Skrevet av Emne: Gutta i Kongo, Akt II  (Lest 8654 ganger)

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #60 : 10. september 2009, 14:02 »
Jeg tror heller statsministeren/diktatoren/presidenten eller hva enn de har der nede ville blitt helt ekstatisk. Det blir som å gi en vill skrikende 2 åring oppmerksomhet. Alternativt hvis kongen ikke tørr så kan vi spør om vi får låne smørtunga til Bill Clinton Wink

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849


Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #62 : 26. september 2009, 11:20 »
Ser ingen grunn til at Norge skal bruke midler på å få frigitt to desperados som faktisk har fått sitt høyeste ønske oppfylt.
Action og spenning har de fått -skulle bare mangle når man drar med seg en hagle type SPAS 12 eller hva det var inn til et sånt land.
De visste nøyaktig hva de risikerte, og fikk sikkert ståpikk av å tenke på det, får bare håpe at det er noen andre som lærer av denne episoden..
Tipper det er noen her inne som leker med tanken på å være leiesoldat, -livvakt, dra på piratjakt etc..
La disse fjompenissene seile sine egne sjøer som de selv har kastet seg uti.

Er det sånn at Norge skal stille opp for alle som driter seg ut med viten og vilje over alt i verden?
Dette er jo ikke mer enn to duster som ville være med på leken der de visste at reglene kunne være u-kule..

Dusterettssak, ja, men god underholdning.. Grin
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Tannfeen

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #63 : 26. september 2009, 20:50 »
Ser ingen grunn til at Norge skal bruke midler på å få frigitt to desperados som faktisk har fått sitt høyeste ønske oppfylt.
Action og spenning har de fått -skulle bare mangle når man drar med seg en hagle type SPAS 12 eller hva det var inn til et sånt land.
De visste nøyaktig hva de risikerte, og fikk sikkert ståpikk av å tenke på det, får bare håpe at det er noen andre som lærer av denne episoden..
Tipper det er noen her inne som leker med tanken på å være leiesoldat, -livvakt, dra på piratjakt etc..
La disse fjompenissene seile sine egne sjøer som de selv har kastet seg uti.

Er det sånn at Norge skal stille opp for alle som driter seg ut med viten og vilje over alt i verden?
Dette er jo ikke mer enn to duster som ville være med på leken der de visste at reglene kunne være u-kule..

Dusterettssak, ja, men god underholdning.. Grin

Spas 12:



Børsa til Moland:

There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #64 : 27. september 2009, 12:04 »
Nei, det var ikke mye likt.  Grin

Leste bare at det var en modifisert Italiensk sak, har ikke peiling på våpen.
Etter litt googling på en trøtt søndag så så jeg en sak fra Fabarm som var ganske lik.
Siden det er en italiensk sak så er det nok en kopi av originalen..

MARTIAL ULTRA SHORT 14"

(klikk på bildet for å se full størrelse)

Beklager feil info..
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #65 : 28. september 2009, 09:21 »
Jeg tror heller statsministeren/diktatoren/presidenten eller hva enn de har der nede ville blitt helt ekstatisk. Det blir som å gi en vill skrikende 2 åring oppmerksomhet. Alternativt hvis kongen ikke tørr så kan vi spør om vi får låne smørtunga til Bill Clinton Wink

Ser for meg det; "they did not...shoot that person"
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #66 : 29. september 2009, 17:40 »
Ser gutta har klipt seg, og plutselig fått lyst til å legge frem bevis for sin uskyld.
Ikke så gøy å leke tause Birgitte lenger?
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #67 : 29. september 2009, 17:42 »
Ser for meg det; "they did not...shoot that person"

I am not here..

KingLeonidas

  • Gjest
Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #68 : 22. oktober 2009, 12:28 »
Det beste med hele rettsaken må vell være saken med Rune Folkedal, mannen som ble påstått å være nordmennenes sjef og oppdragsgiver. Folkedal som forøvrig jobber som pressefotograf i Drammens Tidende og som heller ikke kjenner nordmennene, hadde under en fest i 2006 blitt tatt bilde av der han peker på Afrika og sendt bildet til en kompis han trodde oppholdt seg i Afrika. Folkedal har ingen millitær tilknytning og bildet ble sannsynligvis tatt i fylla.
Et av mange knakende gode bevis mot normennene altså Wink
Bildet som "beviser" at han er nordmennenes offiser og oppdragsgiver:

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!