avstemning
Spørsmål: Hva har du stemt?
Ap - 41 (25.6%)
Sv - 6 (3.8%)
Frp - 57 (35.6%)
Sp - 6 (3.8%)
Høyre - 25 (15.6%)
Krf - 2 (1.3%)
Rv - 7 (4.4%)
Kystpartiet - 3 (1.9%)
Har ikke stemt - 13 (8.1%)
Stemmer totalt: 150

Skrevet av Emne: Valg; hva har du stemt?  (Lest 31849 ganger)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #165 : 17. september 2009, 13:50 »
La oss si at det var ekte "terrorister". Og USA satte kursen mot AFG og Irak. Men hva gjør de der nå? Når får de tak i den idioten Bin Laden og de kjemiske våpen i Irak? 8 og 6 år, men fremdeles er ingenting funnet. Ganske morsomt ikke sant?

Jeg tror de er der bare for kontroll av midt-østen. Dessuten er belligenheten til AFG veldig gunstig for dem. Midt mellom alt og lett og angripe andre dersom det trengs.

Kall meg gjerne hjernevasket og mine meninger for konspirasjonsteorier, men jeg synes ikke mye bedre om de som ikke klarer å se hva USA driver med.

Hva er mer sannsynlig, at USA brukte et reelt terroristangrep som påskudd for et styrket nærvær i Midtøsten, eller at myndighetene (og jødene, Illuminati, reptilfolk, whatever) iscenesatte det hele, forfalsket Osama Bin Ladens gjentatte tilståelser i videoopptak, og i tillegg slapp unna med det?

supreme_1990

  • Gjest
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #166 : 17. september 2009, 14:23 »
liker ikke dette mandat greiene..

Blå hadde 39.000 flere stemmer, men allikevel vinner rød grønt...

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #167 : 17. september 2009, 14:25 »
La oss si at det var ekte "terrorister". Og USA satte kursen mot AFG og Irak. Men hva gjør de der nå?
Det var åpenbart ekte terrorister. Tror du virkelig republikanerne ville tatt en så stor risiko? Hvis de hadde blitt avslørt, ville hele partiet gått rett i vasken. De hadde alt for mye å tape på å gjøre noe sånt. Det burde være åpenbart for alle og enhver.

Det at de brukte terrorangrepet som et påskudd for å gå til angrep på Afghanistan hersker det imidlertid liten tvil om. Krigen i Afghanistan har ingen legitimitet. De fleste av terroristene var fra Saudi-Arabia. Det samme gjelder åpenbart Irak-krigen som i større grad måtte selges inn til det amerikanske folk med en massiv propaganda-kampanje som corporate media selvsagt svelger rått.

Når får de tak i den idioten Bin Laden og de kjemiske våpen i Irak? 8 og 6 år, men fremdeles er ingenting funnet. Ganske morsomt ikke sant?
Som sagt er begge krigene totalt illegitimme. Det betyr ikke at (stort sett saudi-arabiske) terrorister faktisk var ansvarlige for 9/11.

Jeg tror de er der bare for kontroll av midt-østen. Dessuten er belligenheten til AFG veldig gunstig for dem. Midt mellom alt og lett og angripe andre dersom det trengs.

Kall meg gjerne hjernevasket og mine meninger for konspirasjonsteorier, men jeg synes ikke mye bedre om de som ikke klarer å se hva USA driver med.
Det er for å etablere en kontroll over midtøsten, ja. Trolig litt kombinert med at de ville slå ned på Saddam siden han helt åpent var en motstander av USA.


Se forøvrig videoene under, der Noam Chomsky, USAs fremste dissident, kommenterer sannsynligheten for at Bush og co. sto bak 9/11.
http://www.youtube.com/watch?v=BzGd0t8v-d4

http://www.youtube.com/watch?v=LoDqDvbgeXM&feature=related
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #168 : 17. september 2009, 15:23 »
Nei, to menn med lang skjegg kom seg lett gjennom den mest sikkerhetstunge flyplassen i verden og med seg hadde de pistoler og spregstoff som de også lett fikk med seg inn. Ingen la merke til dem og de kapret flyet og styrtet det i en høy byggning, alt gikk på 1-2-3, ingen i det hele tatt mistenkte dem Cheesy Høres nesten ut som noveller jeg skrev i 9 klasse.


