Skrevet av Emne: loft AF2012! Bilde s.41  (Lest 78945 ganger)

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight!rygg s.20
« #315 : 15. juli 2011, 23:49 »
God tur! Cheesy

Takk takk, og det ble det!:)

Kom frem i Høyanger ish 00:30 (natt til lørdag), skulle legge oss og så syns vi hørte noen lyder og tenkte "er sikkert en veps ellernoe bare". Vi la oss.. og så lå jeg og hørte på noe rare lyder, tenkte at fyfaen nå er det noen på verandaen/inngangen her:o" og PLUTSELIG hopper kompisen min ut av ene reisesenga og roper "DET ER NOE HER!!" og hopper like fort opp og slår på lyset..og gjett! Ei flaggermus hadde klart å kommet seg nedi dyna til kompisen min.. vi slamra igjen døra og roa oss ned litt..det var da Mr Morgen, Captein og HotNsweet kom og redda oss..så starta vi på flaska i 3 timer..og fant ut en smart måte å fange den flaggermusa på
Lørdagen kom, venninna mi fikk typen dit vi satt og kosa oss og drakk..og etter ei stund fant de ut at de sku legge seg..men jeg og kompisen min var jo i kjempestemning og skulle absolutt ut og fiske. Blanda oss 1,5liter med funlight+ vodka (50/50) og dro ut, fikk to fisk! WOHO, var dritmoro..men ikke så moro dagen etter..slik fortsatte man i 4-5 dager, måtte til og med kjørte langt for å kjøpe inn mer sprit.

Torsdagen så dro vi til sogndal (hvor venninna og typen hennes bor for øyeblikket) for å spise litt og hente noe stasj før vi dro videre til Skjåk.
Fikk høre at vi skulle få bo for free i en lavvo. Det er jo koselig tenkte  jeg.
Da vi kom frem stod det en svær lavvo klar med opptent bål (takk gud, for fy faen hvor mye mygg det var der). Problemet så vi kjapt.... 1cm tykt liggeunderlag og PLANKER å sove på.. Når jeg tenker lavvo tenker jeg duk man legger oppå mose og alt slikt mjuktgodt..Så fikk tidenes VÆRSTE søvn..
Men endelig våkna man og dagen som man hadde virkelig gleda og grua seg til kom!
Vi fikk spist litt frokost og skifta til våtdrakt, hjelm og vest! Vi skulle ut på rafting!
Vi fikk litt grunnregler og slikt om rafting og så var det ut i elva. Først testa vi litt padling og så testa vi åssn det var å falle ut i og hvordan vi skulle dra hverandre inn.
Easy peasy moro detta!
Første stryket var kjempe morsomt og kunne ikke tro hvorfor jeg aldri hadde prøvd det før.
Andre stryket var hakket værre men veldig morsomt. Det var i dette stryket instruktøren fant ut at vi skulle prøve å "surfe" på bølgene med båtn..Vi padla som faen rett inn i siden på bølgen (eller hva de kaller det) og POFF der bekka vi rundt, og med ei lita jente som instruktør klarte man verken å snu båten eller å kaste hu oppå på båten (må ha beina opp og ikke i grunnen)..
Vi fikk hjelp av den andre båten og klarte å komme oss opp igjen, fyfaen for en trening! DET var slitsomt.
Og så kom vi til en del av stryket hvor vi parkerte båten, og kunne ta springfart og hoppe rett inn i fossn/bølgene og bli med nedover ett stykket, moro!
Siste stryket skrøt de så av, og skulle være så farlig etcetc, var moro men forventa meg mer. Vår båt kom ned først og venta på en jentegjeng..og da de kom forbi siste bølgen datt to stykker utti, hu ene mista hjelmen og åra og ble sittende fast i en bølge (slaks vaskemaskin greie) og kom seg nesten ikke ut, draaaaamaaa. Men det gikk bra.
Da var raftinga over, DRIT FETT!! Før vi dro videre fant de ut at å hoppe fra broa (ish 8,5m) kunne være morsomt, og man kan jo ikke være noe dårligere enn de andre så hopphoopphoopp..
NEXT var rappelering, aldri vært noe fan og aldri prøvd. Hele ideen med å gå utafor ett fall virkelig totaaalt ulogisk. Jeg banna litt og var nervøs som faen, (tror det var 40-50m) og kom meg utafor kanten og sakte men sikkert nedover. Moro å ha prøvd!:)
Next thing var juving, naturens egne badesklier, litt lite vann så ble noen blåmerker. og FITTEkaldt vann! Værre enn i elva..
Men all over, anbefaler ALLE å ta en dag i skjåk på rafting, rappelering og juving, 925kr for en hel dag + lunsj.
FYFAEN herlig å komme hjem..nå skal jeg sove leeenge, shoppe litt, spise litt og komme tilbake i gang!:)  GOD HELG

