Skrevet av Emne: loft AF2012! Bilde s.41  (Lest 78947 ganger)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #495 : 13. november 2011, 19:06 »
Ja, det er bare å stikke til Bendik (fysio). Han biter ikke Smiley Verken bokstavelig eller i lommeboken (nevneverdig).

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #496 : 13. november 2011, 19:38 »
Ja, det er bare å stikke til Bendik (fysio). Han biter ikke Smiley Verken bokstavelig eller i lommeboken (nevneverdig).

Sant:) Tror tøying har hjulpet mye, er fortsatt utrolig stiv men er ikke noe annet å vente når man så vidt har tøyd bryst de siste årene :p. Det høres bra ut, mange som tar alt for mye. Må ta meg en tur til han!

Hehe froggy, pushdown er ikke akkurat en øvelse å måle styrke i. Alt avhenger av hvordan du utfører øvelsen, og hvor mye 1 "kg" er. Hvor mye jeg trener med avhenger veldig av hvor jeg trener det. At det er 85kg loft drar ned er meget tvilsomt. 85-90kg er helt vanlig å trene med her jeg trener og, men det betyr absolutt ikke at det er det folk tar. KG'ene stemmer ikke. Skal du måle styrke: Go knebøy, benkpress, markløft.

Sant det, alt er avhengig av hvor mange trinser det er og hvordan de står. Har sett flere på gymmet som har tatt hele racket og lagt på ekstra vekter..men da ser det ut som de pusher med alt annet enn triceps, helt teit. Viktig å være strikt og få god kontakt!=)
Dog vært litt moro å sett hvor mye man faktisk løfter/drar/pusher på slike "apparater".

----------
Film fra bøy på tirsdagen. 5x5x145kg. Burde vell ha gått ett par cm lengere ned?
http://www.youtube.com/watch?v=3FFKcyJucI4

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #497 : 14. november 2011, 17:16 »
Nesten så ikke gidder å logge denne økta men men:p

Bryst og litt biceps.

Flatbenk med hantler 4x12x25kgs
Skråbenk med hantler 1x10-12x25kgs, 2x12x20kgs
kabelcross 3x10x15/30kgs

Litt lett bicepscurl med 17,5kg og 22,5kgs (2-3 sett, 10-12 reps)
dobbel kabelcurl 2 sett 10 reps 30kg

og så masse tøying av bryst.
Skal ringe på han fysion tror jeg, var så billig og det skader ikke hvis han kan hjelpe:)

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: loft bygger mot AF 2012
« #498 : 14. november 2011, 17:34 »
Skuldra helt gåen?
Power Bodybuilding!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #499 : 14. november 2011, 17:53 »
Skuldra helt gåen?

Jeah..mest irriterende er at jeg har vært utrooolig forsiktig i år.. spesielt siste halvåret. Gått ned mye på vektene for å ikke kjenne noe ubehag og smerte og prøvd å  tøyd (blitt flinkere nå). (slitt med skuldre i mange år men NÅ er det nok).
Så vi får se hva denne heksedoktoren får til, får ikke han det til gir jeg opp og bare trener gjennom det.. .:p (vært til mange forskjellige)

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: loft bygger mot AF 2012
« #500 : 14. november 2011, 17:57 »
Såpass ja. Kjedelig at skuldrene er så svak i forhold til resten av kroppen. En feil så er man plaga lenge.
Power Bodybuilding!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #501 : 14. november 2011, 18:05 »
Såpass ja. Kjedelig at skuldrene er så svak i forhold til resten av kroppen. En feil så er man plaga lenge.

Ikke sant...ung og uviten :p..lære på den vonde måten!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #502 : 15. november 2011, 17:13 »
Dagens trening var bein

Knebøy 4x4x150kg...fette tungt!
Beinpress rakk bare ett sett 10x400kg før jeg kjente ugg ugg i låre igjen, var smart å stoppa der.
3x10x60kg i strakmark
to sett i tåhev.........

møkk :p..
go natt x)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #503 : 17. november 2011, 17:21 »
I går skulle jeg egentlig ha triceps og roing (intervaller) men ble ikke trening.



I dag trente jeg rygg

Chins 1x9,1x9,1x12,1x9,1x10-11
Nedtrekk omvendt grep med "stopp/squiiiiz" 2x8-10x70kg, 1x8-10x65kg
Kabel enhåndsroing 3x10x75kg--- 5kg økning
Stående roing med stang 2x8x60kg
Rygghev 10 reps med stopp og 1 sett goodmornings med stanga.
Og så uttøying av bryst.

