avstemning
Spørsmål: Hva har du stemt?
Ap - 41 (25.6%)
Sv - 6 (3.8%)
Frp - 57 (35.6%)
Sp - 6 (3.8%)
Høyre - 25 (15.6%)
Krf - 2 (1.3%)
Rv - 7 (4.4%)
Kystpartiet - 3 (1.9%)
Har ikke stemt - 13 (8.1%)
Stemmer totalt: 150

Skrevet av Emne: Valg; hva har du stemt?  (Lest 31085 ganger)

KingLeonidas

  • Gjest
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #120 : 16. september 2009, 18:36 »
Word.

Vi som stemte borgerlig kan ihvertfall si at det ikke var vi som var med på dritten som kommer til å utvikle seg de neste fire åra Smiley

Undres fortsatt på hva denne "dritten" den rødgrønne-regjeringen kommer til å stelle i stand innebærer...
Hva er det egentlig som er så ekstremt forferdelig med å ha en rødgrønn-regjering?

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #121 : 16. september 2009, 18:59 »
Disse ordførerene du prater om, styrer Nord-Irak, her har araberene ingenting de skulle ha sagt. Og hvorfor skulle vi ikke stole på dem? Fordi de er kurdere? Er du rasist, kanskje? Hæ?!

Synes du forresten det hadde vært greit å la Osama bin Laden vandre fritt rundt i Oslo, slik Krekar gjør? For Norge kan ikke utlvere han, siden han risikerer dødsstraff, og siden han ikke har gjort noe galt i Norge, kan han heller ikke straffes her. Dette har ingenting å gjøre med internasjonale lover og avtaler, dette dreier seg om at regjeringen ikke vil utlevere kriminelle (samtidlig som de forventer at Kongo skal utlevere Moland og French).

Du stoler ikke på gerilja krigere opp i fjellet nei, det er vel ganske logisk ikke rasistisk. Afghanistans regjering sa også at alle afghanerne kunne nå returnere til landet sitt og alle ville få et bosted og at de skulle love at de ville holdt god sikkerhet slik at ingen av dem blir drept. Men tror du serr det er tryggt å reise til afghanistan bare fordi den halvdøde regjeringen garanterer det?

Hva er problemet med at han Krekar er i Norge egentlig? Hva slags trussel utgjør han? Til meg ser han ut som en stakkarslig kurder som ikke er noe særlig farlig, bortsett fra det norsk politi og kripos blåser opp saken. Det er ikke noe nytt at kripos mangler action i hverdagen, da er det like greit å finne på saker å kose seg med (Bhatti og Krekar).

Jeg vet ikke om Osama finnes engang, og om han er en terrorist eller bare en figur USA har funnet på for å ha en unnskyldning for å krige i midt-østen.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #122 : 16. september 2009, 19:02 »
Undres fortsatt på hva denne "dritten" den rødgrønne-regjeringen kommer til å stelle i stand innebærer...
Hva er det egentlig som er så ekstremt forferdelig med å ha en rødgrønn-regjering?

Det er kult og trendy å stemme borgelig og helst FRP. Stemmer du SV eller AP da er du ikke "inn" lizzom. Det er det som er så forferdelig. De er ikke like kule som Siv Jensen  :Smiley

Ironi for dem som ikke tok den
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #123 : 16. september 2009, 19:05 »
Dersom Siv Jensen er kul, så er vi jammen en ukul befolkning.  Mye kan sies om Lars Sponheim.  Han er langt unna mitt ideologiske ståsted.  Men han er jammen kulere enne Siv Jensen og Carl I. Hagen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Protein1991

  • Gjest
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #124 : 16. september 2009, 19:09 »
Det er kult og trendy å stemme borgelig og helst FRP. Stemmer du SV eller AP da er du ikke "inn" lizzom. Det er det som er så forferdelig. De er ikke like kule som Siv Jensen  :Smiley
Er nok mange på høyresiden som mener det samme om Rød-grønne velgere. Så det argumentet holder ikke lenge.

