Skrevet av Emne: loft AF2012! Bilde s.41  (Lest 78967 ganger)

Utlogget Preben35

• Leieboer
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: loft is going lightweight! to-sifra!!
« #165 : 14. mai 2011, 10:57 »
Du har min dypeste medfølelse!! Satt her og koset meg foran skjermen og leste Tf nå nettopp, kjente noe på hodet ob børstet det bort.. Landet en lite 8bent kødd på tastaturet... Grøss

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

• No pain, no gain! Woo ha
« #166 : 14. mai 2011, 12:38 »
uushh...syns de kan holde seg ute nå som det begynner å bli sommer Tongue

Utlogget Preben35

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #167 : 15. mai 2011, 09:08 »
Tro det eller ei.. Samme krypet prøvde seg igjen idag tidlig.. Satt her og leste mailer på jobb, titter opp og der rappellerer han seg jammen ned igjen.. lander på bordet og jogger avgårde..  Shocked Strålende fornøyd med at han ikke landet i hodet mitt idag. Smiley Hvis han ikke gir seg med det her er jeg redd det får fatale konsekvenser for krypet..

Utlogget BF/AF-2013

• Erfaren bruker
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
« #168 : 15. mai 2011, 09:48 »
Hahahaha! Mannfolk som er redde for edderkopper er jo søte! Cheesy
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #169 : 15. mai 2011, 09:52 »
Tro det eller ei.. Samme krypet prøvde seg igjen idag tidlig.. Satt her og leste mailer på jobb, titter opp og der rappellerer han seg jammen ned igjen.. lander på bordet og jogger avgårde..  Shocked Strålende fornøyd med at han ikke landet i hodet mitt idag. Smiley Hvis han ikke gir seg med det her er jeg redd det får fatale konsekvenser for krypet..

haha Tongue hadde trøkkan flat uansett jeg x) hvis det ikke er en sånn speede gonsalez, ska slå han og så pofff borte.

Hahahaha! Mannfolk som er redde for edderkopper er jo søte! Cheesy
Eyyyyy we aint afraid, we just dont like them!! :p nasty små kryp

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update på vekta, var 98,6kg i dag Shocked iiiiiiiiik, nå begynner den psykiske krigen med å venne seg på den vekta. Man har en tendens til å føle seg så liten!
Sliter litt med motivasjonen for å ut å gå/jogge i dag merker jeg... Rett og slett ikke lyst, blitt litt lei av å gå/jogge rundt i byen på asfalt

Utlogget BF/AF-2013

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #170 : 15. mai 2011, 10:03 »
Eyyyyy we aint afraid, we just dont like them!! :p nasty små kryp

Yeah rigth! Wink
Viste du forresten det at norske husedderkopper er giftigere enn vanlige tarantellaer,men tennene deres ikke er lange nok til å trenge gjennom huden din! Smiley

Forresten, kan du ikke bare kaste vekta? Cheesy

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #171 : 15. mai 2011, 10:08 »
Yeah rigth! Wink
Viste du forresten det at norske husedderkopper er giftigere enn vanlige tarantellaer,men tennene deres ikke er lange nok til å trenge gjennom huden din! Smiley

Forresten, kan du ikke bare kaste vekta? Cheesy

haha så jæævla smart du sku være på en søndagsmorgen da! xD jaa point der :p trenger ikke vekta noe lengere nå... Tongue man blir litt "besatt", ska spise en del i dag så jeg ikke er 98 i morgen, for ting går litt fort.

Utlogget Preben35

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #172 : 15. mai 2011, 10:10 »
Det var en Speedy Gonzales ja! Dessuten trenger jeg 2 min på å komme over sjokket før jeg kan ta opp jakta, så det er jammen ikke lett..

Ps: jeg er ikke redd, jeg er driiiiitredd!!!! Embarrassed

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #173 : 15. mai 2011, 12:11 »
Det var en Speedy Gonzales ja! Dessuten trenger jeg 2 min på å komme over sjokket før jeg kan ta opp jakta, så det er jammen ikke lett..

