Skrevet av Emne: loft AF2012! Bilde s.41  (Lest 78962 ganger)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #150 : 08. mai 2011, 15:47 »
Dagens trening ble bare 1,23t gåtur rundt byn. Greit nok 600kcal.. Sku egentlig trene bein  idag men merker at jeg tar det i morgen istede når jeg har mer trykk.
Ligger hver morgen på 99-100kg så det lover bra. 2mnder til så er man vell på rundt 95kg og så stopper man der. Begrensninger på hvor liten man skal bli

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #151 : 08. mai 2011, 22:56 »
WOW! du er rå sterk jo! Looking forward to see more lifts Cheesy
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #152 : 09. mai 2011, 20:10 »
WOW! du er rå sterk jo! Looking forward to see more lifts Cheesy
heh takk takk!:) prøver så godt jeg kan, blir bedre til høsten når jeg legger meg litt i overskudd!=)
Må forbedre knebøyen!



Øk1: bein,
Knebøy:4x10x60kg superlettfortoppogned
Utfall: 3x8x20kgs pr hånd/fot
strakmark: 3x10x60kg
stående legcurl: 2x8x35kg
legextencion: 3x8x80kg/40kgprfot
litt pumping på beinpressen på slutt 2sett x antall reps 200kg

litt rotatorcuff på slutten

Comment: Godt å kjøre lett på bein, men skal begynne å sakte øke med 5kg eller 10kg uka på knebøyen så jeg kommer meg tilbake der jeg var før! 140-150kgs sett here I come!!!

økt 2. så dum som man er så motiverte en seg til å jogge på samme dag som beinøkt, IDIOT.
La inn litt ny hardcore rap og så gikk det jo faktisk greit! 7,2km på 49min! Og jeg gikk mer enn før egentlig, noe som betyr at jeg måtta hatt høyere tempo da jeg jogga- 900kcal!
Mye folk ute å griller i parkene..hærlig! Men var faktisk ekkelt temp ute å jogge i.. Vet ikke om jeg har mild pollenallergi som gjør noe med lungene men sliter med å puste 5km uti..

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #153 : 09. mai 2011, 20:43 »
Utrolig bra ben økt må jeg si Smiley

Du kommer nok til 150kg om ikke så lenge. Jeg er med på det. Jeg tok 140kg før i min prime tid.
"litt" jogging gjør vel ikke no! hahahaha. Men utrolig bra løpt!
Polen er noe Bi***
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #154 : 10. mai 2011, 20:41 »
sant!:) Bare smart trening fremmover årene nå så er det aldri ned på lette vekter igjen!!! ;p
hm ja, tror jeg må kjøre en liten pollentest git!!


Dagens økt skuldre og triceps
skuldre:
Hantel Skulderpress 4x10-12x25kgs
Sittende fronthev m. hantler 4x10-12x12,5kgs
FAEN GLEMTE Å TA SIDEHEV..HELVETTTEEEE og så en del anna småtteri og pumping på skuldre bare.
Skuldrene kommer seg!:) tror jeg må kjøre noe uker til på 25 før jeg tør å nærme meg 30-50kgs igjen
triceps
triceps pushdown m. bredt grep 3x10x80kg superpumplett
En hånds pushdown 3x10x15kg

og noe småtteri til som jeg ikke husker..haha :p surrete i dag as

Faen...blir permittert fra 17mai og til august (bare sånn ca tall, ikke sikkert det blir så lenge) MEN problemet er at man kun får 62% av vanlig lønn i perioden (når man er 100%permitter)...HVEM I HELVETTE i disse tidene har igjen 40% av lønna si hver mnd? si meg det!!?? kommer til å gå personlig konkurs jo..faen ta! jeg jobber meg ikke ihjel og betaler opp til 40-50% skatt for å få sånn dritt i trynet når det er noe.

Økt 2: ble litt over 1 times gå tur..peace..out


Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #155 : 11. mai 2011, 18:40 »
Ikke trening i dag, strekk i ryggen og generelt SLITEN.. Har også oppkarbing..200-350gram karbs mer enn vanlig, alt fra brød,ris,sjokomelk, jordbær og marshmellows hvis jeg sliter på slutten.


Ser UFC..faeen som jeg savner kampsport... Har du noen gang kommet borti noe du bare kjenner at "dette er er meg, dette er hva jeg vil, jeg vet jeg kan og jeg SKAL"? og av og til så kommer noen og knekker den drømmen..FAKK SKULDRE!!! Prøvd 2-3 ganger å begynt på igjen men fucker opp skuldrene igjen..nå er det 6-7år sia og er fortsatt ikke 100% frisk..men er på vei.. Smiley just wish I could fight.



Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #156 : 12. mai 2011, 16:10 »
Dagens trening sku være mark...
Det starta bra med trøkk fra oppkarbinga i går. 2sett oppvarming på 60kg, ett oppvarmingsett på 100kg og så skulle ta ett kort oppvarming på 140kg så small det i ryggen igjen..
Våkna for noen dager siden med strekk/låsning i ryggn som jeg tenkte hadde gått bort helt til marken... blei forbanna..gikk bort og tok 4x15x70kg nedtrekk og noen superlette sett på sittende kabelroing..og så ble jeg mer forbanna og dro hjem..FAEN TA! Her spiser man optimalt, løper, tøyer, sover bra og trener smart..men NEIDA....

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #157 : 12. mai 2011, 16:48 »
Vet hvordan det kan være. Er ikke morsomt. Men pass på, bare la ryggen hvile. Ellers angrer du heftig. Jeg har dårlig erfaring av det Smiley Men du fikk hvertfall trent Wink
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #158 : 12. mai 2011, 16:54 »
Vet hvordan det kan være. Er ikke morsomt. Men pass på, bare la ryggen hvile. Ellers angrer du heftig. Jeg har dårlig erfaring av det Smiley Men du fikk hvertfall trent Wink

Sant sant, bare jævla irriterende når man først er forskiktig at slikt ska skje...Menmen..prøve å ikke irritere seg og satse på at løpinga går bra;p


Formen er bra?Smiley

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #159 : 12. mai 2011, 18:04 »
Jaja løpinga går sikkert bra. trenger ikke å løpe 500mil, men løping er løping, så lenge man løper så mye man kan Smiley

Formen er bra ja, lever sunt, og trener mye og håper på det beste Smiley

A journey of a thousand miles starts with a single step. Cheesy
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #160 : 12. mai 2011, 21:32 »
Jeah kloke ord!;) Stå på!


Blei grei løping faktisk men stivna til i anklene igjen..faen as..
48min, 7.2km!:) 750kcal

Blei mye surr etter trening..glemte jo selvfølgelig å kjøpe  proteinpannekaker så det fucka opp frokosten, samt å kjøpe brød- MEN se det positive i det negative ( eller hva det sies) så fant jeg jo polarbrød Extreme som de så fint kaller det. Fullkorns (uten HELE føggelfrø!) polarbrød som er ubermyke! JUMMI!:)
http://www.youtube.com/watch?v=obdd31Q9PqA#noexternalembed <--- Hva sa du sa du???
Utrolig hvor sytete vi mennesker kan være, ok mange av dere der ute har faktisk vært gjennom tunge tider men alle oss andre..feks jeg fikk meg en støkk i ryggen i dag og syntes sååå synd på meg.. Shit happened GET THROUGH IT!! Ting som har skjedd er det ikke vits å syte over, tenk fremmover!!!

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #161 : 12. mai 2011, 21:36 »
Bra bra, ikke sant! Smiley A wise man counts his blessings, and learns from his misery.
Polarbrød <3
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #162 : 13. mai 2011, 16:11 »
LANGHEEELG!:)
4 dager med rooolig på jobb og plutselig kommer fredan og så er det masse stress..Hvor typisk ekke det?
Vell vell, ble helt til slutt, så dro og trente BRYST og BICEPS

bryst: flatbenk m. hantler 3x10x42,5kgs lett/pump! Snart tilbake hvor jeg var!
          Skråbenk m. hantler 3x10x35kgs lett her også til tross for 5kgs "økning" Smiley
          Kabelcross og kabelcrosspulloverupssak: 3x15x20kgs 2x10x20kgs
         
Biceps: stående bicepscurl m. hantler 3x5x25kgs 1x10x22,5kgs
           bicepscurl stang m.smalt grep øhm..usikker på vektene men ikke noe særlig tung. Strikt, raskt og pump! 3x---10-20reps

Litt skyggeboksing og sparking, må skaffe meg sekk og ha i garasjen te brodern!

Nå er det chiicke,veggie ricetime!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #163 : 13. mai 2011, 18:50 »
Kjeder seg IHJEEEEEEEEEEEEL

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #164 : 14. mai 2011, 10:28 »
Våkna forsåvidt tidlig  i dag, 8-9 tiden... Sku trekke ut ladern til telefonen (da den lager lyd når den er ferdiglada) så var det 2 edderkopper ved hue mitt (i senga)...OG VIPS  så var man våken og ut av senga.. FAEN HATER DE JÆVLENE


Dagens kardio økt ble 50rask gange (ca 7km) Skulle egentlig jogge men stivna som faen meget tidlig (HELVETTE)..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!