Skrevet av Emne: loft AF2012! Bilde s.41  (Lest 78974 ganger)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #60 : 15. mars 2011, 18:29 »
Dagens trening var bryst og triceps.
flatbenk m.hantler, 3x10x40kgshantler
skråbenk i apparatsak, 3x10x45kgs (x2= 90kg)
Cabelcrosspullupgreis, 3x10x20kg

franskpress, 3x10x45kg
enhåndstriceps push bak hue, 17,5x10x2,1x10x15kg
triceps pushdown, 3x10x90kg

Litt lett mage på slutten for fun

Kjørte det meste litt lettere enn vanlig. Nå som skuldrene begynner å funke igjen tør jeg ikke overdrive, må trene SMART, trene muskeln ikke løfte vekta bare.

Satt i sofan og GIDDA IKKE å lage kylling og ris, er så lei. MEN så dro jeg på butikken for glemte å kjøpe olje, og da fant jeg sweet chili sauce og ble forelska, perfekt og kan jo brukes på diett, 0gram prot og 0 gram fett, 48gram karb pr 100gram, er jo ingenting..stod dog ikke noe om saltinnhold men håper det er meget lavt/ingenting.

I morgen ska jeg jobbe 10-11 timer og i tillegg kjøre tung mark, noe jeg gruer meg til..arg for mye stress på jobben nå!!!

Litt morsom på gymmen for tida, trener med en kompis og nå er han hakket foran meg i mark, skikkelig "konkurranse", gir litt ekstra driv å pushe hverandre.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #61 : 16. mars 2011, 20:08 »
Jobba kl7-18 i dag og spiste 4 skiver med 5 egg kl 1515 da alle andre satt og gomla pizza (fyfaen jeg hadde lyst på). Og var rimelig sliten og lei da klokka ble 18. men fikk tvinga meg på trening
og den ble like tung som jeg antok.

Rygg:
Markløft 2x5x170kg 1x4x170kg
Nedtrekk bredt grep, 2x10x90kg,1x10x85kg
Nedtrekksmaskinsak, 2x10x120kg
Enhånds kabelroing: 2-3x10x75kg

litt lett bicepscurl i skråbenk og litt curl med stang og HJEM!!! herlig..faen jeg var sulten..go natt!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #62 : 18. mars 2011, 17:00 »
dagens trening var bein
hacksquat, 20kg,60kg,80kg og 4x5x100kg
utfall, 3x10x20kgshantler (40kg totalt)
strakmark med hantler, 3x10x50kgshantler
stående legcurl, 3x10x40kg ellerno
legextencion, 3x10x80kg(40kg per fot) og supersett ned til 40kg (20kg per fot)
Tåhev i beinpressapparat og sittende tåhev.
Litt beinhev på slutten og rotatorcuff.
HEEEEEEEEELG.
I morgen er det oppkarbing, treningsfri og middags hos mamma, herlig!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #63 : 19. mars 2011, 12:50 »
45min morgenkardio etterfulgt av beinhev, cabelcrunch og planken
og en herlig stor frokost.


Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #64 : 19. mars 2011, 13:01 »
Morgenvekta var 102,4kg !! WII..elsker vektnedgangen for den er rimelig sakte men sikker! Noe som sier meg at jeg holder på muskelmassen,woho!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #65 : 20. mars 2011, 17:18 »
Ok jeg baisa hardt på leggen i helga, skuffa meg sjæl skikkelig. Hadde planer for i går kveld men de gikk i dass, så ble sittende hjemme med abstinenser og endte opp med å kjøpe potetgull, spiste opp det..og i dag kjøpte jeg sjokolade huff.....så endte opp med å dra på gymmen og kjøre kardio 30min, og chins 3x7.
Litt bedre samvittighet nå men, skal ikke gjenta seg!! Slik junk gir meg ingenting bortsett fra dårlig energi og dårlig samvittighet..og muligens en tur på dass:p

Nå er det dusj, kylling og ris med sweet chili sauce! Kan egentlig ikke ete så mye mer enn det i dag pga jeg var dum med sjokoladen men men.!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #66 : 24. mars 2011, 20:02 »
MYEE jobbing i det siste..jobba fra 0700 tirsdag til 0630 på onsdag, konstaaaant..to pauser for å spise. Så treninga har vært tung i det siste, føler fettprosenten går sakte men sikkert nedover og formen blir bedre og bedre! Noe som er bra.
Skulle egentlig trene bein i dag men av en eller annen grunn hadde jeg for meg at det var rygg&biceps-dag.

markløft oppvarming 60kg-100kg-140kg, hovedsett 2x5x170kg og en del reps på 100kg.
nedtrekk bredt grep. 3x8x90kg
enhånds kabelroing: 2x8x75kg
stående roing med stang. 1x8x90kg, 2x10x60kg

stående bicepscurl, 3x10x20kg
bicepscurl kabel (begge henda), 3x10x30kg
hammercurl, 2x10x20kg

kjørte lett på ryggn i dag, blei helt ødelagt av å stå på betonggulvet i 22timer.
Så 1-2 dager med masse mat, tenker det blir bra økter i helga, blir 4 økter, 2 på lørdag 2 på søndag. Så blir tilbake på 180kg mark regner jeg med.

Lenge har jeg tenkt at man ikke kan få "skeiv" rygg ved å bare kjøre en variant av mixed grep i mark..Når jeg flekser med latsen er ene "større" enn andre. Og etter litt tenking og stretching så tok jeg feil og prøver nå å mikse litt mellom over og under og under og over. Endte opp med overhåndsgrep i dag, syns det var så rart.


Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #67 : 29. mars 2011, 21:22 »
Lite logging og dårlig trening i den siste uka..jobba som er gææærning, blitt over 1 uke overtid i forrige uke, jobba samt i helga også (der gikk den kardioen) og merker at jeg trenger ei helg hvor jeg slapper av helg. Var sårt å trene bryst og triceps i går, gikk ikke helt bra. Mye stress= BAD!
Har så lyst å ut å jogge/gå men gidder ikke tråkke rundt i slaps og skli, må den forbanna snøen forsvinne NÅ! Men blir hardkjør fremmover når jeg har fått hvilt i denne uka (blir trening bare mye lettere) Matkvaliteten har gått litt ned i dt siste pga overtid (da vi bare får pizza uugh og overtida kommer uforberedt, må spise?!) men tror vekta ligger stabilt, føler i allefall at fettet forsvinner sakte men sikkert. Men føler meg utrolig liten (rart å si det på en vekt av 102 kg men, man er kanskje liten? Men nå er jeg lei og vil ha fettet bort!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #68 : 30. mars 2011, 19:39 »
Gidder nesten ikke skrive men kjeder meg så gjør det likavell.
bein og mage i dag!
hacksquat, 3x8x100kg (hovedsett) lett, gikk ned 20 kg  i dag
utfall, gikk rundt omkring i gymmen med 20kgs hantler 2-3 gang, ble vell rundt 10 reps pr sett
strakmark, 3x10x90kg lett, tenkte sku kjøre opp på 130 men prøve å ta dt rolig i uka her.
legextencion, 3x10x øhm 40kg, 50kg? (per fot)
litt sittende tåhev

planken 2x30sec-1min og litt crunch
tenkte sku kjøre rotatorcufff men horekukk apparatet er fuuka..
er godt å kjøre lettere vekter, så ska fortsette med dette ut uka så kroppen er tilbake på topp!:) gleder meg til snøen forsvinner så kan ut å jogge og gå-

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #69 : 31. mars 2011, 19:44 »
rygg i dag, droppa biceps pga er rett og slett sår i kroppen, spesielt armene og skuldrene, jævla elektrikeryrke!! skulle hatt en jobb hvor man sitter på ræva.

lettvekter på rygg også, gikk ned vesentlig på flere øvelser
mark, 3x8x140kg
nedtrekk bredt grep: 3x8x80kg
sittende roing brede grep: 3x8x80kg
roing med stang, 3x10x60kg

hm thats it, var møkka slitn så gidda rett og slett ikke mer, fikk i meg en real middag og ligger langflat på sofan, 1 dag igjen og så er det heeelg!! kardio på lørdag og søndag. ellers så venter jeg med resten av bygginga te mandan!:) tren smart.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #70 : 02. april 2011, 11:46 »
våkna 930 og spratt opp, 2dl med jack3d og resten da jeg kom på gymmen.
gikk i 10min rask gange, jogga/løpte i 10min og kjørte smått intervaller, ble totalt 30min og så kjøre jeg beinhev og kabelcrunch, fikk tøya brystmuskelen litt. mistenker at den er for strang så trapz overanstrenger seg og blir stram og litt betent.
Nå er det proteinpannekake med cottege cheese og the big bang theory Cheesy, veide 101kg i morrest!! etter dotur:P
Herlig dag, go helg!:)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #71 : 03. april 2011, 15:27 »
30 min kardio etterfulgt av litt mage og rehabskuldre.
proteinpannekaker m cottege cheese te frokost og 300gram indrefilet me 100gram ris te lunsj

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #72 : 03. april 2011, 17:45 »
Herreguuud jeg misliker søndager, utrolig kjedelig. Trente jo i morrest og har spist 3 ganger allerede 1-2 måltider og "kan ikke" spise mer etterpå. Slutta med snus..eller..Fredags morgen så tenkte jeg fuck it, og snusa bare 1 på fredan, 2 på lørdan og 2 i dag (søndag) er en nedgang på 80% elrno, hah. Men baaah vil kjøpe juuunk, gooodis..masse godis og se på film!! Vanskelig ska det være å få bort godistankene da?! Så vidt spist noe på 3 mnder! iik...its worse than crack! (aldri prøvd men de sier det er ett helvette å slutte med)

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #73 : 03. april 2011, 18:36 »
Herreguuud jeg misliker søndager, utrolig kjedelig. Trente jo i morrest og har spist 3 ganger allerede 1-2 måltider og "kan ikke" spise mer etterpå. Slutta med snus..eller..Fredags morgen så tenkte jeg fuck it, og snusa bare 1 på fredan, 2 på lørdan og 2 i dag (søndag) er en nedgang på 80% elrno, hah. Men baaah vil kjøpe juuunk, gooodis..masse godis og se på film!! Vanskelig ska det være å få bort godistankene da?! Så vidt spist noe på 3 mnder! iik...its worse than crack! (aldri prøvd men de sier det er ett helvette å slutte med)

Har det gått over nå? Du har min fulle sympati! (hva enn det skulle være godt for!  Wink )

Ta en varm kopp te eller buljong! Smiley

Det pleier ta meg ca 3 uker å bli kvitt godissuget.....
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #74 : 03. april 2011, 18:48 »
hehe sitter fortsatt og overtaler meg selv ikke til å dra på bunnpris! Smiley
te ja, den var ikke dum! er ikke lenge til ska mekke noe kylling, håper det hjelper!

 http://www.youtube.com/watch?v=iziz_zhTYOY#noexternalembed

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!