Ps: jeg er ikke redd, jeg er driiiiitredd!!!! Embarrassed

haha Tongue du får ha hårspray og lightern klar! Tongue

Var på gåtur opp til ei hytte ( http://www.estenstadhytta.no/ ), fyfaeen for ei stigning hele veien, tok ikke lang tid 18-20min å gå opp men det var bratt! og så måtte vi utforske en annen vei ned for å få litt lengere tur, så alt i alt var det en greit gåtur. Koselig å gå slikt for alle smiler og er så glade! så ska trøkke i meg to måltider ish og stikke og trene litt bein før jeg skal å se toor me haaammmern:)

Utlogget Preben35

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #174 : 15. mai 2011, 12:18 »
Slike gåturer er helt topp! Føler seg som ett nytt og bedre menneske etter å ha fått opp pulsen ute i friskluft. Får sett mer av naturen også når man ikke bare løper det man er kar om.. Smiley Sikkert lurt at du klatret tur før du trener bein..  Wink

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #175 : 15. mai 2011, 14:55 »
Slike gåturer er helt topp! Føler seg som ett nytt og bedre menneske etter å ha fått opp pulsen ute i friskluft. Får sett mer av naturen også når man ikke bare løper det man er kar om.. Smiley Sikkert lurt at du klatret tur før du trener bein..  Wink

Ikke sant!;)
Var så dum å løp etter jeg hatt tung beintrening tidligere i uka, IKKE smart:P hah..men det gikk, så vidt.

Knebøy lett 3-4x10-12reps
enfots beinpress 3x10
strakmark 3x10
stående legcurl 3x10
legextencion 3x12
stående og sittende tåhev samt litt rotator cuff og uttøying..
go kveld..hadetbra..xD

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #176 : 15. mai 2011, 23:25 »
Før så hadde jeg meget barnslig og lat instilling. Ska ikke si jeg har lagt den helt på hylla for forstod ikke hvorfor folk gikk over alt istede for å feks kjøre bil!! Men etter 1-2mnder nå med jogging og gåturer minst 4ganger i uka så har det blitt en liten avhengighet, er ikke lengere om å brenne kcal som det var i starten men generelt at det er godt å bare gå en tur, pushe seg på løpinga må man jo av og til men.

Det som irriterer meg mest og ødelegger utrolig mye er det at jeg stivner i anklene (samt får gnagsår utrolig lett :S). Ja tøyer hver dag, bruker til og med gnagsårplaster, har forsåvidt nye sko. Irriiiterer meg! Noen som vet åssn man kan få bort at man stivner til i anklene? Det som ødelegger mest.

Litt redd for å ha fri så lenge som jeg må ha nå ( håper det dukker opp arbeid igjen ), for har en tendens til å bli lat og ikke få rutinene som man vanligvis har når man jobber i uka

Utlogget Rocky5

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

• Preparing for Cleansing
« #177 : 15. mai 2011, 23:27 »
Ja utrolig deilig å presse seg selv med løpinga, bare løpe til man faller rett ned! Cheesy
Ja det latskap greiene kan være farlig, men du er flink, du vet hvordan man skal presse seg selv.

hahaha
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget BF/AF-2013

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #178 : 15. mai 2011, 23:33 »
Det er ikke pump?
Det får jeg noen ganger, og det er skikkelig vondt!

Ellers kan du kanskje finne noe i denne tråden?
http://myrevolution.no/forum/f4/smerter-og-kramper-i-legg-under-jogging-2731/

Edit: ser nå at du skrev i anklene, så da er det kanskje ikke relevant.

FTW!!!

Utlogget akxi

• Aktivt medlem
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

« #179 : 15. mai 2011, 23:37 »
Hei, jeg har begynt å løpe igjen nå igjen mot sommeren, og opplever det samme problemet med ''stive ankler'' som deg. Mine stivner etter 10 minutter og det blir værre opp mot 20, men etter 30 minutter avtar det. Etter 40 minutter er problemet nærmest borte, og det er bare å kjøre på for min del. Når jeg løper intervaller må jeg bare bite smerten i meg, for jeg erfarer også at smerten er støst i pausene og ikke når jeg løper. Jeg har løpt mye før på en lettere vekt, og ikke opplevd samme problemet før, så jeg anntar at det vil avta når jeg mister noen kilo. Jeg vet ikke om dette er noen  hjelp, følte bare for å dele erfaring.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!