avstemning
Spørsmål: Hva har du stemt?
Ap - 41 (25.6%)
Sv - 6 (3.8%)
Frp - 57 (35.6%)
Sp - 6 (3.8%)
Høyre - 25 (15.6%)
Krf - 2 (1.3%)
Rv - 7 (4.4%)
Kystpartiet - 3 (1.9%)
Har ikke stemt - 13 (8.1%)
Stemmer totalt: 150

Skrevet av Emne: Valg; hva har du stemt?  (Lest 31133 ganger)

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #15 : 14. september 2009, 22:19 »
Vi er jo verdens "rikeste" land? Har vi liksom ikke råd til å bygge flotte veier i dette lille landet som de har ned i Europa? Men neeeeida, å sende 50000000 milliarder til afrika kan vi, det har vi råd til.


Vi burde ligge i overskudd på budsjettet selv om vi har masse penger. Isåfall burde det overskuddet gå til forbedring av skoler, sykehus osv.. Ikke til mindre avgifter på alkohol!

Syns man burde sende mindre penger til utlandet og ja. Men det er vell noen regler for det også.

Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #16 : 14. september 2009, 22:20 »
Vi burde ligge i overskudd på budsjettet selv om vi har masse penger. Isåfall burde det overskuddet gå til forbedring av skoler, sykehus osv.. Ikke til mindre avgifter på alkohol!

Syns man burde sende mindre penger til utlandet og ja. Men det er vell noen regler for det også.



Helt klart. Pengen bør gå til helsetjenste, skole. Veier er jeg også enig i, men det bør ikke være forsteprioritet.
Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #17 : 14. september 2009, 22:22 »
Vi er jo verdens "rikeste" land? Har vi liksom ikke råd til å bygge flotte veier i dette lille landet som de har ned i Europa? Men neeeeida, å sende 50000000 milliarder til afrika kan vi, det har vi råd til.

For min del hadde det vært nok med brukbare veier.. Tongue Jada, fullstendig klar over at det bor mange på østlandet, men vi som bor nord for Bergen betaler da skatt vi og, gjør vi ikke det da? Kanskje vi skulle innført et eller annet system der skatteprosenten hadde vært avhengig av kvaliteten på det geografiske områdets fasiliteter. Tongue

Vi har for øvrig råd til begge deler, både bygge veier, sykehus etc OG gi penger til Afrika. Selv om jeg da ærlig må innrømme at vi skulle hatt litt mer kontroll med hva pengene vi gir vekk hadde blitt brukt til..


Vi burde ligge i overskudd på budsjettet selv om vi har masse penger. Isåfall burde det overskuddet gå til forbedring av skoler, sykehus osv.. Ikke til mindre avgifter på alkohol!
Skjønner ikke helt hvorfor du henger deg sånn opp i denne alkoholavgifta. Tror ikke det blir noe lavere priser uansett, det ender jo bare med at en eller annen tar seg littegranne bedre betalt, og prisen blir akkurat den samme som før..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #18 : 14. september 2009, 22:23 »
FRP

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #19 : 14. september 2009, 22:26 »
For min del hadde det vært nok med brukbare veier.. Tongue Jada, fullstendig klar over at det bor mange på østlandet, men vi som bor nord for Bergen betaler da skatt vi og, gjør vi ikke det da? Kanskje vi skulle innført et eller annet system der skatteprosenten hadde vært avhengig av kvaliteten på det geografiske områdets fasiliteter. Tongue

Vi har for øvrig råd til begge deler, både bygge veier, sykehus etc OG gi penger til Afrika. Selv om jeg da ærlig må innrømme at vi skulle hatt litt mer kontroll med hva pengene vi gir vekk hadde blitt brukt til..

Selvfølgelig har vi råd til begge deler, både bedre og bygge fire-felts veier over hele landet, sykehus, skole osv. Bare fordi Høyre og FRP vil bygge mye bedre veier betyr vel ikke at de driter i sykehus og skole, snarere tvert imot. Tror AP er litt inngrott i de fleste ...
Men jeg er enig i det med alkoholen ihvertfall da! Grin
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #20 : 14. september 2009, 22:28 »
Jeg har ikke sagt at de driter i sykehus og skole, btw.. Wink Men t-t-tog an.

4-felts er vel litt overkill de fleste steder, vil jeg tro. Men overgangen fra grus til asfalt kan vel mange steder være en aldri så liten revolusjon.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #21 : 14. september 2009, 22:28 »
Henger meg litt opp i alkoholen,  fordi jeg syns det er latterlig av FRP å reklame med "billigere alkohol, mer horer og mindre innvandrere"

Satt det litt vell på spissen her  Grin men hvis du skjønner budskaet..

