Skrevet av Emne: loft AF2012! Bilde s.41  (Lest 79004 ganger)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #75 : 04. april 2011, 19:42 »
Begynner å føle med "thightere/slankere" noe som er morsomt men samt deprimerende for man føler seg jo liten! Men må bare smacke seg og stå på.
Dagens trening var bryst og triceps
Benk m. hantler 3x8
skråbenk m. hantler 3x10
Cabelcrosspullupssak 3x8

franskpress, 3x10
Hantelpress bak hue 3x8
Og de forbanna syklubbhorene kan stikke hjem istede. På gymmen trenere dere ellers hold dere fan vekk fra apparatene!!!! arghhh, så det var det jeg fikk til uten å bli forbanna på folk..

Dro hjem mekka kyllingris m salat, jumjum:)

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #76 : 04. april 2011, 22:14 »
Vi har begynt å trene tidligere nå, sånn rundt i syv tida mens det enda er en del folk der. Når er du vanligvis på trening? Alltid morsomt å møte andre medlemmer!  Smiley

For øvrig enig i det du sier, vi har jo dongerigjengen som ødelegger utstyret og de på trygdetimen som roter ned lokalene forferdelig og setter igjen kopper og tomme yoghurtbeger overalt.  Angry

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #77 : 05. april 2011, 17:10 »
Vi har begynt å trene tidligere nå, sånn rundt i syv tida mens det enda er en del folk der. Når er du vanligvis på trening? Alltid morsomt å møte andre medlemmer!  Smiley

For øvrig enig i det du sier, vi har jo dongerigjengen som ødelegger utstyret og de på trygdetimen som roter ned lokalene forferdelig og setter igjen kopper og tomme yoghurtbeger overalt.  Angry

heh:p var ett lite frustrasjonsutbrudd da var man sulten, men sant det. Skulle nesten hatt større sofagruppe!=p Trener ish kl 15 da dt er liiite folk Tongue

Bein i dag,
hacksquat 3x8x80kg, 1x5x 120kg
utfall, 3x8x20kgs hantler
Strakmark, 3x8x100kg
legextencion, 3x10x80kg

fort og gæli, var sulten!!

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #78 : 05. april 2011, 21:14 »
Er det snakk om Kaliber når det gjelder de syklubbgreiene eller? I så fall hvem er det Grin

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #79 : 05. april 2011, 21:18 »
Er det snakk om Kaliber når det gjelder de syklubbgreiene eller? I så fall hvem er det Grin

hah er snakk om kaliber ja;p tar jeg ikke feil så vet du vell hvem det er:p aner ikke hva de heter...hmm

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #80 : 05. april 2011, 21:42 »
hah er snakk om kaliber ja;p tar jeg ikke feil så vet du vell hvem det er:p aner ikke hva de heter...hmm

Hmmmm. Må bare kjefte. Cheesy Selv bruker jeg å be om å få ta noen sett innimellom dersom jeg skal bruke det det gjelder, og spør først hvor mange sett de har igjen. Skal uansett aldri være noen grunn til å avslå folk for å være med å  bruke noe, så det er bare å ta seg til rette slik. Smiley

De fleste der liker godt å prate mye, men jeg vet også at de er greie med å la folk trene i lag med de så lenge du spør.

Utlogget ada

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 41

Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #81 : 06. april 2011, 00:08 »
Du spiser veldig lite fett ser det ut som. Kan hende det er derfor du får lyst til å hive innpå med usunn mat. Eller rett og slett sult.
Og hva med grønnsaker? Du blir ikke fet av fett om du spiser det utenom karbohydratene. Brød derimot er oppfetingsmat. Om du absolutt vil spise brød bør du unngå fett i samme måltid som smør, ost etc. Heller ta på kjøtt/fiskepålegg. Jeg tror du vil gå fortere ned om du spiser kun fisk, kjøtt, smør, ost, grønnsaker som vokser over jorda og egg. Og kutter ut brød og ris. Du bør, hvis du følger forslaget mitt, gjøre en forsiktig endring når du skifter ut karbohydrater som energikilde med fett ,ellers vil du kunne bli slapp til fettforbrenningen setter igang skikkelig. For å forbrenne fett trenger kropppen mye vann så drikk masse. Og tilskudd av vitaminer og mineraler kan understøtte prosessen.
Men de unge synes ikke det er god tone å jamre seg, og ser seg derfor nødt til å søke luft for sin ulykke i ufornuftige handlinger.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #82 : 06. april 2011, 00:25 »
Du spiser veldig lite fett ser det ut som. Kan hende det er derfor du får lyst til å hive innpå med usunn mat. Eller rett og slett sult.
Og hva med grønnsaker? Du blir ikke fet av fett om du spiser det utenom karbohydratene. Brød derimot er oppfetingsmat. Om du absolutt vil spise brød bør du unngå fett i samme måltid som smør, ost etc. Heller ta på kjøtt/fiskepålegg. Jeg tror du vil gå fortere ned om du spiser kun fisk, kjøtt, smør, ost, grønnsaker som vokser over jorda og egg. Og kutter ut brød og ris. Du bør, hvis du følger forslaget mitt, gjøre en forsiktig endring når du skifter ut karbohydrater som energikilde med fett ,ellers vil du kunne bli slapp til fettforbrenningen setter igang skikkelig. For å forbrenne fett trenger kropppen mye vann så drikk masse. Og tilskudd av vitaminer og mineraler kan understøtte prosessen.