For det første, som Shem poengterte så har ikke du sjekka noen som helst fakta. For det andre så er ikke det at "noen har skjegg" grunn nok til å hive de inn på ekstra sikkerhetssjekk, det har skjedd først etter 9/11. For det tredje så gikk det ikke på 1-2-3, men det gikk, og ja kanskje noen mistenkte dem, men som også er poengtert over her så har journalister klart å smugle diverse inn på fly etc.

Er det ikke lettere å anta at noen, med god planlegging, har klart å komme seg gjennom en ussel sikkerhetskontroll, enn å tro på en helt vill konspirasjonsteori?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #169 : 17. september 2009, 15:49 »
.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #170 : 17. september 2009, 16:18 »
Er det ikke lettere å anta at noen, med god planlegging, har klart å komme seg gjennom en ussel sikkerhetskontroll, enn å tro på en helt vill konspirasjonsteori?

Occams barberblad FTW.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #171 : 18. september 2009, 10:40 »
http://www.bt.no/nyheter/valg/Her-snakket-de-om-aa-regjere-sammen-932722.html

Synes en regjering bestående av Arbeiderpartiet og sentrum kunne vært interessant, og langt bedre enn å ha Sv i regjering

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #172 : 21. september 2009, 19:09 »
Ser dere nyhetene på NRK, folks? Vil tro SV vant en del velgere på å si seg i mot oljeboring utafor Lofoten; nå skal de faktisk vente et helt år før de avgjør hva som faktisk skal gjøres der oppe. Må ta forbehold om at jeg har misoppfattet noe her, men er det ikke snakk om tidenes kjappeste løftebrudd? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #173 : 21. september 2009, 20:17 »
Ser dere nyhetene på NRK, folks? Vil tro SV vant en del velgere på å si seg i mot oljeboring utafor Lofoten; nå skal de faktisk vente et helt år før de avgjør hva som faktisk skal gjøres der oppe. Må ta forbehold om at jeg har misoppfattet noe her, men er det ikke snakk om tidenes kjappeste løftebrudd? Tongue
SV har svelget haugevis med bola kameler i supertungvektsklassen, men jeg tipper at grensa går her.  Dersom Arbeiderpartiet prøver å presse igjennom oljeboring utafor Lofoten, kommer SV antagelig til å bryte ut av regjeringa.  SV har nå vist at de er et troverdig regjeringsparti, og vil finne det lettere å bryte ut i 2. regjeringsperiode.  Så enten bøyer høyresida i Arbeiderpartiet av, eller så bryter SV ut.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #174 : 21. september 2009, 22:10 »
Håper _endelig_ SV stikker.. Smiley Men må da ærlig innrømme at jeg tror de er så maktsyke at de heller svelger kamelen. (Om den er aldri så bola)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #175 : 22. september 2009, 22:44 »
Håper _endelig_ SV stikker.. Smiley Men må da ærlig innrømme at jeg tror de er så maktsyke at de heller svelger kamelen. (Om den er aldri så bola)
Kan du begrunne skikkelig hvorfor du synes sv er dårlige? Og hva skulle du ønsket deg i stedet?
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #176 : 23. september 2009, 00:09 »
Er på skola nå. Kan ikke skru opp lyden.
Men det beviser ingenting for meg.

Kan du gi meg en god grunn for hva USA driver med i Midt-østen sånn helt seriøst. Bringe fred og demokrati?
De slåss mot sinnsyke muslimer som har slik en utrolig trang til å sprenge seg sjøl og alle rundt seg i lufta. Hva skal de gjøre da? Sitte der som idioter og vente på neste selvmordsbomber? Tongue Ser du slår etter jødene; i min bok er muslimer en langt større fare for verden enn det jødene noen gang har vært eller kommer til å bli. Du mener så vidt jeg har skjønt at jødene er grunnen til ufreden i Midt-Østen? Finn deg ei historiebok og les litt, du. Du kan feks lese om hvordan Syria plasserte artilleri på Golanhøydene og med viten og vilje siktet på sivile mål inne i Israel. Bare for å nevne et eksempel, liksom. Og før du hyler om hvor fæle jødene har vært mot muslimene på Gaza, må jeg få minne om dette;
Sitat
some 11,000,000 Muslims have been violently killed since 1948, of which 35,000, or 0.3 percent, died during the sixty years of fighting Israel, or just 1 out of every 315 Muslim fatalities. In contrast, over 90 percent of the 11 million who perished were killed by fellow Muslims.”

