Skrevet av Emne: Trening, lår og bak  (Lest 1302 ganger)

Utlogget Pycnopodia

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Trening, lår og bak
« : 08. mars 2004, 04:25 »
Hallo, jeg er ny her  Grin
Det er på høy tid for meg å ta opp igjen trening, jeg har rikelig med overflødig fett på kroppen, jeg merker buksene mine blir stadig trangere så nå er det på tide å legge om livsstilen litt. Litt sunnere kosthold, litt mere trening tror jeg er det som skal til, jeg er begynt å jogge 2-3 ganger i uken og lurer på om det er mere ting jeg kan gjøre for å komme i form.
Jeg er kresen når det gjelder mat, jeg eter ikke fisk, og kjøtt smaker som papp (unntatt pinne-kjøtt, det er godt), kostholdet mitt er veldig dårlig.
Jeg har laget profil her, http://www.treningsforum.no/index.php?board=8;action=display;threadid=8247 .
Jeg bor i borettslag med svømmebasseng i kjeller, og joggeturen min går til en militærbase med alle fasiliterer innen treningsutstyr - jeg har tilgang til dette onsdager, lørdager og søndager.
Jeg lurer på om noen kunne anbefale noe treningsopplegg eller gi noe tips og råd.
På forhånd takk! =)
Legger til jeg gjerne skulle hatt noe tips til styrketrening også. Jeg driver og løfter vekter, men har aldri trent målrettet, jeg har to manualer, jeg bruker bare en og har satt 9kg vekter på denne. Noe tips til hvordan bruke denne effektivt og trene styrke samtidig ville vært greit også!  Grin

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Re:Trening, lår og bak
« #1 : 10. mars 2004, 21:05 »
Du kan ta en titt på nybegynner programmet som ligger som Sticky post på Kroppsbygging og Fitness forumet. Ellers bør du også kjøre mye kondisjonstrening (kardio) + at du bør legge om kostholdet.

Et videre tips er at du legger inn få spørsmål av gangen så vil flere svare. Det er min erfaring jeg har hatt opp gjennom årene på forum.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Trening, lår og bak
« #2 : 14. april 2004, 09:15 »
 Grin tren heller med kroppen din, enn 9kg. Du vil få mer ut av det, og blir raskere sterk. 2thumbsup Food
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!