avstemning
Spørsmål: Hva har du stemt?
Ap - 41 (25.6%)
Sv - 6 (3.8%)
Frp - 57 (35.6%)
Sp - 6 (3.8%)
Høyre - 25 (15.6%)
Krf - 2 (1.3%)
Rv - 7 (4.4%)
Kystpartiet - 3 (1.9%)
Har ikke stemt - 13 (8.1%)
Stemmer totalt: 150

Skrevet av Emne: Valg; hva har du stemt?  (Lest 31817 ganger)

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #75 : 15. september 2009, 15:27 »
Jeg mener ikke at AP i seg selv er forferdelig. Deres allierte i SV, derimot, er etter min mening noen virkelighetsfjerne åndsinger, og minst like populistiske og tabloidistiske som FrP. Den delen av AP som ikke er fobisk privatiseringsfiendtlig og bakstreversk, har jeg fint lite imot.

Hva Høyre angår, føler jeg at de er det mest fornuftige alternativet når det skal legges til rette for en levedyktig økonomi etter oljealderens slutt.

Forstår ikke hvordan du kan si at SV er et populistisk parti? Greit nok, de har de samme ekstremistiske holdningene som FRP til enkelte saker, men det er vel stort sett lærere og andre idioter som vil redde naturen og syns unger skal være på skolen hele dagen som stemmer SV?
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #76 : 15. september 2009, 15:47 »
Mesteparten av det som står der er jo bare prat prat prat.

bla bla bla. Det holder ikke å si at man må få igang ett tiltak. Jens er uansett så opptatt av stemmene han får fra innvandrere at han ikke kommer til å gjøre noe særlig konkret ift dette uansett.

Resten som står der er møl fra ende til annen, og vinklet inn fra AP synspunkter hele veien.
Du prøver ikke engang å virke litt oppegående du Tongue Håper ikke det har blitt sånn at å virke tett og å velge å ikke forholde seg til ting er det nye.. at det er det folk applauderer. Jaja! Håper noen andre kommenterer Wink
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #77 : 15. september 2009, 15:48 »
Hvis noen er uenige i at denne regjeringen har pratet mer enn de har foretatt seg noe, så er det bare å rekke opp hånda.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #78 : 15. september 2009, 15:54 »
\o_
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #79 : 15. september 2009, 15:59 »
Hvis noen er uenige i at denne regjeringen har pratet mer enn de har foretatt seg noe, så er det bare å rekke opp hånda.
\o_
Jeg får helt vondt av sånt! Hvorfor må dere være så toskete? Hva er det for et spørsmål en gang!
Hva vet du om hva regjeringen har gjort/foretatt seg av handlinger? Hvordan måler du en "handling"? Er "handling" slik du velger å definere det det som er av betydning for graden et parti har av suksess etter din mening?

Vær så snill å argumenter skikkelig og dra inn tall, eksempler, utsagn, ting fra avisene osv! Og gjerne kommenter det jeg skrev om FrP på forrige side, sak for sak!  Angry

edit: ser du sport i å virke lite oppegående? eller kommer det bare naturlig?
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #80 : 15. september 2009, 16:00 »
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #81 : 15. september 2009, 16:01 »
Jeg får helt vondt av sånt!

....og der var målet mitt oppnådd.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget fryseboks

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #82 : 15. september 2009, 16:30 »
Det var faktisk totalt rundt 40 000 flere som stemte borgelig, men fordi vi har slikt et fantastisk system at feks. en stemme i finnmark er verdt cirka 2,5 mer enn en i oslo, så vant de rødgrønne. Hurra for "demokrati".

KingLeonidas

  • Gjest
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #83 : 15. september 2009, 16:33 »
Hvis noen er uenige i at denne regjeringen har pratet mer enn de har foretatt seg noe, så er det bare å rekke opp hånda.

Ja, regjeringen har nok sikkert brukt hele 4-årsperioden på å sitte i sofaen og spise cheese doodles samtidig som de har pløyd gjennom alle sesongene av Glamour.

