Skrevet av Emne: loft AF2012! Bilde s.41  (Lest 78978 ganger)

Utlogget HHHH

• .: Eliteutøver :.
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• tjukk
Sv: loft is going lightweight!nye bild s.13
« #195 : 19. mai 2011, 19:49 »
Hvordan er det med å finne seg en liten jobb innimellom da? Eller være hjelpegutt hos noen "off the books" Tongue ?

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

• No pain, no gain! Woo ha
« #196 : 19. mai 2011, 20:02 »
Hm ja hadde tenkt litt på en ekstra jobb, men problemet er at jeg må kunne stille opp på min nåværende jobb innen 1 eller 2 dagers varsel..
heh jaa;p spørs om jeg ikke må "hjelpe noen" ;p

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #197 : 20. mai 2011, 15:30 »
okaai just another fucking boring day! heldigvis helg så kan finne på noe med en eller annen sjel.
Kardio  i morges, 30min på mølla etterfulgt av 20min skyggeboksing/sparking.

økt 2 skulle være en skikkelig go beinøkt!:)
NEEII, liten avrivning i en av quadsa, morsomt....er så elendig til å kjenne forskjellen på ting..Sååååå blir rolig i noen dager og hvis det ikke går over så begynner jeg å trøkke og slå. Bruker å hjelpe. Nå ska jeg teste ut "Maggi posekylling i ovn" greiene:) burde spice opp diettn litt fra den tørre kylling.

edit: når jeg tenker meg om er det jo ikke avrivning, har jo ingen blåmerker/blodutredelser.. det er bra Cheesy strekk bare! WOHO

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #198 : 21. mai 2011, 23:03 »
Kjente i dag at låret ikke er helt bra enda..så droppa kardioen.
Er litt fucka i hue for tida mtp på all den fritiden jeg har fått.. Sliter med å fylle ut tida. Syns 2 treningsøkter om dagen er nok.  Sliter også litt med motivasjonen, men så klipp som ble laga, tribueet til espen aune som er norges sterkeste mann HURRA. http://vimeo.com/24046641 ! Smiley
Ble motivert når jeg hører "WOoorking out to the be the best, stroongman of the wooorld" bra låt!
Så dro og trente lett skuldre og triceps! Smiley

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #199 : 22. mai 2011, 23:01 »
I de siste 5-7 dagene nå har jeg slitt med motivasjon som bare det. Spesielt når det gjelder maten.. Når man plutselig har fri 24/7 så er det vanskelig å holde hode opptatt hele tiden, og derfor for mye fokus på hva man ikke burde ete..da blir jo søtsuget bl.a mye større.
Var 100kg med klær på lørdagskvelden..Noe jeg forsåvdt var fornøyd med mtp måltidene og klær.

Tenkte jeg skulle droppe treninga i dag men blei "seintrening" på rygg:

Markløft div oppvarming på 60kg-100kg-140kg og så bare 2x170kg hah..sovna på sofan før trening så trykket var som så..gikk ned på 140 og 100kg og kjøre teknikk istede.
Nedtrekk 4x15x70kg
Sittende roing øhm 3sett med ett eller annet og så "lats pulldownsgreier" 2-3sett.

Blei lett og stressetrening i dag, klarte ikke fokusere og var for slapp. Ny uke i morgen og da blir alt bra.

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #200 : 23. mai 2011, 12:14 »
Satte vekkeklokka på 0900..herreguud det var tungt å stå opp! klarte å rulle meg ut av senga og til slutt ut å løpe/gå i 55min som ble ish 800kcal.
--------------------
Har en bil med 4x4 ,250gamp etcetc som er ekstremt moro å kjøre på sommern og spesielt vintern.
Eneste problemet er at forsikringa koster 2100kr mnd + den sluker bensins (har samt ett lite privat lån på 1500-2000kr mnden). Dilemmaet mitt er som følge, hvis jeg selger bilen og kjøper med en feks toyota corolla (rett og slett fremkomstmiddel) til 20 000kr, har jeg 30 000kr til overs (resten til lånet) + jeg sparer 1500-2500kr i mnden på bil! Dvs nesten 20 000kr i året!!
ELLER så kan jeg kjøpe en nyere bil 2005-2009 modell som er strøken og ha lån på 2-300kr i mnden...hjeeelp..for å illustrere så er ikke jeg den som bare ser på bil som fremkomstmiddel, noen har barn,hund,katt..jeg har bil.

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #201 : 23. mai 2011, 18:44 »
økt nr 2 blei rygg og biceps
benk m.stang 2x10x60kg 1x10x80kg 2x10x60kg
skråbenk m hantler 3x10x30kgprhånd
kabelcrosspullupssak 3x10x15-20kgprhånd

stående bicepscurl m.hantler 3x10x20kgs
bicepscurl maskin 3x10x40-45kg
dobbel kabelcurl 3x12x30kg

Første benk m. stang på leeeeeeeenge, blir å kjøre 5-10kg økning hver uke slik at jeg ikke ødelegger skuldra igjen, var grei økt med god pump.

Sliter fortsatt med bildillemmaet...aaarghh

Utlogget Carl P.

