Skrevet av Emne: Steven på deff :O  (Lest 8341 ganger)

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #15 : 18. september 2009, 13:40 »
Aha, har merket det er et par treningsmennesker baki der ja, jeg sitter i det området selv, som regel for meg selv meg hele raden alene, og har som regel datamaskin med på forelesningene.

Utlogget Kim-s

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 677
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 677

Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #16 : 18. september 2009, 13:45 »
Ah. Hvis du har tribal tattoo på armen, så vet jeg hvem du er Smiley
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm.

-Winston Churchill

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #17 : 18. september 2009, 13:51 »
Det har jeg. Wink

Utlogget Kim-s

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 677
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 677

Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #18 : 18. september 2009, 13:54 »
Good guess Smiley Da sees vi nok på mandag. God helg
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm.

-Winston Churchill

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #19 : 18. september 2009, 14:10 »
Jepp, i like måte.
Knapp time til helg nå, vi har forelesning hele uka på osteopati :-s

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #20 : 18. september 2009, 21:12 »
Da har jeg hatt en runde og sjekka sentre i dag også

Sats spektrum blir det ikke noe av for min del, for dyrt og ikke det jeg leter etter.
Toppform virka til å være veldig bra hvis jeg kommer meg i konkurranseform, så jeg kommer nok til å innfinne meg der etterhvert. Prisen på 350per mnd uten binding var også svært Steven-vennlig.
Ikke minst var manualer opp til 100kg et veldig vakkert syn, og tanken på å bruke 100kgs manualene om så bare for en eneste repetisjon er meget fristende.

Dog ser det ut til at jeg havner på fitness express den første tiden. De hadde manualer opp til 50kg, og litt bedre muligheter for kondisjon (jeg falt for muligheten til å koble ipod til tredemøllene), samt at det er billig (299 i mnd de første 9mnd, så 199 i mnd - uten binding).

Skal sjekke det andre fitness express senteret på Hasle i morgen, og treningshuset etter tips fra en bekjent,så er jeg sannsynligvis ferdig med senterjakten min.

Kommer nok til å ta noen prøvetimer her og der i fremtiden, bare for å teste ut diverse, men har en følelse av at det er disse sentrene jeg kommer til å holde meg på.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #21 : 19. september 2009, 09:43 »
Så det var DU som kom luggende inn som ei forvirra veggelus på gymmen i går ?

Og vet du; man må ikke KOMME i konkurranseform for å trene på TopForm, den er litt dum. Det er å trene et sted hvor du form god hjelp TIL å komme i form som er viktig.
Tro meg ; INGEN av de der oppe er i konkurranseform HELE året, bortsett fra Martin selv da..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #22 : 19. september 2009, 14:22 »
Så det var DU som kom luggende inn som ei forvirra veggelus på gymmen i går ?

Og vet du; man må ikke KOMME i konkurranseform for å trene på TopForm, den er litt dum. Det er å trene et sted hvor du form god hjelp TIL å komme i form som er viktig.
Tro meg ; INGEN av de der oppe er i konkurranseform HELE året, bortsett fra Martin selv da..

Ja, det kan høres ut som meg..

Akkurat nå har jeg nettopp begynt å trene igjen etter et lengre opphold, og har også lett etter litt andre muligheter. Begynner med fitness express nå,så kombinerer jeg det med Toppform etterhvert, siden jeg bare skal ha en 'recovery" til muskelminnet i første omgang.

Men vi ses nok om du trener der oppe fast

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #23 : 20. september 2009, 11:02 »
Ja, det kan høres ut som meg..

Akkurat nå har jeg nettopp begynt å trene igjen etter et lengre opphold, og har også lett etter litt andre muligheter. Begynner med fitness express nå,så kombinerer jeg det med Toppform etterhvert, siden jeg bare skal ha en 'recovery" til muskelminnet i første omgang.

Men vi ses nok om du trener der oppe fast

Ja da var det nok du som kom i døra mens jeg ventet på Karen ja.
Trener der mandag til fredag, så har jeg også medlemskap på SATS Sagene hvor jeg trener med en venninne som er PT der Smiley Morsomt å se litt andre folk innimellom Wink ( eller skal vi si , trene et sted JEG er svær lissom Wink haha  ) .