Fin trening, men merker forskjell på og uten PWO ja. Definitivt kjøre på med PWO Cheesy

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #504 : 18. november 2011, 06:15 »
Jeah..mest irriterende er at jeg har vært utrooolig forsiktig i år.. spesielt siste halvåret. Gått ned mye på vektene for å ikke kjenne noe ubehag og smerte og prøvd å  tøyd (blitt flinkere nå). (slitt med skuldre i mange år men NÅ er det nok).
Så vi får se hva denne heksedoktoren får til, får ikke han det til gir jeg opp og bare trener gjennom det.. .:p (vært til mange forskjellige)

Er vel ikke uvanlig med skulderplager i ditt yrke!?! Har du noen gang fått noen spesifik diagnose? Eller er det bare en 'udefinerbar' plage som er mer eller mindre tilstede hele tiden? Heksedoktor'n har sikkert noen gode inspill å komme med! Smiley
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #505 : 18. november 2011, 15:14 »
Er vel ikke uvanlig med skulderplager i ditt yrke!?! Har du noen gang fått noen spesifik diagnose? Eller er det bare en 'udefinerbar' plage som er mer eller mindre tilstede hele tiden? Heksedoktor'n har sikkert noen gode inspill å komme med! Smiley

Nei uheldigvis valg feil yrket i forhold til åssn skader jeg klarer å pådra meg:p sku helst sitte..nei ligget helt i ro:p.
Tja til dels fremoverroterte skuldre (jobber med saken) samt mye overbelastning i forhold til jobben som gjør det betent oppå alt det. Men ja, skal stikke til heksedoktorn og høre, vært hos mange og han blir den siste.
--

Driver å undrer på om jeg skal trene i dag eller ei. Kjenner jeg trenger en fridag MEN har lyst å trene:p

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #506 : 19. november 2011, 18:20 »
Fri i går og da var godt for kroppen!:)

Bein i dag!

Knebøy med stopp på benk 5x5x130kg--- sleit litt med at jeg holdt på å blacke ut..faen as.
Gående utfall 2x10-14x22,5kgs hantler--- økning på 2,5kg pr hantler..tung og godt:)
Leg curl 3x10x50kg
legcurl 3x12-15x 50kg
sittende tåhev 10x60kg, 10x80kg, 8x100kg, 10-15x 60kg
tåhev i beinpressapparat 2x10-15reps

Fornøyd med økta!:) Kjørte 3 scoops No Xplode og merka jeg fikk mer trykk av det. Så skal periodisere det og KUN bruke det når jeg feks kjører tung bøy o.l.

Nå er det healty taaco on the menu! Smiley

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #507 : 20. november 2011, 23:54 »
Sånn som jeg eter nå ligger jeg på 3700 kcal ca, og går sakte oppover.
frokost: 100gram havregryn i eplejuice med proteinshake, multivitaminer og omega3
Lunsj: 5 grovskiver med litt majones og 100gram kyllingpålegg og en frukt
Etter trening 5 riskaker, 30 gram rosiner + shake
middag: 100gram villris, 2-3kyllingfileter og grønnsaker
kvelds 1: 100gram havregryn i eplejuice og shake
kvelds 2: cottege cheese med syltetøy

Ligger høyt på proteiner og karbs, lavt på fett.
Etter å ha fått tipset om at strimla svinekjøtt på rema er mega billig! (kan spare inn mye på pålegg her) så tenker jeg å ha 100gram fullkornsris, 150gram svinekjøtt og en grei dæsj grønnsaker til lunsj.
Blir da ca like mye kcal men mye bedre næringsinnhold!:) Så tenker å lage mat for 2 dager om gangen hvis pastaen og grønnsakene overlever det. Slipper jeg all den lufta jeg får i magen av brødet også:D OG det er billigere!

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #508 : 21. november 2011, 06:50 »
3700 for dette synes jeg hørtes litt drøyt ut.

Har du regnet riktig nå?

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: loft bygger mot AF 2012
« #509 : 21. november 2011, 17:28 »
3700 for dette synes jeg hørtes litt drøyt ut.

Har du regnet riktig nå?

Ja blir ca 3700 når du tar med eplejuicen, majones, syltetøyet og olja:) Det er ikke skrevet opp.
Edit: måtte dobbelsjekke nå for å være sikker :p endte opp på 3772 kcal, 94gram fett (litt usikker her), 317gram proteiner og 388 gram karbohydrater.
Kjørte som en galing rundt etter strimla svinekjøtt på rema1000..fant heldigvis til slutt. Men har vanskelig for å tro at det er 300gram, dette ska måles opp!


Kjørte lett bryst, lett biceps og litt roing i dag.

flatbenk med hantler 4x14x25kgs
drobba skråbenk, au au.
to varianter av kabelcross, totalt 6x10-15x10-25kg

Litt lett sittende bicepscurl 15kgs..3x10

5min roing, 1325m...uff slitsomt..haha.. :p (har CRAPPY utholdenhet, enda;p)
Tøyde bryst og dro på svinejakt:p

--
Handla inn matbokser, forhåpenligvis er de tette..eller så ligger lunsjen utover alt i morgen:p

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!