Spurte ikke deg da, du skjønner jo hverfall ingen ting.
Kan noen være så snill å forklare meg hvorfor hun Rikke på 17-18 år som overhodet ikke ser ut som har trent engang kommer på en andre plass?? Kan ikke navnene på andre av de som stilte utenom weber og hun syntes jeg heller ikke fortjente plassen sin. Var jo faktisk mange som så skikkelig bra ut der. MYE bedre en 2. plassen. Hun så faktisk bløt ut også. Folk blir sjarmert av et søtt ansikt og store, senete, flaggermusaktige lats! Tror ingen hadde stusset spesielt mye på om lista hadde blitt snudd på hodete engang. Er det ved å putte fingeren i lufta folk dømmer det greiene her eller? da blir det jo ikke noe moro.
Skjønner ikke helt dette - folk kan si hva de vil, og vi kaller politiet for idioter når de gir oss bøter for fartsovertredelser også, men de - som dommerne i NKF - gjør bare jobben sin!
Vi kan være uenig, men når lovverket/reglene er skrevet må overformynderiet (

) forholde seg til det de også og dømme deretter.. Uheldig for noen som har brukt flest timer i studio vil noen si kanskje men men..
Uenighet i dømming er ok - folk må få ha sine egne meninger, men dette innlegget var bare ondskapsfull og veldig personlig.. veldig sårende å lese slikt om seg selv regner jeg med...
Ingen karma fra meg ihvertfall..
Håper det kommer en unskylding til de du refererer til her, og heller at du skriver til IFBB om at de bør forandre reglene sine i BF..