Skrevet av Emne: loft AF2012! Bilde s.41  (Lest 79430 ganger)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig!
« #45 : 06. mars 2011, 05:02 »
Fyllik :O
Alltids noen som føller med ;-)

hahaha;) se kem som snakke;) en sjelden gang må man innta litt giftstoffa! men merka at det e itj nå for mæ :p grue mæ te morgendagen..tålitj alkohol!

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Livet er heeerlig!
« #46 : 06. mars 2011, 11:17 »

Takk for info! Smiley

Du får ha god bedring i dag!  Smiley (men du får ingen sympati  Wink Grin )

NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig!
« #47 : 06. mars 2011, 12:37 »
hehe takk x) måtte ha en siste tur ut, var jo som sakt 3mnder sia sist. Blir ALT for mye penger kasta ut og en ødelagt dag etterpå..huff..jaja ska prøve å ete som vanlig  idag slik at man har futt til treninga i morgen.

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Livet er heeerlig!
« #48 : 06. mars 2011, 12:50 »
Ekte trønder jo! må nesten legge igjen spor da! : ) stå på!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig!
« #49 : 07. mars 2011, 17:22 »
Bestemt meg for å aldri drekke igjen! Tongue hah.. hater når treninga blir klussa til med.
Gleda meg te å trene og da jeg kom på gymmen (huseieren driver og utvider) så hold de på å meisla så det dura jo så sjukt at jeg kom meg gjennom brystøkta og triceps pushdown da jeg ikke gidda mer.. og fyfaen richard begynner å bli stor nå, steike ta! The new and improved REAL Hulk!;)

bryst: 3x10x45kgs hantler, flatbenk meget lett! muskelminne does exist!
bryst: 3x10x30kgs hantler, skråbenk
kabelcrosspullups: 3x10

triceps pushdown: 3x10x90kg
og såå dura det så jævla i hue at jeg ikke gidda..glemte å kjøpe proteinpannekaker påvei ut også..FAEN--

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig!
« #50 : 07. mars 2011, 21:26 »
Ok var litt gretten pga treninga gikk litt skeis og influensa prøver seg, men jeg sier FUCK INFLUENSA, den kan stikke te noen andre! I aint gonna have that shit! WOHA!
Who are they to tell you what you cant do, you can whatever the fuck you put your mind to. Hvorfor skal andre klare det og ikke du? bullshit! Do it or shut the fuck up! Weightlifter3

http://www.youtube.com/watch?v=ig6qOZXKu9o#noexternalembed

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig!
« #51 : 08. mars 2011, 17:44 »
dagens trening bein og mage:
bein:  hacklift 3x5x100kg, faen tung øvelse jo :S
         beinpress: 3x10x240 eller 280kg, husker ikke.
         ooog her glemte jeg utfall, faen.
         stående legcurl, 3x10 tempo-lett
         leg extencion: 3x10x40-60kg pr fot, husker ikke helt når jeg trener. Løfter kg og reps etter   hva jeg føler for, teller aldri men ender alltid opp mellom 8-12reps

Mage ble planken, 2x30sec og så 30sec ish med 15kg og så 10sec uten og 10-20sec med 15kg. Litt crunch etterpå-


Er meget glad i bil og kjøpte i november (mener jeg å huske det var) en totoa celica gt4 92mod 2.0lturbo 4x4 med 250hk.. Men etter vintern og dens salter så har det poppa frem mye rust som var under lakken v hjulbuene:( faen as..hater å ikke ha plass til å fikse det! Og skulle så gjerne tatt ut motoren og overhalt den, muligens bytta turbo..FAEN irriterer meg, føles ut som jeg kjører på en tikkende bombe:p..og har lyst å selge den og kjøpe ny bil, men burde heller kjøpe leilighet, være litt voksen.. ååå man har valgt feil yrke (elektriker)..gidder ikke leve middemådig resten av livet, må finne på en genial plan!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig!
« #52 : 11. mars 2011, 18:10 »
dagens trening:
flatbenk m. hantler ,3x10x45kgshantler
skårbenk m.hantler, 3x8x35kgshantler
kabelcrosspulluppsgreis, 3x10x25kg/50kg
Skuldrene begynner å komme seg skikkelig nå, og styrken er der enda!:D ska ta ei rolig uke for å ikke ødelegge de igjen og så fortsette oppover

franskpress, 3x10x45kg
tricepshantelpress bak hue, 1x10x17,5kg, 2x8x20kgs hantel.
triceps pushdown, 2x10x90kg, 1x10x100kg

jej "helg" men må på jobb 4-5timer i morgen..gjeesp..så er kardio kl 9-10 og så jobb kl 12 til 16-17 og så styrke etterpå...gla det er rolig helg ellers!:P

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig!
« #53 : 12. mars 2011, 18:09 »
Var på jobb 4 timer i dag og stressa til for å koble om noen kableeer..og så ble det beintrening, glemte mage så det blir det nå.