Tror nok de har foretatt seg noe ja, i motsetning til FrP som kun har rakket ned på regjeringens feil og kommet med plænti valgflæsk til folket

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #84 : 15. september 2009, 16:34 »
Det var faktisk totalt rundt 40 000 flere som stemte borgelig, men fordi vi har slikt et fantastisk system at feks. en stemme i finnmark er verdt cirka 2,5 mer enn en i oslo, så vant de rødgrønne. Hurra for "demokrati".

kommer sikkert ikke til og bli kvitt den regelen de første 4 årene.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #85 : 15. september 2009, 16:35 »
Ja, regjeringen har nok sikkert brukt hele 4-årsperioden på å sitte i sofaen og spise cheese doodles samtidig som de har pløyd gjennom alle sesongene av Glamour.

Tror nok de har foretatt seg noe ja, i motsetning til FrP som kun har rakket ned på regjeringens feil og kommet med plænti valgflæsk til folket

hva mener du frp skal gjøre når de ikke sitter i regjeringen?

KingLeonidas

  • Gjest
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #86 : 15. september 2009, 16:49 »
hva mener du frp skal gjøre når de ikke sitter i regjeringen?

Lite de kan foreta seg da ja. Isteden for å kun rakke ned på regjeringens feil kan jo FrP komme opp med noen gode forslag om hvordan feks fattigdommen kan reduseres? 

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #87 : 15. september 2009, 16:55 »
Ja, regjeringen har nok sikkert brukt hele 4-årsperioden på å sitte i sofaen og spise cheese doodles samtidig som de har pløyd gjennom alle sesongene av Glamour.

Tror nok de har foretatt seg noe ja, i motsetning til FrP som kun har rakket ned på regjeringens feil og kommet med plænti valgflæsk til folket
Definer valgflesk? Slik jeg har forstått det er dette løfter som skal sikre flere velgere, men som ikke blir gjennomført når partiet kommer i regjeringen. Altså falske løfter. Såvidt jeg vet har ikke FrP kommet med et eneste løfte de ikke kan holde, for de har aldri vært i regjeringen. Å si at du er uenig med politikken til FrP er helt greit, men å kritisere måten de VILLE styrt landet på, og at de kommer med valgflesk blir helt idiotisk fordi de aldri har vært i regjering.

Også var det en på forigje side som sa at FrPs politikk var dårlig fordi de ser til USA. FrP er vell ikke i nærheten av å være så liberalistiske som politikken i USA er? Som jeg sa på forigje side, tror virkelig folk at Norge iløpet av en 4års periode får en "extreme makeover"? Vi ser jo hvor mye den sittende regjeringen har fått gjennomført av det de lovet før sist valg, hva tilsier at FrP skal få gjort noe særlig mer? Og kan vi være enige i at en mellomting mellom USA og Norge er bra? Eller er ALT ved USA dårligere enn ALT ved Norge?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #88 : 15. september 2009, 16:57 »
Lite de kan foreta seg da ja. Isteden for å kun rakke ned på regjeringens feil kan jo FrP komme opp med noen gode forslag om hvordan feks fattigdommen kan reduseres? 
Hmm, mange andre partier rotter seg sammen og kritiserer FrPs politikk gjennom hele partiets historie. FrP ser at den rød-grønne regjeringen driter seg ut og ikke klarer å gjennomføre en dritt av det de lover, da skal selvsagt FrP stille opp å støtte og hjelpe den sittende regjeringen til å gjøre ting bedre. Yeah right!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #89 : 15. september 2009, 17:00 »
Forstår ikke hvordan du kan si at SV er et populistisk parti? Greit nok, de har de samme ekstremistiske holdningene som FRP til enkelte saker, men det er vel stort sett lærere og andre idioter som vil redde naturen og syns unger skal være på skolen hele dagen som stemmer SV?

Jeg kan gå med på at ordet sin rette forstand ikke er helt treffende i SVs tilfelle, da de ikke prøver å tekkes samme "folk flest"-gruppering som FrP smisker med, men de farer med like enkle og naive fremstillinger, og spiller på fordommer og stereotyper blant sin demografiske målgruppe (stort sett unge, venstrevridde mennesker).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!