Skrevet av Emne: Slo kjæresten pga steroider  (Lest 6084 ganger)

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #15 : 17. september 2009, 23:24 »
Shit kidd.

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #16 : 18. september 2009, 10:28 »
Jeg er nok IKKE tjukk i huet, men jeg tror ikke du får med deg hva jeg skrev.

Guttungen slo fordi han er tjukk i huet, sprø i huet... Ikke FORDI han brukte litt steroider.
Nå har denne saken mange sider, og det er nok mer enn BARE at han banka dama som ligger til grunn her.

Mener du at jeg ikke FIKK med meg hva du skrev?

Isåfall må du forklare. Du hevder at gutten er tjukk i hue som slår jenta. Du mener selv at en passende straff for gutten er å (som du selv skriver) "legge han over knærne og gi han en real dose juling". Dere mener tydligvis begge to at det å slå er en passende straff for urettmessig oppførsel. Derfor undrer jeg på om ikke du også er like tjukk i hodet som denne gutten? Han slo, du ytrer ønske om å slå. Samtidig som du påpeker at man er tjukk i hodet om man slår.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #17 : 18. september 2009, 10:41 »
Han slo fordi han var tjukk i huet!!!

Godt å ha noe å skylde på ;
ADHD, Anabole, Dårlig Oppvekst, Mobbet på skolen.... Blabla...

Legg guttungen over knærne å gi han en real dose juling, og sett han i hard jobbings et eller annet sted, så kanskje han lærer.

Men neida, barnevernet går nok inn, tar han til seg, klappern på skuldern og gir han 5000,- i lommepenger og frie tøyler.....



Brødhue!
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #18 : 18. september 2009, 12:47 »
Mener du at jeg ikke FIKK med meg hva du skrev?

Isåfall må du forklare. Du hevder at gutten er tjukk i hue som slår jenta. Du mener selv at en passende straff for gutten er å (som du selv skriver) "legge han over knærne og gi han en real dose juling". Dere mener tydligvis begge to at det å slå er en passende straff for urettmessig oppførsel. Derfor undrer jeg på om ikke du også er like tjukk i hodet som denne gutten? Han slo, du ytrer ønske om å slå. Samtidig som du påpeker at man er tjukk i hodet om man slår.

Kanskje han TRENGER god gammeldags oppdragelse, så HAN lærer at det er vondt å bli slått, ergo slår  man ikke andre.

Det er makan til hvor mange PSYKO unger og Ungdommer det er blitt etter at foreldre i dagens samfunn har tydd til 80tallets fribarneooppdragelse.
Respekten for andre mennesker er forsvunnet. Den er faktisk ikke bare forsvunnet, men ikke-eksisterende.

Er jo bare å lese mange av innleggene på forumer av denne art så ser man at mange tenåringer har alvorlige adferdsvansker og er direkte utrygge på seg selv og hvem de er, og ikke minst hva de skal gjøre. Ofte setr man jo " jeg dengte han i sinne" osv.

Dette må jo tyde på at ungene ikke har oppdragelse hjemme.

MEN er jo greit å skylde på både steroider og andre greier.
ADHD er det også plutselig EKSTREMT mange som har fått, det samme med at man skylder på at "jeg hadde en trasig barndom".
Tror mange av disse drittungene ikke vet hva trasig barndom er for noe.

I dette tilfellet, har guttungen vært et problem LENGE og jenta har vært livredd han fra dag en. Hun har også flere ganger rømt fra gutten, og det er nok ikke bare da han lekte med steroider han banka henne.

Bli voksen og få unger selv, før dere begynner kommenter ..

Nann-Rosita

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #19 : 18. september 2009, 12:53 »
Hva hvis han hadde slått dama pga at han ikke FIKK bruke steroider da?
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #20 : 18. september 2009, 12:53 »
Jeg mener det er VIKTIG at man UNDERSTREKER hva man MENER når man går inn i en DEBATT her på treningsFORUMET!!!!!!!!!!!!!!!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #21 : 18. september 2009, 13:12 »
Hadde nettopp perfekt avføring.
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #22 : 18. september 2009, 13:15 »
Hadde nettopp perfekt avføring.

Het den Fleksnes?
Sa brura

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #23 : 18. september 2009, 13:17 »
Neida. Døpte den ikke.
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #24 : 18. september 2009, 13:31 »
Het den Fleksnes?

Den ligna sikkert mor di.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #25 : 18. september 2009, 13:34 »
Den ligna sikkert mor di.

Frekt sitert!
Sa brura

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #26 : 18. september 2009, 13:41 »

Er jo bare å lese mange av innleggene på forumer av denne art så ser man at mange tenåringer har alvorlige adferdsvansker og er direkte utrygge på seg selv og hvem de er, og ikke minst hva de skal gjøre. Ofte setr man jo " jeg dengte han i sinne" osv.
Eksempler?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #27 : 18. september 2009, 14:05 »
Mener du at jeg ikke FIKK med meg hva du skrev?

Isåfall må du forklare. Du hevder at gutten er tjukk i hue som slår jenta. Du mener selv at en passende straff for gutten er å (som du selv skriver) "legge han over knærne og gi han en real dose juling". Dere mener tydligvis begge to at det å slå er en passende straff for urettmessig oppførsel. Derfor undrer jeg på om ikke du også er like tjukk i hodet som denne gutten? Han slo, du ytrer ønske om å slå. Samtidig som du påpeker at man er tjukk i hodet om man slår.

Det er forskjell på å rise rumpa(jfr. uttrykket "legge han over knærne") til sønnen din og å slå dama di i trynet ved flere anledninger og å true henne på livet. Jeg sier ikke at det er greit å straffe ungen sin slik, men det er likevel et hav av forskjell.

Gratulerer med å være "etnisk norsk" forresten, hva du enn vil oppnå med å skrive det som det eneste i signaturen din..
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #28 : 18. september 2009, 15:34 »
Den ligna sikkert mor di.

Folkeskikk. Ga deg nettopp en honnør for ditt forrige innlegg, og dette er takken. Djupt såra og vonbroten.
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Sv: Slo kjæresten pga steroider
« #29 : 18. september 2009, 19:09 »
Det er forskjell på å rise rumpa(jfr. uttrykket "legge han over knærne") til sønnen din og å slå dama di i trynet ved flere anledninger og å true henne på livet. Jeg sier ikke at det er greit å straffe ungen sin slik, men det er likevel et hav av forskjell.

Vel Nann her mener  (tydligvis du også?) at å slå noen fordi noen slår er fornutig?
Hvem skal slå foreldrene til gutten som slo jenta da? Man slår da ikke barna sine.. Og hvem skal slå han/hun som slo foreldrene? Man slår da ikke gamle mennesker...

Gratulerer med å være "etnisk norsk" forresten, hva du enn vil oppnå med å skrive det som det eneste i signaturen din..

Takk! Hehe det hadde jeg faktisk glemt at sto der. Det kommer rett og slett fra en tidligere diskusjon hvor "ei" (ingen nevnt, ingen glemt) her viste sin stolthet som etnisk norsk og lekte med fremmedord som hun ikke kunne. Siste timers empiri tilsier at det ikke har utviklet seg veldig mye siden den gang. Jeg forstår imidlertid at det kan missforstås. Det refererer ikke akuratt  til konteksten det kom frem i, så jeg skal ta det bort igjen Smiley




Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!