Det virker veldig som de Låkker folk med mye mer enn det de kan håndtere/Klare å få gjennomført.



Og jeg syns det er alt for mye bruk av alkohol, eneste folk klarer å gjøre i helgene er jo å drikke seg fulle. Jeg personlig syns man kan klare å finne på noe uten alkohol. Det er min personlige mening. Smiley Og billigere alkohol, vill mest sansynelig gjøre at folk kjøper mer alkohol.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #22 : 14. september 2009, 22:32 »
Henger meg litt opp i alkoholen,  fordi jeg syns det er latterlig av FRP å reklame med "billigere alkohol, mer horer og mindre innvandrere"

Satt det litt vell på spissen her  Grin men hvis du skjønner budskaet..

Det virker veldig som de Låkker folk med mye mer enn det de kan håndtere/Klare å få gjennomført.



Og jeg syns det er alt for mye bruk av alkohol, eneste folk klarer å gjøre i helgene er jo å drikke seg fulle. Jeg personlig syns man kan klare å finne på noe uten alkohol. Det er min personlige mening. Smiley Og billigere alkohol, vill mest sansynelig gjøre at folk kjøper mer alkohol.
Må vel si meg littegranne enig i at du setter det på spissen.. Wink Men er vel litt typisk venstresida å fremstille Frp på den måten.... Grin

Jeg og synes at folk drikker for mye, men jeg tror at lavere avgift på alkohol bare vil føre til at et eller annet ledd tjener mer ved å ta seg litt bedre betalt, og at prisen forblir den samme.. Jeg kan jo ta feil da, det har jo skjedd ved et par anledninger før. Husker ikke helt når, men det jo ha skjedd en gang. Wink

Øyh, Siv Jensen er på. NRK er ikke så partiske som det først syntes. Det var jo godt. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #23 : 14. september 2009, 22:35 »
Jeg har ikke sagt at de driter i sykehus og skole, btw.. Wink Men t-t-tog an.

4-felts er vel litt overkill de fleste steder, vil jeg tro. Men overgangen fra grus til asfalt kan vel mange steder være en aldri så liten revolusjon.

Mente egentlig til han guetta fyren. Det jeg mener med 4-felts vei, er at det burde ha vært det fra hver by til by, samtidigt som standardene på veiene generelt burde bli bedre. Som for eks fra Ålesund til Oslo, fra Oslo til Stavanger, fra Stavanger til Tromsø san jeg slipper å kjøre timesvis, Ofte 10 timer, på fjellveier fra Ålesund til Oslo.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #24 : 14. september 2009, 22:43 »
Sitat
   Henger meg litt opp i alkoholen,  fordi jeg syns det er latterlig av FRP å reklame med "billigere alkohol, mer horer og mindre innvandrere"

Hvorfor er det så latterlig å reklamere for billigere alkohol egentlig ? Det er jo stort sett det vi Nordmenn gjør i helgene. Og det har vi gjort siden vikingtiden. Ruse seg mest mulig når anledningen dukker opp.  Tongue

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #25 : 14. september 2009, 22:47 »
Hvorfor er det så latterlig å reklamere for billigere alkohol egentlig ? Det er jo stort sett det vi Nordmenn gjør i helgene. Og det har vi gjort siden vikingtiden. Ruse seg mest mulig når anledningen dukker opp.  Tongue

qoute hele innlegget så ser du hvorfor jeg sier det jeg sier.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #26 : 14. september 2009, 22:54 »
Ble AP på meg. Ser ut som det blir ny rødgrønn regjering. Min oppfatning er at det definitivt er det beste, eller i det minste det alternativet som er minst skadelig for landet, av de realistiske alternativene vi hadde i år.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #27 : 14. september 2009, 22:54 »
Hvorfor er det så latterlig å reklamere for billigere alkohol egentlig ? Det er jo stort sett det vi Nordmenn gjør i helgene. Og det har vi gjort siden vikingtiden. Ruse seg mest mulig når anledningen dukker opp.  Tongue


Fyll fører med seg mye jævelskap også. Greit nok med en fest i ny og ne, men mange drikker seg drita hver helg. Kjenner flere som kun lever for helgefylla, livet handler om så mye mer enn det å rave rundt i fylla hver helg. Jeg mener det er mye som kommer før billig alkohol , og å i det hele tatt tenke på å prioritere FrPs billige sprit over mye annet blir rett og slett for dumt.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #28 : 14. september 2009, 22:55 »
Pollen bør forresten endres. Det er ikke noe som heter RV lengre, det heter Rødt nå.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #29 : 14. september 2009, 23:05 »
Pollen bør forresten endres. Det er ikke noe som heter RV lengre, det heter Rødt nå.
Kunne ikke brydd meg mindre.. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!