Skrevet av Emne: loft AF2012! Bilde s.41  (Lest 78979 ganger)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! Nye bilder s.25
« #405 : 26. september 2011, 17:09 »
Herlig dag!:) Faktisk litt opplagt i morges (skyldes kanskje en del karbs i helga..kremkremt). Fikk i med to scoops jack3d og så ble det bryst og bicepstrening
Kjørte forsåvidt lett men fikk meget god kontakt og utrolig trøkk!:D
Fikk ett lite ekstra motivasjonskick da jeg var på stavanger open i helga!

Bryst
Flatbenk med hantler 3x15x30kgs
Skråbenk maskin: 3x15x60kg
kabel l0ftcross: 4x10x10-15kg DAMN love it!

Stående bicepscurl med hantler: 3x10x22,5kgs
Stående bicepscurl med stang rolig og squiiieeezzz: 3x10x20kg elrno

ble ikke noe mer, faktisk. Men god økt og bra kontakt. Tok jeg god tid:)

Driver å lurer på om jeg skal nedover på NM og se også, vært utrolig morsomt da det er en del fra gymmet som skal, må da tro det er moro når 20-30 stk fra gymmet sitter og roper og heier i salen når du står på scena?Cheesy

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: loft is going lightweight! Nye bilder s.25
« #406 : 26. september 2011, 17:22 »
Blir så sjalu når du skriver om motivasjon, jeg er helt nedenfor for tiden når det gjelder den biten. Sliter skikkelig med å fullføre kostholdet og treningen for tiden Sad Vurderer sterkt om jeg skal ta White flood før trening idag, for jeg er helt daff. Men, er litt usikker på om det er negativt mot kreatin? Vet du noe om det eller? Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: loft is going lightweight! Nye bilder s.25
« #407 : 26. september 2011, 17:24 »
Ta deg ei bolle, så skal du se motivasjonen kommer tilbake! Wink

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: loft is going lightweight! Nye bilder s.25
« #408 : 26. september 2011, 17:27 »
Ta deg ei bolle, så skal du se motivasjonen kommer tilbake! Wink

Hehe, hadde min spisedag på lørdag, men det hjalp ikke ;s pleier alltid å hjelpe Sad
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! Nye bilder s.25
« #409 : 26. september 2011, 17:49 »
Hvis det er kreatin i whiteflood og det er det tror jeg? er bare å balansere inntaket. Hvis det er feks 5gram kreatin i whiteflooden kan du feks skippe en skoop eller en pille kreatin. Er ikke vits å ta for mye, bortkasta penger. Men går fint sammen ja.

Motivasjon kan være a bitch av og til..Alle har vell sine dårlig dager/uker av og til. Og skal ikke si jeg ikke har ditcha og spist noe søppel. Men viktigste er at man fortsetter, det ødelegger ikke hele treninga. Les logger/blogger/artikler. Se videoer, feks kom deg på NM om 2 uker!:) Er utrolig motiverende!

Av og til kan det hjelpe å "ta seg en bolle" hver sin måte å tolke deette på. Jeg tolker det som feks ta deg en uke med lite eller ingen trening, gjør det du vil og spis det du vil (innenfor grensene, bare få i deg næringa du trenger og SÅ kan du evt kose deg, så lenge du ikke er på diett, da er det fyfy!!)
Feks i "dag eter jeg pizza og potetgull, og vettu hva? Med god samvittighet for i morgen er det BANG og tilbake til vanlige igjen. Dette klarer jeg"
Husk det er 52uker i året, du har god tid:D

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! Nye bilder s.25
« #410 : 27. september 2011, 16:46 »
Dagens trening var BEIN

Knebøy 5x6x120kg lett forsåvidt. Fikk krampe i arma på siste settet så ble bare 5 reps på sisten..håpa på 8.
Beinpress, pyramide fra 200kg (øka med 80 kg hver gang ish 8-10rep) til 2x8-10x400kg på slutten.
Legcurl eksentrisk: 3x8x35kg
Legextencion: 2x10x70kg
sittende tåhev, to sett 10-20 reps 60kg

Bedre futt i dag enn jeg trodde, håper å være tilbake på 130kg i knebøyen om 1-2uker:) I WANT BIG QUADS!!


edit: jeg HATER kylling!!!! faen skjer med at de ska være fulle av blodårer...æææææææ..fuckings hate veins!

Nå er kveldsmat nr 1 ferdig, 100gram havregryn, om 1,5t er det 300gram cottege cheese..
Men først, trommevirvellllllll UFC 135!

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: loft is going lightweight! Nye bilder s.25
« #411 : 29. september 2011, 01:49 »
Det var vel ikke første gang du har kikka på konk nå helga som var?
Hjalp det på motivasjon til å stille selv? Ellers syns jeg huske at jeg leste no' om fokus på MMA her i loggen??!
Bare koser deg med å trene?


Jeg skal inn å kikke på NM! Si hei om du ser meg! Cheesy
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! Nye bilder s.25
« #412 : 29. september 2011, 20:58 »
Det var vel ikke første gang du har kikka på konk nå helga som var?
Hjalp det på motivasjon til å stille selv? Ellers syns jeg huske at jeg leste no' om fokus på MMA her i loggen??!
Bare koser deg med å trene?