Høres ut som en magiker du. Du blir ikke fet av brød. Du blir heller ikke fet av brød med fett ilag, som brødskive med smør på.

Du lagrer overflødig energi på kroppen i form av fett ved inntak av høyere kaloriinntak enn forbruket.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #83 : 06. april 2011, 19:20 »
Du spiser veldig lite fett ser det ut som. Kan hende det er derfor du får lyst til å hive innpå med usunn mat. Eller rett og slett sult.
Og hva med grønnsaker? Du blir ikke fet av fett om du spiser det utenom karbohydratene. Brød derimot er oppfetingsmat. Om du absolutt vil spise brød bør du unngå fett i samme måltid som smør, ost etc. Heller ta på kjøtt/fiskepålegg. Jeg tror du vil gå fortere ned om du spiser kun fisk, kjøtt, smør, ost, grønnsaker som vokser over jorda og egg. Og kutter ut brød og ris. Du bør, hvis du følger forslaget mitt, gjøre en forsiktig endring når du skifter ut karbohydrater som energikilde med fett ,ellers vil du kunne bli slapp til fettforbrenningen setter igang skikkelig. For å forbrenne fett trenger kropppen mye vann så drikk masse. Og tilskudd av vitaminer og mineraler kan understøtte prosessen.

Gikk på lavkarbo i fjor og syns det var muskelmasse killer og passa ikke meg, men gikk ned mye da!:) Men dette er mer livsstilsendring enn diett jeg ser det på. Bruker lang tid med vilje for å ikke miste grammet muskelmasse, men takk for tips !:)
Ska holde på i 2-3mnder og så stabilisere vekta på rundt 93-95kg, vil ikke mer ned for da får jeg psykiske problemer pga størrelsen!
 Har begynt å roa seg igjen nå det søtsuget så er muligens bare fucka hue mitt som leter etter noe å erstatte snusen med..

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #84 : 06. april 2011, 19:23 »
Hmmmm. Må bare kjefte. Cheesy Selv bruker jeg å be om å få ta noen sett innimellom dersom jeg skal bruke det det gjelder, og spør først hvor mange sett de har igjen. Skal uansett aldri være noen grunn til å avslå folk for å være med å  bruke noe, så det er bare å ta seg til rette slik. Smiley

De fleste der liker godt å prate mye, men jeg vet også at de er greie med å la folk trene i lag med de så lenge du spør.

heh ja :p sant dt ;p men noen ganger har man en blådag og tror da alle kommer til å avvise en om man spør om å få kjøre i mellom, og råkjører da sint hjem pga økta ikke gikk som den skulle.. hint til meg selv SPIS! Tongue haha..nei men ja, er bare greier folk på kaliber, fint sånn!:)



Dagens trening var rygg (droppa biceps pga forsåvidt sliten i armene, mye skitarbeid på jobb)
hovedsett 3x5x160kg, har begynt å holde omvendt- omvendt grep  pga ene latsen har fått merke det. Rart å holde slik men venner meg til det så om 1-2mnder er jeg tilbake på 180!:)
chins/hangups m. bredt grep, 3x7
stående roing med stang 3x8x60kg
sittende roing med kabel 2x8x75kg, gidda ikke mer der så tok hantelroing 2x10x55kg

lett og fin økt, snart er det morgenkardio nå som tempen stiger og snøen er heeeeeeeeelt borte.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #85 : 09. april 2011, 16:44 »
Våkna driiiit tidlig i dag, halv ni-ni tida..fikk ikke det ut av hue at jeg måtte få på sommerskoa! Såååå endte opp med å stå opp, lesse sommerskoa i bila og kjøre ned på jobben for å skifte, heeerliiiig. Gud som den sitter i svingene<3

Trening i dag ble beein og mage

frontbøy, noen lette sett på 60kg, likte ikke noe særlig pga ryggen, så ble utfall istede
Utfall, 3x10x 17,5kgshantler lett.
strakmark, 3x10x100kg
stående legcurl, 3x10
legextencion, 3x10x40kg/80kg
sittende tåhev 60-80kg 3 sett ett eller annet.

planken i noen ganger 30sek-1min x2-3.

