Skrevet av Emne: Kosthold ved RYP  (Lest 1475 ganger)

Utlogget afredrik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Kosthold ved RYP
« : 14. september 2009, 20:59 »
Hei!

Er en 19 år gammel gutt som er inne i andre uke av grunnprogrammet og trenger litt rådgiving i forhold til kostholdet. Jeg vil gjerne få hjelp til å evaluere det, og eventuelt få tips om endringer - for denne treningsrunden er vinn eller forsvinn for meg. Må virkelig fullføre dette programmet 100 % for å ha motivasjon til å fortsette. Jeg har aldri tidligere vært konsekvent på hva jeg spiser, så jeg har litt dårlig vaner på matsiden. Jeg er 1.80 høy og veier 68 kg - er ganske tynn, men har den lille bulken nederst på magen.

I første uken av programmet har jeg spist ca slik;

Frokost; 2 grove brødskiver med makrell i tomat / kjøttpålegg / peanøtsmør

Lunsj; 2 egg på grove brødskiver / middagsrester (kylling, fisk, pasta e.l)

Mellommåltid; Proteinshake & banan

Middag; Kylling, fisk eller kjøtt med ris, pasta eller poteter.

Kveldsmat; Grovt brød / frokostblanding / havregryn / e.l

På treningsdager tar jeg en proteinshake og kreatin etter trening, og tar kreatin til et måltid på treningsfrie dager. Jeg prøver også å få i meg et eple iløpet av dagen og spiser 10-15 cashewnøtter hver dag.

Er det noen som har noen tips til endringer på dette, eller ser det bra ut? Mens jeg først er inne og spør om hjelp, kan jeg vell samtidig spørre om hvordan jeg blir kvitt den bulken nederst på magen så fort som mulig også? Kan det være en idé å kjøre gerilja kardio i de 20-30 min med forbrenning?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!