Som du ser på resultatene er det veldig, veldig javnt løp mellom de Rød-grønne og de Borgerlige, så man kan vel ikke påstå at det er trendy, uansett hvem man stemmer.


Ironi for dem som ikke tok den
Så du skrev det mens jeg posta Tongue


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #125 : 16. september 2009, 19:14 »
Du stoler ikke på gerilja krigere opp i fjellet nei, det er vel ganske logisk ikke rasistisk. Afghanistans regjering sa også at alle afghanerne kunne nå returnere til landet sitt og alle ville få et bosted og at de skulle love at de ville holdt god sikkerhet slik at ingen av dem blir drept. Men tror du serr det er tryggt å reise til afghanistan bare fordi den halvdøde regjeringen garanterer det?

Hva er problemet med at han Krekar er i Norge egentlig? Hva slags trussel utgjør han? Til meg ser han ut som en stakkarslig kurder som ikke er noe særlig farlig, bortsett fra det norsk politi og kripos blåser opp saken. Det er ikke noe nytt at kripos mangler action i hverdagen, da er det like greit å finne på saker å kose seg med (Bhatti og Krekar).

Jeg vet ikke om Osama finnes engang, og om han er en terrorist eller bare en figur USA har funnet på for å ha en unnskyldning for å krige i midt-østen.

Hvis du vil se mer av krekar så kan du sjekke youtube. Han er en ytterligående mullah og geriljaleder. Han har stått bak overgrep mot sivilbefolkning og drevet terror. Ikke la de myke hundeøynene lure deg, krekar er steinhard og ingen du helst vil møte i et smug i nord irak.

Osama må vi nok anta er en ekte person, i alle fall er det såpass mange personer som både har møtt og snakket med ham, inkludert prominente amerikanske journalister (60 minutes). Når det gjelder hvorvidt osama er støttet av usa så er your guess as good as mine.


Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #126 : 16. september 2009, 20:13 »
Er nok mange på høyresiden som mener det samme om Rød-grønne velgere. Så det argumentet holder ikke lenge.

Som du ser på resultatene er det veldig, veldig javnt løp mellom de Rød-grønne og de Borgerlige, så man kan vel ikke påstå at det er trendy, uansett hvem man stemmer.

Så du skrev det mens jeg posta Tongue


De som stemmer rødgrønt blir ofte beskyldt for å stemme sosialistisk, kommunistisk og alt annet dritt, hørte en i klassen kalte SV for pakkisparti. Det er helt ubegripelig hva folk kommer opp med.


Ja, sant det. Men i det siste så har det vært slik at mange stemmer på FRP bare pga en sak og de innrømmer det gjerne. Jeg synes det blir tynt å gjøre det slik. Greit at man ikke er enig i innvandrerpolitikken med de rødgrønne, men det er ikke alt, innvandring spilte alt for stor rolle, hvis ikke det var for det så hadde nok FRP ikke hatt mange av de stemmene de fikk igår.

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #127 : 16. september 2009, 20:15 »
Det er helt sykt! Er det over hodet noen på den blå siden som kan argumentere for hvorfor den røde siden er dårlig og den blå siden bra?
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #128 : 16. september 2009, 20:18 »
Hvis du vil se mer av krekar så kan du sjekke youtube. Han er en ytterligående mullah og geriljaleder. Han har stått bak overgrep mot sivilbefolkning og drevet terror. Ikke la de myke hundeøynene lure deg, krekar er steinhard og ingen du helst vil møte i et smug i nord irak.