Bra atmosphære på gymmen i dag, damerne poserte og så dukka arild haugen plutselig opp. Synd ikke Richard var der, vært moro å sett forskjellen. FIkk ikke spurt han om strongman karrieren fremmover, er jo så mye spekulasjoner.

Homemade pizza i dag! Cheesy jum!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #86 : 11. april 2011, 20:49 »
Slutta på jobb 11-12 tida i dag så dro og trente rimelig tidlig

Markløft hovedsett 3x5x160kg lett
nedtrekk 3x8x80kg
sittende roing, mellombredt grep 3x8x70kg
stående stangroing 3x10x60kg
pulldowns for lats 3x10x45kg
rygghev 2x10-15 med 15kg ekstra.
10min møllla rask gange på slutten
Litt rotator cuff og tøying av hoftene og leggene på slutten.
God og lett økt, skal kjøre lett ut uka her og så blir det BÆÆÆNG mer vekter, woho.
Ska prøve å ta kardio i morgentidlig, noe sier meg at jeg bare kommer til å stille vekkeklokka 1t frem og snu meg.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #87 : 12. april 2011, 16:32 »
Dagens trening var 20min på mølla og så tok jeg 20min hardt på ellipsemaskina..det var uvant og tok noe jævlig og blei SVETT

Nå er dt dusj, chiickeeen og så bare slappe av og duppe ltit på sofaen!


Dro på ikea for å kjøpe litt store plastkopper og plastikkduk til lørdan for ska ha bromsfest... De har bygd om så mitt forrige minne om raskeste vei til målet og så ut var ikke lengere brukbar. Så jeg måtte leite frem til pappkoppene/ som ble til pappkopper OG glass (glass omtrent like billig som pappkopper), så skulle man finne veien ut. Man har jo de typisk handlerne som trives med å rusle rundt i 1km/t og se alle andre plasser enn hvor faktisk folk går. Gjerne stopper man opp plustelig så man kræsjer. Da jeg endelig kom til kassa, eller nærma meg kassa så jeg en stor folkemengde stilt opp i rekker, eller på godt norsk KØ! 20m kø på alle kassene. Si meg, når man utvider en butikk som er så stor som ikea, vil man ikke da automatisk tenkte at det kommer fler folk og kanskje flere kasser burde være åpne? (NEIVELL).

Så jeg la fra meg tingene diskre og rask gange mot bilen ble ett faktum. Irritasjonen bygger seg opp.
Jeg hoppa i bila og kjørte først til moholt for tenkte jeg hadde sett en Nille butikk der, da tok jeg også feil. Noen dunk og boink (hull i veien) senere så var jeg på E6, på veil til tiller og Europris.

Og hva annet skulle man forvente enn at turboen begynner å fuske.. Like før jeg kræsjer med vilje inn i autoværnet hvis den bilen ikke skjerper seg-

Ja og så kom man seg til Europris. De hadde visst ordna seg svææær godteribinge, 2 rekker med masse smågodt til kun 59kr/kg, løp raskt forbi for ellers hadde det unthinkable but very thinkable skjedd.
Hvor de selvfølgelig hadde store ølplastikkglass, plastduk OG snapsglass. KONGE!
På vei hjem kom jeg til å tenke på grunn nr 2 for at jeg i hele tatt dro ut, jo vaskemiddel (kjekt med reine klær) og irritasjonen bygger seg enda mer.  Sååå måtte man kjøre nedom bunnpris på nardo hvor det var enda flere treige jævler i bil. Snakk om å bruke 5min på å akselerere til 50km/t...
 GUUUD JEG HAR LYST PÅ GODIS  OG SNUS!!!!!!!!!!
merker jeg har lavt blodsukker nå..

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #88 : 12. april 2011, 19:53 »
Daaaakars!  Wink

Stress er fæle greier!!!!

Hva er en bromsfest?
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Livet er heeerlig! formbilde s.4
« #89 : 12. april 2011, 19:58 »
hehe jaa....stresser sjeeeldent men først dt skjeer = HAT!!

Jobber som elektriker og blir ofte mye kabel til overs på prosjektene, da tar vi vare på alt kobberet som er inni og vi fikk rundt 6000kr totalt for det.. Så ska ha en helvettes fest på lørdan!:) Blir ille siden jeg ikke har drukket på lenge! Shocked

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!