Sats er såpass nærme, så jeg skal begynne morgentrening der ( kardio og andre recoveryøvelser for nakken og ryggen) , så blir det ToppForm på ettermiddagene .
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #24 : 20. september 2009, 14:29 »
Ja da var det nok du som kom i døra mens jeg ventet på Karen ja.
Trener der mandag til fredag, så har jeg også medlemskap på SATS Sagene hvor jeg trener med en venninne som er PT der Smiley Morsomt å se litt andre folk innimellom Wink ( eller skal vi si , trene et sted JEG er svær lissom Wink haha  ) .

Sats er såpass nærme, så jeg skal begynne morgentrening der ( kardio og andre recoveryøvelser for nakken og ryggen) , så blir det ToppForm på ettermiddagene .

Morgentrening er nok ikke noe for meg enda, men jeg kommer nok til å ha medlemsskap både på toppform og fitness express så jeg får variert litt.
og ikke minst sett film mens jeg går på tredemølla på fitness express - om mistankene mine om at det funker stemmer, det er vel egentlig hoved-trekkplasteret mitt der, og det faktum at det er rimelig billig (299 i mnd de første 9mnd, så 199 i mnd uten binding).

Du som satt i sofaen, eller stolen når jeg kom inn da?

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #25 : 20. september 2009, 17:09 »
Stolen
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #26 : 20. september 2009, 19:09 »
Om du var der i dag også, så er jeg vel rimelig sikker på hvem du er.
Skulle oppom for å sjekke formstatus på JS, men så ut til at timinga mi var noe dårlig.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #27 : 20. september 2009, 20:44 »
Om du var der i dag også, så er jeg vel rimelig sikker på hvem du er.
Skulle oppom for å sjekke formstatus på JS, men så ut til at timinga mi var noe dårlig.
Var jo der ja, fik trene HELT alene Smiley hehehe

Måtte jo se formen på Yvonne og Eirik

Syns Yvonne var blitt FANTASTISK i både fysikken og formen. Cheesy
Gleder meg som en unge til NM å se henne på scenen i ccbw
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #28 : 20. september 2009, 21:00 »
Får bare komme meg i form selv snart, så jeg også får øvd inn diverse poseringsrutiner for fremtiden - om jeg noen gang kommer meg i sceneform da, men jeg leker VELDIG mye med tanken på det om dagen, nå som jeg plutselig har tilgang til mye bedre støtteapparat enn jeg hadde før jeg flyttet hit.

Har ikke fått sett noen fitness-deltakere i levende live enda, så jeg er egentlig spent på hvor mye arbeid jeg må legge ned for å kunne komme i nødvendig form.

Mange derfra som skal nedover til Stavanger neste helg da?

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Steven deffer og leter etter gym i Oslo
« #29 : 20. september 2009, 21:14 »
Får bare komme meg i form selv snart, så jeg også får øvd inn diverse poseringsrutiner for fremtiden - om jeg noen gang kommer meg i sceneform da, men jeg leker VELDIG mye med tanken på det om dagen, nå som jeg plutselig har tilgang til mye bedre støtteapparat enn jeg hadde før jeg flyttet hit.

Har ikke fått sett noen fitness-deltakere i levende live enda, så jeg er egentlig spent på hvor mye arbeid jeg må legge ned for å kunne komme i nødvendig form.

Mange derfra som skal nedover til Stavanger neste helg da?

Aner ikke hvor mange derfra som skal.
Er kun en fra min klubb som stiller neste helg, så DET har jeg oversikt over Smiley


Fitnessmessig tror jeg du egentlig bare skal kaste deg ut i det, ikke tenke på mye på å bli SVØR. Fintessgutta er ikke store lengre, men greit trent og atleisk. Klart det er forskjeller i form og str, men kom heller innom og be Martin titte litt på deg, slik at han kan bedømme det Smiley
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!