Skrevet av Emne: enda en idiot som står frem i media...  (Lest 13346 ganger)

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

enda en idiot som står frem i media...
« : 09. september 2009, 11:01 »
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=573837

fantastisk intelligent.takk for at jeg fikk ta del i historien din.den lærte jeg mye av  :Smiley

Utlogget Zuul

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #1 : 09. september 2009, 11:10 »
Kommer aldri til å skjønne at noen gidder bole for å være 96 kg i "normalt" fettprosentform what

Forøvrig er det alltid like gøyt å lese ting skrevet av folk som er ute av sitt element:

"Når Tom trener med manualer, tar han lett åtte repetisjoner på hver arm."

Javel, hvem gjør ikke det med et par lette manualer? Er det en prestasjon å klare å løfte armen sin 8 ganger what

"Selv om Tom er 40 år, har han kropp som en ung mann. Han er 180 centimeter høy, veier 96 kilo, og har ikke ølmage eller unødvendig fett på kroppen. Typisk for bodybuildere har han brede skuldre, enorme overarmer og smal midje. Han har drevet med bodybuilding siden han var 22 år. Det var mens han trente seg opp til militærtjenesten at han ble kroppsfiksert."

Enorme armer var vel da å ta i? Hva skal man da si om de som bikker langt over de 44-45 cm han karen her har? Hvor går forøvrig grensen for unødig kroppsfett?

"Fristelsen ble for stor. Tom begynte å eksperimentere og ble raskt større. Nå må han bruke doping for å holde kroppen ved like."

Tja, det handler vel mer om at Tom ikke gidder trene like hardt og spise bra hjemme what




Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #2 : 09. september 2009, 11:18 »
At det går an!!! Toppsak på vg FFS!!!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #3 : 09. september 2009, 11:18 »

"Når Tom trener med manualer, tar han lett åtte repetisjoner på hver arm."



Ikke at jeg er ufeilbarlig selv, men hvaslags idiotformulering er det? En del O/T, men når 1/3 av alle nordmenn trener på treningssenter så bør vel nivået heves litt mer enn det?

Må jeg bole for å ta åtte repitisjoner lett på hver arm? Når jeg trener med manualer altså :Smiley

Forøvrig må dette være en av norges mest enorme bodybuildere, tenk 96 kg i skikkelig offseason form  Grin






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #4 : 09. september 2009, 11:21 »
At det går an!!! Toppsak på vg!! FFS

fantastisk!hadde KANSJE skjønt det litt mer om det var en opmerksomhetssyk 20åring,men han her er 40 år gammel.
dra på ferie til for å kjøpe roids og trene seg opp!når jeg er på ferie med familien er jeg som regel langt unna gymmet og bare slapper av jeg Smiley

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #5 : 09. september 2009, 11:23 »
Begynner å bli greit lei dette "dopingproblemet", selvom det blir ulovlig kommer folk til å bruke det uansett.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #6 : 09. september 2009, 11:24 »
Det eneste denne artikkelen er istand til, er å øke mistenkeligheten mot alle som trener rent. Dersom denne Tom har brukt ca 20 år med dop for å få denne kroppen, tenk da på hvor mange andre som må være dopet  :Smiley

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #7 : 09. september 2009, 11:26 »
det komiske er at han selv har kontaktet tips telefonen til vg etter disse andre historiene for å fortelle sin  Grin
jeg er nesten flau over å være kroppsbygger om dagen.godt jeg er deffa så jeg ser mer normal ut med klær når jeg går ute blant folk,hvis ikke hadde jeg vel blitt uglesett rundt hvert hjørne  Shocked

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #8 : 09. september 2009, 11:28 »
Jeg tar lett 15 repitisjoner på hver arm når jeg trener med manualer Cool






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #9 : 09. september 2009, 11:33 »
Mye idiotiske utsagn, eks:

- I Norge er treningssentrene strenge. Hvis du tar steroider, skal du gå på spesielle treningssentre som ikke er en del av en kjede, men også her må du passe på, sier han.

Har vært medlem på nå 5 treningsenter, ALDRI vært noe snakk om testing etc. Og folk som alle vet bruker, de blir ikke kasta ut (på tross av kontrakter mot dopingbruk

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #10 : 09. september 2009, 11:39 »
jeg bare tenker her...

det er helt klart at mye av det som skrives nå om "kroppsbygger" meg her og "vektløfting" meg der.. er feil bruk av navn og grupper. de som skriver vet ikke hva de skriver om, og artiklene består mest av synsing og rare utsagn...

Vel.. VI avslører dette siden vi tilfeldigvis er litt over norm inne i denne subkulturen...

MEN - hva hvis det faktisk er slik med andre subkulturer og grupper, at avisene begår de samme overgrepene og urikitge påstandene der også... HELE tiden!?

Hvos mye av det som skrives kan man da egentlig sette noen lit til?

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #11 : 09. september 2009, 11:51 »
fantastisk!hadde KANSJE skjønt det litt mer om det var en opmerksomhetssyk 20åring,men han her er 40 år gammel.
dra på ferie til for å kjøpe roids og trene seg opp!når jeg er på ferie med familien er jeg som regel langt unna gymmet og bare slapper av jeg Smiley

Ferie er ferie Wink Ligger litt i ordet Cheesy

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #12 : 09. september 2009, 11:54 »
jeg bare tenker her...

det er helt klart at mye av det som skrives nå om "kroppsbygger" meg her og "vektløfting" meg der.. er feil bruk av navn og grupper. de som skriver vet ikke hva de skriver om, og artiklene består mest av synsing og rare utsagn...

Vel.. VI avslører dette siden vi tilfeldigvis er litt over norm inne i denne subkulturen...

MEN - hva hvis det faktisk er slik med andre subkulturer og grupper, at avisene begår de samme overgrepene og urikitge påstandene der også... HELE tiden!?

Hvos mye av det som skrives kan man da egentlig sette noen lit til?
Om de tingene jeg har litt peil på som har blitt omtalt i media, så har journalisten som oftest innsikt som en nepe. Og da er det ikke fordi jeg eventuelt er uenig i slutningene, det er fordi det er misforståtte og omrørte begreper som flyter rundt.

Og jeg har nettopp den følelsen som du nevner; hvis det jeg har peil på blir så forvrengt, hva med det jeg ikke har peil på? Derfor gidder jeg ikke lese aviser lengre.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #13 : 09. september 2009, 11:59 »
Dere sier noe der - nå må man velge avisene med omhu også da. VG/DB hiver jo ut alt de kan av nyheter som selger, og sakene skrives av de som er på vakt når det skjer/tipset kommer. Da er det lett at det skrives tull, gjerne krydret med en del fordommer, som det er mot feks oss som trener med vekter.

Tror folk trygt kan kjøpe papiraviser av typen DN og Aftenposten, de har litt mer peiling på det de skriver om, i tillegg er det at det er på papir en slags "sikkerhet" mot nettvakta som skriver om alt mulig som kommer inn.

I tillegg tror jeg fotballstoffet i vg/db er det med høyest kvalitet av alt  biggrin Her har nok samtlige skribenter stålpeiling.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #14 : 09. september 2009, 12:04 »
forsiden på dagbladet igår var god:dommen er livstid...så fikk gutta dødsdom
LITT skivebom eller? :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!