By Gunnar Heinsohn and Daniel Pipes, FrontPageMagazine, October 8, 2007

Forresten litt morsomt med de som hyler "fremmedfrykt" så fort noen snakker i mot innvandring; det er som om "rassisime!11"-tullingenes variant av fremmedfrykt innebærer å frykte noe man ikke veit noe om. Her må jeg bare oppklare en aldri så liten ting; også jeg har fremmedfrykt, men ikke på det grunnlaget feks SOS Rasisme tror. Min frykt er begrunnet, og om jeg av denne grunn er rasist, da får jeg vel bare være det; jeg ser ikke på noen kultur eller hudfarge som farlig. Den reelle faren er islam. Punktum. Hvordan kan vi forvente at mennesker som kommer fra en kultur med tradisjoner i å ikke klare å opprettholde et sivilisert samfunn, skal klare å tilpasse seg det norske samfunnet der ord og ikke vold er middelet man bruker for å fremme sin sak? Samtidig kan man se på de landene i verden der situasjonen er mest alvorlig i dette øyeblikk, og se på hvor mange av dem som er muslimske. Beklager, jeg har ingen tro på at det er en tilfeldighet.

Konflikter som foregår nå. (Jada, fra Wikipedia, for de av dere som kommer til å få en ukontrollèrbar trang til å understreke hvor upålitelig en slik kilde er.)
Somalia: muslimsk
Afghanistan: muslimsk
Irak: muslimsk
Pakistan: muslimsk
Filippinene: muslimske og kommunistiske opprørere
Yemen: muslimsk
Tsjetsjenia: muslimsk
Chad: ca 54% muslimsk
Nigeria: 50% muslimsk

Mexico: dop-krig
Colombia: politisk ufred (så vidt jeg har skjønt)
India


Aner vi et mønster? Tongue

1 ord: assimilering.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Valg; hva har du stemt?
« #177 : 23. september 2009, 09:16 »
De slåss mot sinnsyke muslimer som har slik en utrolig trang til å sprenge seg sjøl og alle rundt seg i lufta. Hva skal de gjøre da? Sitte der som idioter og vente på neste selvmordsbomber? Tongue Ser du slår etter jødene; i min bok er muslimer en langt større fare for verden enn det jødene noen gang har vært eller kommer til å bli. Du mener så vidt jeg har skjønt at jødene er grunnen til ufreden i Midt-Østen? Finn deg ei historiebok og les litt, du. Du kan feks lese om hvordan Syria plasserte artilleri på Golanhøydene og med viten og vilje siktet på sivile mål inne i Israel. Bare for å nevne et eksempel, liksom. Og før du hyler om hvor fæle jødene har vært mot muslimene på Gaza, må jeg få minne om dette;
Forresten litt morsomt med de som hyler "fremmedfrykt" så fort noen snakker i mot innvandring; det er som om "rassisime!11"-tullingenes variant av fremmedfrykt innebærer å frykte noe man ikke veit noe om. Her må jeg bare oppklare en aldri så liten ting; også jeg har fremmedfrykt, men ikke på det grunnlaget feks SOS Rasisme tror. Min frykt er begrunnet, og om jeg av denne grunn er rasist, da får jeg vel bare være det; jeg ser ikke på noen kultur eller hudfarge som farlig. Den reelle faren er islam. Punktum. Hvordan kan vi forvente at mennesker som kommer fra en kultur med tradisjoner i å ikke klare å opprettholde et sivilisert samfunn, skal klare å tilpasse seg det norske samfunnet der ord og ikke vold er middelet man bruker for å fremme sin sak? Samtidig kan man se på de landene i verden der situasjonen er mest alvorlig i dette øyeblikk, og se på hvor mange av dem som er muslimske. Beklager, jeg har ingen tro på at det er en tilfeldighet.



Jeg driter i din bok Tongue hehe

Jeg orker ikke å finne en historiebok å lese i som er skrevet til fordel for hvite menn som prøver å rettferdiggjøre deres ugjerninger.
De landene du nevner her er ikke tilefldigvis fucked up nei. Det er ikke rart slikt skjer når våpen og støtte fra USA alltid er på plass. Vesten har alltid likt å leke med de fattige land, så greie med å stoppe terrorisme er bullshit.

