Skrevet av Emne: Gutta i Kongo, Akt II  (Lest 8655 ganger)

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #15 : 08. september 2009, 17:23 »
Forklaringen de har kommet med har vært veldig tvilsom og uryddig, av den grunn tror jeg også at de er skyldige i drap. Men rettsaken har utviklet seg til et ran av den norske stat. Ikke nok med at Kongo allerede mottar milliarder i "nødhjelp", nå beskylder de Norge for spionasje, og skal ha 30 milliarder for dette?!

Norge bør stanse all bistand til Kongo inntil de trekker beskyldningene om spionasje og ber om unnskyldning. De som var ansvarlige for dette sirkuset, bør også miste jobbene sine. Desverre vil dette aldri skje, da vi ikke har politikere med baller i dette landet. UD kommer til å betale Kongo millioner under bordet for å få løslatt disse to hobbyleiesoldatene. Når de løslates av "humanitære grunner" eller noe i den duren, så kan dere være sikker på at det var skattepengene våre som kjøpte dem fri.

Moland sier han nekter å leve et A4-liv i Norge... ja vel, fint for deg, vi skal kjøpe deg fri for pengene vi har tjent med våre A4-liv.

hehe Wink Hvis jeg sier at du skylder meg 300 000 000 000 kr, så er det ikke ran før jeg faktisk tar pengene av deg.. Har vanskelig for å tro at kongolesere engang klarer å komme seg så lagt nord hehe.. Værste er at Kongo ikke sjønner hvordan de driter seg ut.

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #16 : 08. september 2009, 17:52 »
mr moland  har vert viden kjent i nærmiljøet sitt for å være litt over gjennomsnittet våpengal/krigsgal
bestefaren til moland var faktisk nazist woot
bildet som viser moland når han tørker blod sier jo egentlig sitt,selv om enkelte mener at dette er geiteblod Grin
vet du hva, skyt dem i huet begge to Cool
hvite mennesker har tråkka svarte nok på tærne,det er helt på sin plass med litt paybacktime >Cheesy


VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #17 : 08. september 2009, 18:00 »

vet du hva, skyt dem i huet begge to Cool
hvite mennesker har tråkka svarte nok på tærne,det er helt på sin plass med litt paybacktime >Cheesy

God bedring

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #18 : 08. september 2009, 18:05 »
God bedring
hva om jeg drepte kona di?
hadde du da ikke innerst inne fått lyst til å ta meg av dage?
enkelte mennesker fortjerner dødsstraff,så enkelt er det
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #19 : 08. september 2009, 18:07 »
hva om jeg drepte kona di?
hadde du da ikke innerst inne fått lyst til å ta meg av dage?
enkelte mennesker fortjerner dødsstraff,så enkelt er det
Enkelte mennesker ja...
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #20 : 08. september 2009, 18:19 »
hva om jeg drepte kona di?
hadde du da ikke innerst inne fått lyst til å ta meg av dage?
enkelte mennesker fortjerner dødsstraff,så enkelt er det

Hvis jeg visste at du hadde gjort det, så hadde jeg antagentligvis innerst inne ønsket det ja. Men hudfargen din hadde ikke spilt noen rolle. Og siden mine meninger i saken i Kongo styres av fornuft fremfor følelser og hevntanker, så vil jeg selvsagt ha en rettferdig rettssak for de tiltalte, og ikke en jalla-rettssak som vi har sett i Kongo

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #21 : 08. september 2009, 18:26 »
Hvis jeg visste at du hadde gjort det, så hadde jeg antagentligvis innerst inne ønsket det ja. Men hudfargen din hadde ikke spilt noen rolle. Og siden mine meninger i saken i Kongo styres av fornuft fremfor følelser og hevntanker, så vil jeg selvsagt ha en rettferdig rettssak for de tiltalte, og ikke en jalla-rettssak som vi har sett i Kongo
joda jeg er enig i at rettsaken er helt på trynet,men det er søren meg også motargumentene til forsvareren også
en ordentlig rettsak fortjener dem,men jeg tror ikke at dommen blir så veldig forandra av den grunn
det er alt for mye som tyder på at dem har drept denne mannen,og da skal dem ikke slippe unnabare fordi dem er hvite
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Tannfeen

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #22 : 08. september 2009, 18:34 »
hva om jeg drepte kona di?
hadde du da ikke innerst inne fått lyst til å ta meg av dage?
enkelte mennesker fortjerner dødsstraff,så enkelt er det

Moland har da ikke drept kona til noen, det er ikke sikkert at han drept noen i det hele tatt. Mest sannsynlig ikke, etter min mening. Når det gjelder at bestefaren til Moland kjempet på tyskernes side mot russerne under krigen spiller ingen rolle, på samme måte som at hvite folk solgte svarte som slaver for århundrer siden heller ikke spiller noen rolle for hvordan vi skal forholde oss til svarte som lever i dag. (Forresten så sto de vel for noe av handelen selv?). Denne 'arvesynden' er ikke noe annet enn en tåpelig hersketeknikk, og så lenge dette opprettholdes så vil det eksistere spenninger mellom svarte og hvite.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

KingLeonidas

  • Gjest
Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #23 : 08. september 2009, 18:34 »
joda jeg er enig i at rettsaken er helt på trynet,men det er søren meg også motargumentene til forsvareren også
en ordentlig rettsak fortjener dem,men jeg tror ikke at dommen blir så veldig forandra av den grunn
det er alt for mye som tyder på at dem har drept denne mannen,og da skal dem ikke slippe unnabare fordi dem er hvite

