Skrevet av Emne: trenger skikkelig muskelbygger!!  (Lest 2367 ganger)

Utlogget mannjern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

trenger skikkelig muskelbygger!!
« : 23. september 2009, 22:23 »
er på utkikk etter muskelbyggende pulver..!!! noen forslag? har dreve mye med v12 turbo og horsepower.
men skulle gjerne brukt noe som er sterkt og som gir resultater!!! Smiley Cool Cool Cool
lift heavy, be a man!! ^^

Utlogget Morsmo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 123

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #1 : 23. september 2009, 22:26 »
de har alt du trenger på nærmeste kiwi Tongue
Mål: Oppnå 42 centimeters overarmer (36 nå) og få frem sixpacken.

Utlogget mannjern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #2 : 23. september 2009, 22:42 »
de har alt du trenger på nærmeste kiwi Tongue
hehe.. hva mener du?? Tongue
lift heavy, be a man!! ^^

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #3 : 23. september 2009, 22:42 »
Mat vell!

Utlogget mannjern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #4 : 23. september 2009, 22:46 »
Mat vell!
ja, maten er jo grei nok den, men som jeg refererte i sta, så er jeg på utkikk etter noe som er tilsvarende med v12 turbo eller horsepower.!!
lift heavy, be a man!! ^^

Utlogget Morsmo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 123

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #5 : 23. september 2009, 22:47 »
jeg svarte ikke akkurat på spørsmålet ditt da, men saken er at det ikke finnes noe tilskudd som fungerer spesielt bra. til og med kreatin som er det mest dokumenterte har en virkning som knapt merkes.
Mål: Oppnå 42 centimeters overarmer (36 nå) og få frem sixpacken.

Utlogget mannjern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #6 : 23. september 2009, 22:49 »
jeg svarte ikke akkurat på spørsmålet ditt da, men saken er at det ikke finnes noe tilskudd som fungerer spesielt bra. til og med kreatin som er det mest dokumenterte har en virkning som knapt merkes.
hmmm.. så du mener at det ikke har så veldig mye å si om jeg kjøper inn i bøtter og spann med v12 turbo.. kunne like godt kjøpt inn kyllingfilèt?
lift heavy, be a man!! ^^

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #7 : 23. september 2009, 22:53 »
hmmm.. så du mener at det ikke har så veldig mye å si om jeg kjøper inn i bøtter og spann med v12 turbo.. kunne like godt kjøpt inn kyllingfilèt?

v12, gjetter jeg, inneholder vel koffein og raske karbs, noe som kan være bra for trøkket under treningen. Kaffe+sukker har cirka samme virkning.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget preboa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 259
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 259

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #8 : 23. september 2009, 22:54 »
hmmm.. så du mener at det ikke har så veldig mye å si om jeg kjøper inn i bøtter og spann med v12 turbo.. kunne like godt kjøpt inn kyllingfilèt?
Ville mye heller kjøpt kylling filet enn V12, horsepower, megabigmass34k etc.

Utlogget mannjern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #9 : 23. september 2009, 22:55 »
v12, gjetter jeg, inneholder vel koffein og raske karbs, noe som kan være bra for trøkket under treningen. Kaffe+sukker har cirka samme virkning.
 oki.. så om jeg kjører på med masse kyllingfilet da? (kom gjerne med tips) og så noen runder med v12 og avslutter med zma og glutamin?
lift heavy, be a man!! ^^

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #10 : 23. september 2009, 23:00 »
 oki.. så om jeg kjører på med masse kyllingfilet da? (kom gjerne med tips) og så noen runder med v12 og avslutter med zma og glutamin?

Kylling filet 1 times tid før trening og 1 time etterpå, v12(Inneholder v12 proteiner? Litt proteiner bør du ha i deg tett innpå trening, selv om det kanskje holder med 1 time før og etter) rett før og glutamin etterpå, og ZMA på kvelden er et eksempel på hvordan du kan gjøre det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget mannjern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #11 : 23. september 2009, 23:04 »
Kylling filet 1 times tid før trening og 1 time etterpå, v12(Inneholder v12 proteiner? Litt proteiner bør du ha i deg tett innpå trening, selv om det kanskje holder med 1 time før og etter) rett før og glutamin etterpå, og ZMA på kvelden er et eksempel på hvordan du kan gjøre det.

hva med kylling en time før, og v12 rett før, så en proteinshake og glutamin og kylling og zma før sengetid?
lift heavy, be a man!! ^^

Utlogget Linseprinsen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 122

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #12 : 23. september 2009, 23:07 »
Det er 3 punkter som er viktig(i følge meg):

1) Tren baseøvelser, markløft, knebøy, benkpress, roing, militærpress og chins. Blir du sterk i disse øvelsene er du stor og sterk.  

http://stronglifts.com/

Les om 5x5 programmet, 5x5 har vært bra for meg og mange andre på forumet. Les også mange andre artikler om kosthold og trening.

2) Spis sunn mat med mye proteiner. Les mange artikler så lærer du deg hva du skal spise og hvor mye. Få i deg masse mat er viktig.

3) Innse at å få store muskler ikke er gjort på en dag. Det finnes ingen snarveier, dette tar tid. Hadde det vært et superprogram eller diet som ga deg 10 kg ren muskelmasse hadde alle vist om det.

Ikke heng deg opp i små detaljer det som er viktig er mye mat med proteiner og å bli sterkere og sterkere.

Ting tar tid og Rom ble ikke bygd på en dag Smiley

Skriv logg på treningsforum da hjelper på motivasjonen!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #13 : 23. september 2009, 23:11 »
hva med kylling en time før, og v12 rett før, så en proteinshake og glutamin og kylling og zma før sengetid?

Uten at dette er bevist i særlig grad, så vil jeg påstå, og det er også den gjengse oppfattning, at man burde innta en høvelig mengde proteiner tett innpå styrketreningen. Husker en studie jeg leste om at proteiner 1 time før ikke hadde noe å si for proteinsyntesen rett etter økten, derimot hadde det å innta proteiner rett før mye å si. 20 gram proteiner av topp kvalitet(eggehvite) rett etterpå har vist seg å være nok til å stimulere til maksimal proteinsyntese.

Men så vet man jo ikke om man bygger mer muskler alt i alt av å innta proteiner rett før/rett etterpå da..

Men det er nå det som er anbefalt, blant annet av Robert Eliertsen. F,x anbefaler han, hvis det er melkeproteiner du inntar, 40 gram i forbindelse med treningen.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: trenger skikkelig muskelbygger!!
« #14 : 23. september 2009, 23:13 »
milk'n squats!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!