hacksquat: 3x10x80kg, mye lettere enn forrige gang, en gang til på 80 så blir det 100 neste der igjen.
Enfots beinpress, 3x8x80kg, strakmark, 3x10x90kg kjørte lett siden jeg er sliten i ryggen.
Legcurl, 3x10x35kg
legextencion, 3x10x40kg
sittende tåhev, 2x ett eller annet x60kg

go og lett økt, kardio i morgentidlig! HUFF Tongue

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig!
« #54 : 13. mars 2011, 13:07 »
våkna særdeles tidlig i dag..9-930 tida..hva faen er det for noe liksom? Ingenting å finne på uansett.
Så jeg fikk i meg 2dl jacked (ca 1 scoop) og dra 2dl til (1scoop til) på veien te gymmen.
Ble 45 min kardio med litt løping men mest rask gange, ble god og svett. TIl slutten gjorde jeg noe jeg ikke burde gjort, markløft, 60kg 100kg 140kg, bredt grep lett..men ble så svimmel haha:p nesten jeg dælja i bakken.
ble 8 lette chins da! morsomt, nå har jeg fått i meg ei svær proteinpannekake med halv boks cottege cheese m. halv skje syltetøy- dobbel dose multivitaminer, og en shake. Nå er det filmmaraton og chilll..hater søndager..har ingenting å gjøre, spesielt når eneste kompisen min som er hjemme ble kidnappa av dama i helga:P hah

var litt over 103 kg idag, ikke bra. spiste for lite i går så må opp på 2500kcal eller mer i dag for å balansere det. 2kg igjen så har jeg gått ned 10kg! =) wee..og uten å miste noe muskelmasse vil jeg tro. har jo brukt 3,5mnd på det som tenkt.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig!
« #55 : 13. mars 2011, 14:24 »
Formbilde fra i dag. litt flat men kommer seg når jeg får spist litt. Redd jeg ska bli utrolig liten når jeg kommer ned på 95kg, føler meg allerede veldig liten på 104 kg x) ..men men..må bare forsette å ete og jobbe hardt så blir man stor en dag! drømmen er å komme rippa på 90kg, og så 95kg og så 100kg. Ska da være mulig på alle årene man har fremfor seg..er jo bare 22!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #56 : 13. mars 2011, 14:32 »
Bra form! Spor Smiley

BCAA i pilleform er forøvrig ikke noe særlig. Vet ikke hvor mye hver kapsel inneholder, men tipper det er noe sånt som 2g. Du skal helst opp i litt større doser enn det, martin berkhan f.eks anbefaler 10g før trening, og selv det er jo ifølge mange ganske små doser. Så skal man først kjøpe et BCAA produkt, er det lurere å kjøpe i pulverform. Mer praktisk (ved større doser som f.eks 10g eller mer), og du får myyyyyyyyyyyyyye mer for pengene. Denne f.eks er fin: http://www.norkost.no/xpand_fx%99_400g_bcaa_red_berry_breezer_aminosyrer/P_423

Bare et tips! Ikke tvang.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #57 : 13. mars 2011, 14:35 »
Nice!takk for tips Cheesy lurer på litt på hvor vidt det er nødvendig med BCAA når man får i seg nok proteiner, og om det kanskje hjelper med å holde på muskelmasse ved diett, forslag du?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #58 : 13. mars 2011, 23:36 »
Nice!takk for tips Cheesy lurer på litt på hvor vidt det er nødvendig med BCAA når man får i seg nok proteiner, og om det kanskje hjelper med å holde på muskelmasse ved diett, forslag du?
Det er vel delte meninger om BCAA har noen effekt i det hele tatt, men den antatte effekten nulles ut med mindre du tar den på tom mage. Så hvis du spiser det sammen med andre måltider eller med mat i magen, blir BCAA tilskudd bare et veldig dyrt proteinpulver (eller proteintabletter i ditt tilfelle).

Jeg kunne godt skrevet hva jeg mener om BCAA og latt som om jeg kunne noe, men helt ærlig så bruker jeg BCAA egentlig kun fordi jeg trener på fastende mage, og litt fordi Xtend BCAA smaker latterlig godt. BCAA i fri form stimulerer proteinsyntesen der og da når du tar det, men om det utgjør noe forskjell i lengden om du bruker BCAA eller ikke, er det vel de færreste som vet helt sikkert.

Står noen kommentarer som er verdt å få med seg her

Så vet jeg at beefcake har skrevet mye bra info om det her inne, men de postene kan du vel fiske opp selv hvis du viiiiirrrrrrrrkelig er interessert Cheesy

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #59 : 14. mars 2011, 18:48 »
nice!;D takk for info

Fikk plutselig overtidsarbeid i dag så middagen gikk til skeis og ble tvunget til å spise pizza :O og vetu hva..dolly pizza SUCKS big time, homemade ftw!..så blir noen skiiiver med snæcks og så rolig! I morgen er det pån igjen med bryst og triceps..ska kjøre lett og høyreps på begge siden jeg har kjørt det forsåvidt ganske hardt i de 2 siste ukene.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!