Hvis han er en ekte terrorist så burde de ihvertfall ikke sende ham tilbake. De kan jo stille han for den internasjonale retten, Den Haag, eller hva den kalles, så kan han råtne sammen med Milosevic og co. Hadde det vært klare beviser på at han var et så farlig menneske så hadde han nok vært på et sted som guantanamo.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #129 : 16. september 2009, 20:21 »
Stemte SV! Stod mellom det og Venstre, men gikk etter mitt sosialisthjerte! Smiley
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #130 : 16. september 2009, 20:43 »
Hvis han er en ekte terrorist så burde de ihvertfall ikke sende ham tilbake. De kan jo stille han for den internasjonale retten, Den Haag, eller hva den kalles, så kan han råtne sammen med Milosevic og co. Hadde det vært klare beviser på at han var et så farlig menneske så hadde han nok vært på et sted som guantanamo.

Jeg er usikker på logikken din her?. Guantanamo var for meg et soleklart brudd på lov og rett i den videste forstand, så å sende ham dit ville ikke bevise noe.
I mine øyne er drap så sivile uskyldige mennesker terror, uansett om det er amerikanske bombefly eller selvmordsbomber som utfører handlingene. Folkerettslig tror jeg dog det spiller en rolle i forhold til om det er erklært krig mellom stridende parter (kan ikke jussen her)

Krekar er på interpols terrorliste, men kan ikke utleveres til sitt hjemland (juridiske) ettersom han risikerer dødstraff i en rettslig prosess der. Slik jeg ser det sitter vi med svarteper her. Jeg tror neppe Krekar får gjort så mye galt i norge, regner med at all hans kommunikasjon og bevegelser nok blir godt passet på.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #131 : 16. september 2009, 20:45 »
De som stemmer rødgrønt blir ofte beskyldt for å stemme sosialistisk, kommunistisk og alt annet dritt, hørte en i klassen kalte SV for pakkisparti. Det er helt ubegripelig hva folk kommer opp med.


Ja, sant det. Men i det siste så har det vært slik at mange stemmer på FRP bare pga en sak og de innrømmer det gjerne. Jeg synes det blir tynt å gjøre det slik. Greit at man ikke er enig i innvandrerpolitikken med de rødgrønne, men det er ikke alt, innvandring spilte alt for stor rolle, hvis ikke det var for det så hadde nok FRP ikke hatt mange av de stemmene de fikk igår.




Nettopp å når SÅ mange stemmer på FRP KUN pga innvandrings politikken dems..

burde søren meg man gjøre noe med det! Håper regjeringen som er i dag skjønner at vi MÅ være strenger på innvandrings-politikken. Det er håpløst sånn som det er nå.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #132 : 16. september 2009, 20:48 »
Jeg er usikker på logikken din her?. Guantanamo var for meg et soleklart brudd på lov og rett i den videste forstand, så å sende ham dit ville ikke bevise noe.
I mine øyne er drap så sivile uskyldige mennesker terror, uansett om det er amerikanske bombefly eller selvmordsbomber som utfører handlingene. Folkerettslig tror jeg dog det spiller en rolle i forhold til om det er erklært krig mellom stridende parter (kan ikke jussen her)

Krekar er på interpols terrorliste, men kan ikke utleveres til sitt hjemland (juridiske) ettersom han risikerer dødstraff i en rettslig prosess der. Slik jeg ser det sitter vi med svarteper her. Jeg tror neppe Krekar får gjort så mye galt i norge, regner med at all hans kommunikasjon og bevegelser nok blir godt passet på.

Kan ikke de bare dømme han her i Norge da?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #133 : 16. september 2009, 21:07 »
Kan ikke de bare dømme han her i Norge da?


da får han alt for mild straff. Han burde straffes der han kommer fra! han kan ikke bli kalt Norsk, det blir for dumt.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

KingLeonidas

  • Gjest
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #134 : 16. september 2009, 21:10 »
Det er helt sykt! Er det over hodet noen på den blå siden som kan argumentere for hvorfor den røde siden er dårlig og den blå siden bra?

Virker ikke som noen av dem kan det nei, selv om hele 48 av 127 har stemt FrP på avstemningen. Eneste som har kommet opp foreløpig er vell fremmedfrykt og å få ut Krekar. Utrolig viktige saker altså, som selvfølgelig må prioriteres over alt annet i det norske samfunn Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!