• Skravlekopp
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

• Nidarø SK.
« #202 : 23. mai 2011, 21:39 »

Sliter fortsatt med bildillemmaet...aaarghh

Husk at om du ikke har mekkeferdigheter så blir det fort en del utgifter på bruktbil i 20 000kr klassen... Men du kan selvfølgelig være heldig å unngå mye trøbbel  Smiley  Bil er morro!! Men det er jo bare et fremkomstmiddel.. Har selv nedgradert til de grader fra en rå bmw til godt over 200 000 til en peugot expert til 30 000... kommer meg fremdeles frem å tilbake til trening Tongue
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #203 : 23. mai 2011, 21:49 »
Husk at om du ikke har mekkeferdigheter så blir det fort en del utgifter på bruktbil i 20 000kr klassen... Men du kan selvfølgelig være heldig å unngå mye trøbbel  Smiley  Bil er morro!! Men det er jo bare et fremkomstmiddel.. Har selv nedgradert til de grader fra en rå bmw til godt over 200 000 til en peugot expert til 30 000... kommer meg fremdeles frem å tilbake til trening Tongue

Ikke sant, det positive med å kjøpe billigbil til en billig penge er ofte at de er litt eldre og bare mekanikk, så er lett å mekke hvis noe går gærnt selv. Sliter litt med å tenke at det bare er ett fremkomstmiddel :p er for ung! haha, vil ikke bli voksen.

Utlogget 41232341

• Erfaren bruker
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

« #204 : 23. mai 2011, 21:58 »
Gaming!  Grin

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

Utlogget Carl P.

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Nidarø SK.
« #206 : 23. mai 2011, 21:59 »
Ikke sant, det positive med å kjøpe billigbil til en billig penge er ofte at de er litt eldre og bare mekanikk, så er lett å mekke hvis noe går gærnt selv. Sliter litt med å tenke at det bare er ett fremkomstmiddel :p er for ung! haha, vil ikke bli voksen.

Det skjønner jeg veldig godt... Kommer nok til å investere i bra bil igjen etter hvert! Vurderer veteran muskelbil... Billig i forsikrig+avgifter! Smiley  Eneste er at de sluker suppe.. Det blir i så fall å ha 2 biler..... Ikke at det er så økonomisk Tongue Men.. Du skjønner.. Wink

Stevneperser RAW

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #207 : 23. mai 2011, 22:03 »
Det skjønner jeg veldig godt... Kommer nok til å investere i bra bil igjen etter hvert! Vurderer veteran muskelbil... Billig i forsikrig+avgifter! Smiley  Eneste er at de sluker suppe.. Det blir i så fall å ha 2 biler..... Ikke at det er så økonomisk Tongue Men.. Du skjønner.. Wink

ooh ja, misunner mange når jeg ser de drar ut de nyvaska og polerte veteranene sine og cruiser nedover så alle kan se dem, broom! Det blir en vakker dag. Tror man må få midtlivskrisa tidlig!:p

Utlogget Carl P.

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Nidarø SK.
« #208 : 23. mai 2011, 22:08 »
ooh ja, misunner mange når jeg ser de drar ut de nyvaska og polerte veteranene sine og cruiser nedover så alle kan se dem, broom! Det blir en vakker dag. Tror man må få midtlivskrisa tidlig!:p

Ja!! Absolitt!! Men jeg vil ha større hus+ skikkelig garage først! Kan ikke ha en flott veterankjerre stående i carporten Tongue  satser på ei midlivskrise når jeg runder 30  Tongue  bare 5 år til...

Stevneperser RAW

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #209 : 23. mai 2011, 23:13 »
Ja!! Absolitt!! Men jeg vil ha større hus+ skikkelig garage først! Kan ikke ha en flott veterankjerre stående i carporten Tongue  satser på ei midlivskrise når jeg runder 30  Tongue  bare 5 år til...

Amen!;)
Da har jeg bestemt meg, dropper NYbil men selger den jeg har for å kjøpe en med billigere forsikring og bensinforbruk..Ikke for at jeg sliter med pengene..men greit med plutselig 2-3000kr ekstra i mnden å
bruker på dilldall Tongue

Gleder meg til i morgen, blir det beintrening!:) Knebøy forhåpenligvis hvis ikke jeg slår opp strekken i låret igjen Smiley

Iiiii Like to SQUAT IT SQUAT IT, Iiiii Like to SQUAT IT SQUAT IT,
Sjekka hva jeg har spist i de siste 2-3 ukene..og fikk SJOKK..jeg har ligget på 1600-1800kcal :S:S

Så blir å ligge ltit høyere i 2-3 dager nå for å booste meg.
80 min før frokost 3tabs lipo6 og så kardio
Frokost proteinpannekake med 150gram cottegecheese og lettsyltetøy + multivitaminer og omega3
lunsj er 4skiver med paprika og kyllingpålegg (ish en pakke/100gram kyllingpålegg)
trening styrke ish 1 time
middag er 2kyllingfileter, 50gram ris (tørr) + ubegrensa brokkoli og gulrot
kvelds1 3 skiver med paprika og kyllingpålegg 50-100gram kyllingpålegg
kvelds2 en boks cottege cheese m. lettsyltetøy
kvelds3 en shake (kan flyttes til rett etter trening)

totalt skal dette bli mellom 2000-2200kcal og så tar jeg oppkarbing 1 gang i uka. Eneste jeg har gjort annerledes er å legge til en boks cottege cheese + være nøye med oppkarbinga, så er jeg ikke så nøye med shaken, om det blir 2-4 scoops. det går bra.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!