Du er hjernevasket!!!! Fortell alt det der til en som har opplevd krigen, så skal du få svar på hvem som er the bad guys... Lett å sitte i Norge og krangle om det.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #178 : 23. september 2009, 10:02 »
De slåss mot sinnsyke muslimer som har slik en utrolig trang til å sprenge seg sjøl og alle rundt seg i lufta. Hva skal de gjøre da? Sitte der som idioter og vente på neste selvmordsbomber? Tongue Ser du slår etter jødene; i min bok er muslimer en langt større fare for verden enn det jødene noen gang har vært eller kommer til å bli. Du mener så vidt jeg har skjønt at jødene er grunnen til ufreden i Midt-Østen? Finn deg ei historiebok og les litt, du. Du kan feks lese om hvordan Syria plasserte artilleri på Golanhøydene og med viten og vilje siktet på sivile mål inne i Israel. Bare for å nevne et eksempel, liksom. Og før du hyler om hvor fæle jødene har vært mot muslimene på Gaza, må jeg få minne om dette;
Forresten litt morsomt med de som hyler "fremmedfrykt" så fort noen snakker i mot innvandring; det er som om "rassisime!11"-tullingenes variant av fremmedfrykt innebærer å frykte noe man ikke veit noe om. Her må jeg bare oppklare en aldri så liten ting; også jeg har fremmedfrykt, men ikke på det grunnlaget feks SOS Rasisme tror. Min frykt er begrunnet, og om jeg av denne grunn er rasist, da får jeg vel bare være det; jeg ser ikke på noen kultur eller hudfarge som farlig. Den reelle faren er islam. Punktum. Hvordan kan vi forvente at mennesker som kommer fra en kultur med tradisjoner i å ikke klare å opprettholde et sivilisert samfunn, skal klare å tilpasse seg det norske samfunnet der ord og ikke vold er middelet man bruker for å fremme sin sak? Samtidig kan man se på de landene i verden der situasjonen er mest alvorlig i dette øyeblikk, og se på hvor mange av dem som er muslimske. Beklager, jeg har ingen tro på at det er en tilfeldighet.

Konflikter som foregår nå. (Jada, fra Wikipedia, for de av dere som kommer til å få en ukontrollèrbar trang til å understreke hvor upålitelig en slik kilde er.)
Somalia: muslimsk
Afghanistan: muslimsk
Irak: muslimsk
Pakistan: muslimsk
Filippinene: muslimske og kommunistiske opprørere
Yemen: muslimsk
Tsjetsjenia: muslimsk
Chad: ca 54% muslimsk
Nigeria: 50% muslimsk

Mexico: dop-krig
Colombia: politisk ufred (så vidt jeg har skjønt)
India


Aner vi et mønster? Tongue

1 ord: assimilering.

Jeg er helt enig med deg i din krasse kritikk av Islam.  Hva Islam har gjort med folks levekår i fattige land (på områder som vitenskap, alfabetisering, kvinnefrigjøring osv.) kan man lese om i f.eks. 'Arab Human Developent Report 2003'.  Denne rapporten er skrevet at et bredt panel av arabiske akademikere på oppdrag for FN, ikke en eller annen reaksjonær amerikansk tenketank.  Krass kritikk av Islam er helt på sin plass.

MEN:
Du viser til ei liste over muslimske land der det er vold, diktatur og fattigdom.  La meg svare med ei liste over muslimske ledere som på et eller flere tidspunkter har blitt støttet av vesten, i første rekke USA:
 * Saddam Hussein
 * Ledelsen i Saudi-Arabia
 * Gabbuldin Hekmatyar i Afghanistan
 * Rashid Dostum i Afghanistan
 * Hoshni Mubarak
 * Ledelsen i Marokko
 * Suharto i Indonesia, en av de verste folkemorderene etter 2. verdenskrig
 * Tanzu Chiller i Tyrkia, som behandla kurderene sånn som Israel behandler palestinerne.
 * Osama Bin Laden (han sto på lønningslista til CIA).
 * Ledelsen i Kuwait
 * Cia Uhl Haq i Pakistan, som gjorde militærkupp og starta madrassa-oppblomstingen.
 * Idi Amin, som britene omtalte som 'a fine chap'.

Vi aner kanskje et visst mønster her også?  Det er rett og slett feil at vesten har støttet demokratisering og utvikling i den muslimske verden.  Det er faktisk motsatt.  Saudi-Arabia var verdens største mottaker av vestlig krigsmateriell på nittiallet (Kilde: Jane's Defense).
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Valg; hva har du stemt?
« #179 : 23. september 2009, 12:03 »
Like greit for de fleste å innse først som sist, at alt, ALT, handler om penger, makt og kontroll og har ingenting med religion, fattig/rik, etikk eller moral å gjøre.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!