Utlogget FitMom

• Superavhengig
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

« #316 : 15. juli 2011, 23:57 »
Ååå hørtes drit kult ut Cheesy Hadde vært en morsom gjeng tur ja Smiley

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #317 : 16. juli 2011, 09:26 »
Ååå hørtes drit kult ut Cheesy Hadde vært en morsom gjeng tur ja Smiley

jeah!:) Anbefaler ALLE å prøve i allefall rafting:) + med rappeleringa o.l fikk man testa seg sjæl litt:)

Utlogget sstian

• Superavhengig
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

« #318 : 16. juli 2011, 12:33 »
hørtes ut som en bra tur! hvertfall delen med flaggermusa  rofl
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #319 : 17. juli 2011, 13:17 »
hørtes ut som en bra tur! hvertfall delen med flaggermusa  rofl

hah ja, var morsom del av ferien den ja xD

Okai søndag søndag søndag, aldri en bra dag hvis man har vært ute på en lørdag..
GANSKE sånn shabby form i dag... Så skal spiise masse, tatt opp 800gram ytrefilet + har en del kyllling..så skal sittte og presse ned mat i hele dag- få en skikkelig gotrening i morgen:)

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #320 : 18. juli 2011, 21:48 »
H E R L I G  å trene igjen! Smiley Men kjenner kroppen hadde godt av 1 uke fri..dooog tror jeg har spist lite og drukket for mye. Men det er jo bare en gang i året Smiley

økt 1: bryst og biceps

Flatbenk m. hantler 1x20x17,5kg, 1x15x22,5kg 3x15x27,5kg
Skråbenk i maskin 3x15x30/60kg
Div kabelcross 3sett ish 15 reps

stående bicepscurl 2x8x22,5kg, 1x8x20kgs
hammercurl sideways: 3x10x20kgs
dobbel kabelcurl 3x10x25-35kg

Økt 2 var intervaller opp granåsen (trappeløping) HERREGUD, aldri vært borti noen kardioaktivitet som tar mer enn trappeløpinga der as :s... ELSKER SMERTEN Cheesy

Var så dum å gå på vekta etter første økta...på gymmen veide jeg 93,9 kg :S:S:S ikke bra:p
Så fyller opp musklene litt i dag tenker jeg. Må passe på så jeg ikke går ned for fort.
Skal til 90kg og så stoppe der. Da vil jeg starte med å legge til med mat på kvelden, mer fett tenker jeg.

edit: bestemt meg at jeg skal sette bort bilen ei lita stund og overhale den samt trimme. Kommer til å satse på 350 stabile hester. Er ikke noe problem med å få ut feks 600gamp men skal være stabilt og kjørbart på vei. Kjenner for mange som har hatt 600gamp biler på veien..ender ofte dårlig..

Utlogget HHHH

• .: Eliteutøver :.
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

• tjukk
« #321 : 19. juli 2011, 14:43 »
Hva slags bil er det snakk om?

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #322 : 19. juli 2011, 16:08 »
Hva slags bil er det snakk om?

En Toyota Celica GT4 ( carlos sainz) Smiley
Kommet mange rare lyder i det siste, så skal fikse den opp slik som klassikeren fortjener!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens trening var bein og mage:

Knebøy hovedsett 3x8x100kg
beinpress: 3x15x280kg/300k, bare pumping..håper å nærme meg 10`er på 600 om 2mnder
sittende legcurl, eksentrisk: 3x8x35kg?
leg extencion: 3x10x+??

og så beinhev og kabelcrunch..

Beina var helt ødelagt etter trappeløpinga..skal spise litt ekstra i dag kjenner jeg.

