettopp idiotien din, du er sikkert hyggelig, men måtte du finne et annet forum å skitne til. Smiley
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Frank T Tank

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 235
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 235

  • Failure is not an option..Drammen Strongman
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #109 : 07. september 2009, 23:31 »
Hvis du ikke takler andres meninger&ytringer har vel kanskje ikke du noe her på ett diskusjonsforum å gjøre?!Kanskje jeg skulle rapportere deg.
Spar meg. Rapporterte nettopp idiotien din, du er sikkert hyggelig, men måtte du finne et annet forum å skitne til. Smiley
140kgx3m farmers
410 kgx3m Yoke
180 kgx1 Stein H=110 cm
450 kgx4 Dekk
121 kg Stokk
116 kg Apollons

Strongman Training http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88396.msg1419589#msg1419589

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #110 : 07. september 2009, 23:35 »
Jeg skjønner ikke at det går ann jeg. Mener folk her seriøst at doping/steroider kun er noe faenskap uten positive sider?

Isåfall finner jeg meg et annet forum å være på, brainwashers. Ha det gøy med å rapportere ting dere er uenige med.

Utlogget Arild25

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #111 : 07. september 2009, 23:41 »
 kroppsbyggere har jo gjerne en "more is better" mentalitet, i motsetning til oss som konkurrerer i AF som er helt frie fra alt som heter komplekser , mentale problemer og aggressivitet. Jeg synes faktisk at jeg ser kvalmt stor ut i speilet, men det var noen som sa at speilet på 24 Fitness ikke reflekterte virkeligheten. Hva er det speilet reflekterer spør jeg da? En klovn? Kyss meg i rævva!

hehe... 2 stk som trener på gymmmet stilte på NM i AF her i vår, begge bruker as. Men ingen av dei har komplekser, mentale problemer eller er aggressive, så akkurat der hadde du rett. Bruker de også, bare litt mindre doser... Er jo selvsagt noen som ikke bruker.

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #112 : 07. september 2009, 23:45 »
Selv høye doser kan være trygge om man vet hva man driver med og er erfaren. Det finnes ikke en mann på denne planeten som er bodybuilder som ikke finner en plass på kroppen sin man vil forbedre/bli større på. Det er en av de tingene testosteron gjør med oss.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #113 : 07. september 2009, 23:48 »
Hvis du ikke takler andres meninger&ytringer har vel kanskje ikke du noe her på ett diskusjonsforum å gjøre?!Kanskje jeg skulle rapportere deg.

Kan ikke du bare gjøre det.. Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #114 : 07. september 2009, 23:52 »
Selv høye doser kan være trygge om man vet hva man driver med og er erfaren. Det finnes ikke en mann på denne planeten som er bodybuilder som ikke finner en plass på kroppen sin man vil forbedre/bli større på. Det er en av de tingene testosteron gjør med oss.

hos de fleste over 30 år som har brukt i mange år kan man se bivirkninger.enten ved forstørrede hjertekammere eller fortetting av blodårer.så helt trygt er det nok ikke.
ja seff vil vi alle forbedre oss.helst overalt Smiley

men fyren i artikkelen har jo gått fra ALLE konsepter.synes nesten det er en skam og kalle sånne bb!



Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #115 : 07. september 2009, 23:54 »
kroppsbyggere har jo gjerne en "more is better" mentalitet, i motsetning til oss som konkurrerer i AF som er helt frie fra alt som heter komplekser , mentale problemer og aggressivitet. Jeg synes faktisk at jeg ser kvalmt stor ut i speilet, men det var noen som sa at speilet på 24 Fitness ikke reflekterte virkeligheten. Hva er det speilet reflekterer spør jeg da? En klovn? Kyss meg i rævva!

hehe... 2 stk som trener på gymmmet stilte på NM i AF her i vår, begge bruker as. Men ingen av dei har komplekser, mentale problemer eller er aggressive, så akkurat der hadde du rett. Bruker de også, bare litt mindre doser... Er jo selvsagt noen som ikke bruker.
jeg lurer virkelig på hvor mange som ikke boler av dem som stiller i nm i bygging,cb og også af
jeg kjenner også noen af utøvere som boler,og jeg regner med at byggere ikke boler noe mindre enn af gutta gjør
ikke lett å vite hvor mange som boler seg,men kanskje en 70% av dem som stiller boler seg?
er det ikke på tide å teste alle som stiller?
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #116 : 07. september 2009, 23:55 »
Spar meg. Rapporterte nettopp idiotien din, du er sikkert hyggelig, men måtte du finne et annet forum å skitne til. Smiley

Så du mener at å bruke steroider for å bekjempe AIDS ikke er et fornuftig bruksområde? Wink Greit nok at man som styrkeløfter ikke skal ha et nyansert syn på doping what so ever, men det finnes grenser.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #117 : 07. september 2009, 23:56 »
jeg lurer virkelig på hvor mange som ikke boler av dem som stiller i nm i bygging,cb og også af
jeg kjenner også noen af utøvere som boler,og jeg regner med at byggere ikke boler noe mindre enn af gutta gjør
ikke lett å vite hvor mange som boler seg,men kanskje en 70% av dem som stiller boler seg?
er det ikke på tide å teste alle som stiller?

hva er vitsen med det?piece of cake og komme seg unna en sånn test på konkuransedagen.da må man drive å teste hele året og det har forbundet neppe råd til.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #118 : 07. september 2009, 23:57 »
Jeg skjønner ikke at det går ann jeg. Mener folk her seriøst at doping/steroider kun er noe faenskap uten positive sider?

Isåfall finner jeg meg et annet forum å være på, brainwashers. Ha det gøy med å rapportere ting dere er uenige med.

Kunne jo forsåvidt vært interessant å lese "Doping gjorde livet mitt til et himmelrike", og så ta en oppfølgingsartikkel f.eks hvert 5. år...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #119 : 07. september 2009, 23:59 »
hva er vitsen med det?piece of cake og komme seg unna en sånn test på konkuransedagen.da må man drive å teste hele året og det har forbundet neppe råd til.
meninga må jo selvfølgelig være å gjøre idretten så rettferdig som mulig
men åssen lurer en seg unna å teste positivt for feks veksthormoner?
jeg har ikke peil,så da spør jeg bare

VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!