Jeg skal inn å kikke på NM! Si hei om du ser meg! Cheesy

Nei har vært tidligere å sett på også, men blir aalt for sjeldent. Men moro denne gangen siden så mange stiller fra gymmen jeg trener på Smiley
Ja fikk litt kick for å skjerpe meg enda mer med maten fremmover, gymeiern/coachen der driver å spør hele tida om jeg ikke vil stille i Athletic Fitness...MEN med mine skuldre så tror jeg det går rett i dass på i allefall dips :p så vet ikke helt..MMA ja..måtte droppe tanken der å pga skuldrene ( ødelagt de 2 ganger pga kickboxinga).. ellers bare koser jeg meg med treninga:D Fokusert alt for mye på det negative med skadene så heller bare ta det som det kommer med skadene og fokusere på alt det positive med treninga istede!^^
Oh NM ja:D tror det blir en tur på NM på meg også!:) så fremst ikke hotell og fly blir sykt dyrt!=) Ska si hei om jeg ser deg!:)
---------------------------
Dagens trening var rygg

Chins 3x10xBW, 1x6xBW
Nedtrekk omvendt grep med liten stopp/squeez: 3x10x70kg
Enhånds kabelroing, 3x8x70kg
Stående roing med stang, 3x8x60kg
Lats pulldown: 2x10x45kg

gleeemte jo selvfølgelig rygghev men ellers knall økt med meget god pump.
Fikk Gunnar (eier og coach på/av kaliber) til å se over kostholde mitt, la til ca 500kcal ekstra så nå ser det slik ut:

Frokost: 100gram havregryn med eplejuice, proteinshake med l-glutamin, multivitaminer,omega3 og 1 eple
Lunsj: 5 grovskiver med 100gram kyllingpålegg
Etter trening: proteinshake med l-glutamin, +80 gram karbs i rosiner og riskaker
Middag: 2,5kyllingfilet med 100gram ris, brokkoli og gullerøtter
Mellommåltid 1: 100gram havregryn med eplejuice og 50gram proteinpulver eller tilsvarende.
Kvelds: 300gram cottege cheese med syltetøy.

Totalt ca 3500kcal

Ble litt inspirert av BF/AF-2013 her inne så ska prøve å filme litt på treninga fremmover:)


Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! Nye bilder s.25
« #413 : 30. september 2011, 21:51 »
Siden jeg trener 4 split så skal jeg egentlig bare trene mandag-tirsdag-onsdag-torsdag, MEN må trene fredag og lørdag også. Så fredag trener jeg bryst og biceps igjen, men da er det kutta ned på sett,øvelser og vektene. KUN for blodgjennomstrøminga og fun sin del:p
Lørdag er bein og mage og da er det teknikk og div andre øvelser som jeg ellers ikke kjører.

I dag:
flatbenk med hantler 2x10x25kg
L0ft kabelcross 2x10x10/20kg

Stående bicepscurl med hantler, 2x10x15kg
Sittende bicepscurl med z-stang (smalt grep) 2x10x25kg

Begynt å tøye ut bryst omtrent hver dag hjemme nå i håp om at det skal hjelpe på skulderproblemene..

Nå er det helg og det skal NYTES Cheesy sove lenge og spise bra! Smiley

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! Nye bilder s.25
« #414 : 01. oktober 2011, 16:44 »
Dagens trening var bein og mage

Knebøy til benk med liten stopp, 4x5x110kg lett--115 eller 120kg neste gang..film kommer
Utfall med hantler, 3x8x20kg
legcurl: 3x10x40kg
legextencion, 3x10x60kg og 1x10-20x30kg
Sittende tåhev 2 sett maks reps

Så 1min planken, 1min crunch, 30sek crunch på hver side og så 1min planken igjen..uten stopp.


Video fra siste sette på knebøyen

http://www.youtube.com/watch?v=YoGr3Srb_dI

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: loft is going lightweight! Ny film s.28
« #415 : 01. oktober 2011, 17:03 »
Spor!
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: loft is going lightweight! Ny film s.28
« #416 : 01. oktober 2011, 17:07 »
Kan jeg spørre om noe som det sikkert er et helt logisk svar på, og helt fjernt og spørre om? lol

Hvorfor bruke benken?

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft is going lightweight! Ny film s.28
« #417 : 02. oktober 2011, 01:00 »
Kan jeg spørre om noe som det sikkert er et helt logisk svar på, og helt fjernt og spørre om? lol

Hvorfor bruke benken?

Nå får styrkeløfterne hvis noen ser korrigere meg her hvis jeg tar feil. Men når jeg kjører til benken får jeg 90grader (ser ikke helt sånn ut på videoen men det er det) og jeg får stopp, og da  blir jeg sterkere i bunnposisjonen..iallefall det som er tanken:P Smiley
Spor!

^^

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: loft is going lightweight! Ny film s.28
« #418 : 02. oktober 2011, 05:55 »
Aha! Tusen takk for svar Cheesy

EmyR

  • Gjest
Sv: loft is going lightweight! Ny film s.28
« #419 : 02. oktober 2011, 10:13 »
Jeg vil også begynne på kaliber, men det er jo så forferdelig fullt der hele tida? Hver gang jeg har vært innom og kjøpt litt stasj er det meste okkupert av habile treningsapparatter etc.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!