Skulle egentlig la beina hvile til trappeløpinga i morgen...MEN måtte ut å gå en tur i Estendstadmarka, godt:)

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #323 : 20. juli 2011, 17:42 »
Dagens trening
SKULDRE og TRICEPS

Oppvarming rotatorcuff og rotasjon

Sittende skuldepress hovedsett 3x10x25kgs (hantler)
Liggende skrå, sidehev: 3x10x5kg
sittende fronthev m, hantler 3x10x10kg

triceps pushdown: 3x10x80kg
enharms hantelpress bak hue 3x10x17,5kg
tricepsdips mellom benker 2-3 sett til maks

lett rask og god trening, kjennes ut som skuldrene begynner å komme seg nå! Smiley

God middag med ekstra grønt, jummy!:)

Så er det trappeløp med ei venninne og typen på kl19! woop woop, stakkars mine bein!

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #324 : 22. juli 2011, 16:18 »
Ble ikke noe trening i går, bilskruing og oppsett av streamer.

Meeen i dag var det rygg!:)
Rotatorcuff og rotasjonsøvelse
Chins: 1x8xBW+7,5kg, 2x8xBW+5kg fornøyd Smiley
pulldowns bredt grep 3x10x60kg med stopp nederst- god kontakt.
Sittende enhånds kabelroing: 3x10x70kg
stående roing med stang, 3x8x60kg
lats pulldowns, 1x10x50kg ,2x10x45kg

shrugs med hantler, 1x10x45kg, 1x10x60kg, 1x10x63,5kg

Og så er det eta 2 kyllingfileter 50-70gram ris + grønnsaker, og så trappeløp, etterpå spise 100gram havregryn og så 150gram cottege cheese. Har lagt til de 100grammene med havregryn, så da går jeg opp ish 400kcal, så er på rundt 2500-2700kcal. Prøve det 1-2 mnder og se åssn kroppen reagerer.

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #325 : 23. juli 2011, 13:59 »
Utrolig herlig med helg! Selv om jeg aldri får til å sove 12 timer som før. Så var 8-9 timer nok i massevis!

Frokost: 100gram havregryn + shake, vitaminer og mineraler.
handlehandlehandle og chiillleeh
lunsj 4 skiver med 100gram kyllingpålegg med salatgreis

Og så blir det beintrening kl 1500, gleder jeg meg til!

Skal ordne 2x200grams hjemmemekka burgere etterpå, blir digg!:)

61gram karbohydrater (to grove hamburgerbrød)
77gram proteiner (400gram karbonadedeig)
18gram fett.

383 kcal i to hamburgerbrød og 420 kcal i 200gram karbonadedeig, så vil si 803kcal i middagen der.
Så ser ut som jeg drøyer den til en hamburger på 200gram, blir jo grønnsaker i tillegg så blir jo mett.
En burger =
30,5gram karbs
ca 35gram proteiner
9gram fett.
---------------------------------
Driver som sakt og skal trimme/overhale bilen min. Og trenger ekstra/mer penger, noen gode tips til å få inn ekstra $$?
Jobber som elektriker på prosjekt så vi har antall timer pga anbud å følge som gjør at jeg ikke bare kan jobbe så mye jeg vil.

Utlogget steele

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

• Morrapose
« #326 : 23. juli 2011, 17:15 »
Manhoe? Tongue

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #327 : 23. juli 2011, 17:17 »
Manhoe? Tongue

hmmmm! Kanskje det ja :O sikkert mange ensomme mødre som vil ha litt fresh meat xD hah nasty as...

Utlogget steele

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

• Morrapose
« #328 : 23. juli 2011, 17:29 »
Det er nok flere enslige mødre, enn det finnes varianter av ferskt loft-kjøtt. Så marked er det nok. Tongue

Go all in!

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

« #329 : 24. juli 2011, 21:30 »
Ble ei grei treningsøkt på bein i går

knebøy 3x10x100kg
beinpress 3x10x400kg elrnoe
sittende legcurl 3x10 eksentrisk
legextencion 3x12
sittende tåhev 2 sett maks reps
----------

I dag ble det kardioøkt opp trappene i Granåsen (hoppbakke)

begynner å bli lei logging :p heh..men kjekt å ha

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!