Selvfølgelig skal de ikke slippe unna bare fordi de er hvite.
Men hvorfor skal de dømmes til døden når ingen i Kongo er dømt til døden på 6 år?
Sikkert alt fra seriemordere til terrorister som er arrestert de siste 6 årene, uten at noen av dem har fått dødsstraff

Utlogget "terje"

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #24 : 08. september 2009, 19:07 »
mr moland  har vert viden kjent i nærmiljøet sitt for å være litt over gjennomsnittet våpengal/krigsgal
bestefaren til moland var faktisk nazist woot
bildet som viser moland når han tørker blod sier jo egentlig sitt,selv om enkelte mener at dette er geiteblod Grin
vet du hva, skyt dem i huet begge to Cool
hvite mennesker har tråkka svarte nok på tærne,det er helt på sin plass med litt paybacktime >Cheesy



Hva faen har det med saken at bestefaren hans muligens ( i følge deg) har vært nazist? Er du klar over hvor mange i dette landet som kunne vært kategorisert som nazister under andre verdenskrig? Sjangseløse meninger fra mange folk...når slike saker kommer opp og det blir debatter, det er da man ser hvor mange skrudde folk det er.

Når det gjelder bildet kan man si mye rart, men tenk deg ett scenario selv hvor du har overlevd en episode som kunne ha hatt et dødelig utfall..jeg lover deg du hadde reagert helt annerledes enn hva du tror...kanskje du hadde spillt tøff fordi du visste dama skulle se bildet da du kommer hjem, eller du kunne ledd og glisa fra øre til øre fordi du var glad du var i live eller du kunne latterligjort det hele og distansert deg fra det. Mentaliteten man får etter noen år i forcen får deg til å reagere ulikt i noen situasjoner, men det betyr ikke at man er morder!

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #25 : 08. september 2009, 19:22 »
VG skriver i dag i papirutgaven om Molands afrikanske kjæreste, så å linke bestefarens nazi-fortid til Moland selv blir ekstra meningsløst

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #26 : 08. september 2009, 20:29 »
mr moland  har vert viden kjent i nærmiljøet sitt for å være litt over gjennomsnittet våpengal/krigsgal
bestefaren til moland var faktisk nazist woot
bildet som viser moland når han tørker blod sier jo egentlig sitt,selv om enkelte mener at dette er geiteblod Grin
vet du hva, skyt dem i huet begge to Cool
hvite mennesker har tråkka svarte nok på tærne,det er helt på sin plass med litt paybacktime >Cheesy





AAAR DO RASIST ELLER?? SJITTTT AZZZ...


Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #27 : 08. september 2009, 20:42 »
Syns det er latterlig at ikke noen lander på taket der nede bevæpna til tennene og får gutta hjem til Norge. Større farse av en rettsak skal du faen meg lete lenge etter. Likevel er det ikke en jævla politiker som løfter en finger. Hadde dette vært 2 amerikanske leiesoldater hadde Kongo gått fra å være hjertet av Afrika til å være en sprukken blindtarm. Verste er faen meg at de analfabete apekattene sitter å skal ha penger opp i all elendigheten. Buhu, de skjøt mannen min. Hva så, de dreper faen meg folk over lav sko der nede, hvorfor skulle to nordmenn lystmorde en sjåfør uten grunn? Det gir absolutt ingen mening.

Skyldig eller ikke betyr ingenting. De har rett til en rettferdig rettsak. Se på bevisene! Det hadde ALDRI holdt i en vestlig rettsal anno 2009.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #28 : 08. september 2009, 21:29 »
Syns det er latterlig at ikke noen lander på taket der nede bevæpna til tennene og får gutta hjem til Norge. Større farse av en rettsak skal du faen meg lete lenge etter. Likevel er det ikke en jævla politiker som løfter en finger. Hadde dette vært 2 amerikanske leiesoldater hadde Kongo gått fra å være hjertet av Afrika til å være en sprukken blindtarm. Verste er faen meg at de analfabete apekattene sitter å skal ha penger opp i all elendigheten. Buhu, de skjøt mannen min. Hva så, de dreper faen meg folk over lav sko der nede, hvorfor skulle to nordmenn lystmorde en sjåfør uten grunn? Det gir absolutt ingen mening.

Skyldig eller ikke betyr ingenting. De har rett til en rettferdig rettsak. Se på bevisene! Det hadde ALDRI holdt i en vestlig rettsal anno 2009.

hoho Cheesy honnør Grin
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Gutta i Kongo, Akt II
« #29 : 08. september 2009, 22:33 »
Nå får man roe seg litt her. Jeg tror det er liten grunn til å gjøre noe annet enn å vente til alle rettsinnstanser er uttømt der nede før man maler fanden på veggen. Å skrike på nødhjelpskutt for å påvirke en domstol er ikke annet enn korrupt det heller - la oss ikke synke på det nivået. At vi kan kutte nødhjelpen senere av andre grunner er derimot en annen sak. UD gjør lurt i avvente og poengtere hva vi reagere på til dette skal behandles i høyere retsinstanser. Får man samme farsen i kongolesisk høyesterett (noe jeg betviler)er det støre gurnn til å reagere.

Når det engang er nevnt så vil jeg poengtere at de aller fleste som kjempet på østfronten gjorde det for å bekjempe bolsjevismen, ikke nødvendigvis av sympati med nazismen. Dette var forøvrig en jobb NATO overtok etter at Tyskland lå i ruiner, og helt frem til 1989. Så jeg mener man skal ikke dytte innsatsen deres helt i gjørma med etterklokskap.

 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!