Skrevet av Emne: Selheim - TURKISH weakness  (Lest 32980 ganger)

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #150 : 08. mars 2010, 23:31 »
Ja, stemmer det. Hørte det jeg og. Tror det var Colin Bruce som sa det i dokumentaren om Svend. Atlassteiner i hagen likte jeg, haha Wink Dekorasjon en strongmanentusiast verdig! Tongue
aha, det kan stemme Wink hehe, må ha dem i hagen menst jeg er på jakt etter et lokal til utstyret. har et lite håp om at noen prøver å stjele dem en kveld Tongue kunne ha blitt et bra show.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #151 : 08. mars 2010, 23:36 »
Har ikke lest hele loggen, men mener du med "Turkish weakness" at du er veldig glad i Døner Kebab eller lignende?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #152 : 09. mars 2010, 00:03 »
aha, det kan stemme Wink hehe, må ha dem i hagen menst jeg er på jakt etter et lokal til utstyret. har et lite håp om at noen prøver å stjele dem en kveld Tongue kunne ha blitt et bra show.

Hehe, kunne blitt et interessant syn det, ja. En av fordelene med strongman - har man utstyr, sjansen for at det blir stjelt er minimal! Hvor i landet du hører til, da, og har du planer om å starte med strongman om ryggen blir bra igjen! Likere, likere! Smiley

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #153 : 09. mars 2010, 00:04 »
Har ikke lest hele loggen, men mener du med "Turkish weakness" at du er veldig glad i Døner Kebab eller lignende?

Nei, stemmer ikke helt. Tenkte på Ataturks kjente kors. Hvis du går tilbake til side 4, så finner du det.

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #154 : 09. mars 2010, 10:11 »
Hehe, kunne blitt et interessant syn det, ja. En av fordelene med strongman - har man utstyr, sjansen for at det blir stjelt er minimal! Hvor i landet du hører til, da, og har du planer om å starte med strongman om ryggen blir bra igjen! Likere, likere! Smiley
Hehe,ja det er ikke mange som kan stjele strongman utstyr Tongue jeg bor i på en plass som heter Hareid en fergetur fra Ålesund. ja det er det som er planen, men regner med at jeg må starte helt fra scratch så det tar sikkert tid før jeg stiller på noe stevne. kanskje noen lokale stevne som jeg arangerer selv. hvor i landet du holder til da? å framtidsmål har du?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #155 : 09. mars 2010, 11:16 »
Nei, stemmer ikke helt. Tenkte på Ataturks kjente kors. Hvis du går tilbake til side 4, så finner du det.

Tja nå har jeg sett på både side 3,4 og 5, men kan ikke finne det...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #156 : 09. mars 2010, 15:31 »
Tja nå har jeg sett på både side 3,4 og 5, men kan ikke finne det...


Du forvirrer meg :p Var det en skrivefeil i overskriften du prøvde å påpeke? Isåfall er det godt mulig og om tilfelle; informer meg hvor feilen ligger så skal jeg fikse det med en gang!

Men digger DØNER, ja. Og er tyrker og svak...

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #157 : 09. mars 2010, 15:39 »
Hehe,ja det er ikke mange som kan stjele strongman utstyr Tongue jeg bor i på en plass som heter Hareid en fergetur fra Ålesund. ja det er det som er planen, men regner med at jeg må starte helt fra scratch så det tar sikkert tid før jeg stiller på noe stevne. kanskje noen lokale stevne som jeg arangerer selv. hvor i landet du holder til da? å framtidsmål har du?

Høres bra ut! Å ha utstyr tilgjengelig er jo prioritet nummer 1. I tillegg så er det jo ingen tvil om at du brenner for strongmansporten, og det digger jeg, så om du får orden på ryggen din så blir det nok bra saker! Når du begynner å trene for fullt igjen så synes jeg du bør begynne å logge, fordi jeg skulle gjerne ønske å følge med på den loggen Smiley

Holder til i Porsgrunn nå, men har bodd i Odda på vestlandet hele livet ellers. Flytter tilbake der til sommeren og de har vi tilgang til alt av utstyr. Fremover nå til sommeren kommer jeg bare til å prøve å bli lean og ta det så mye med ro med treningen som mulig. Prøve å få ryggen frisk. Klarer jeg det så blir det fullt kjør fra og med sommeren igjen. Jeg orker ikke å snakke om målsetninger, for har gjort det så mye tidligere, og det har gått til helvete hver gang! hehe Tongue Men kommer til å trene for å bli så sterk som mulig og samtidig trene jevnlig øvelser så får jeg se hvordan jeg ligger an våren 2011. Føler jeg meg sterk nok da så stiller jeg garantert. Det er jo det jeg drømmer om Tongue

Men nå må jeg løpe til bussen. Skulderøkt i Skien! Snakkes!

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #158 : 09. mars 2010, 16:55 »
Jeg har snart både farmers,apollons,steiner,stokk,dekk tilgjengelig så det er bare lokale å ryggen som mangler. Strongman er noe jeg har brent for helt siden jeg så NSM 2006 på tv. Etter det var jeg hekta Tongue jeg skal sikkert starte å logge vist ryggen blir bra igjen. Men skal mest sansynelig til usa i 1 år, nå etter skoleslutt så det blir spennende å se hva jeg får til med trening. Men en tur til poundstone sitt gym for å trene har jeg planer om Tongue

Ser man det ja, kanskje om 2-3 år så kan vi møtest i en konkuranse Tongue Du får ta deg en tur til fysioen å høre hva han har å si, så kan du kanskje starte med Redcord så du kan få orden på ryggen. Men det høres veldig likt meg det å ha store mål men så komme skadene snikende å ødelegger.

Du får håpe at der er ingen som trenger råd om foroverlente sidehev da Tongue

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #159 : 09. mars 2010, 16:59 »
Du forvirrer meg :p Var det en skrivefeil i overskriften du prøvde å påpeke? Isåfall er det godt mulig og om tilfelle; informer meg hvor feilen ligger så skal jeg fikse det med en gang!

Men digger DØNER, ja. Og er tyrker og svak...

Aha, jeg bare lurte på hva turkish weakness betyr, men nå skjønner jeg.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #160 : 09. mars 2010, 17:23 »
...Men digger DØNER, ja. Og er tyrker og svak...
Svak og svak fru Blom. Er vel eit definisjonsspørsmål! Når flytter du heim?

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #161 : 09. mars 2010, 22:25 »
Jeg har snart både farmers,apollons,steiner,stokk,dekk tilgjengelig så det er bare lokale å ryggen som mangler. Strongman er noe jeg har brent for helt siden jeg så NSM 2006 på tv. Etter det var jeg hekta Tongue jeg skal sikkert starte å logge vist ryggen blir bra igjen. Men skal mest sansynelig til usa i 1 år, nå etter skoleslutt så det blir spennende å se hva jeg får til med trening. Men en tur til poundstone sitt gym for å trene har jeg planer om Tongue

Ser man det ja, kanskje om 2-3 år så kan vi møtest i en konkuranse Tongue Du får ta deg en tur til fysioen å høre hva han har å si, så kan du kanskje starte med Redcord så du kan få orden på ryggen. Men det høres veldig likt meg det å ha store mål men så komme skadene snikende å ødelegger.

Du får håpe at der er ingen som trenger råd om foroverlente sidehev da Tongue

Da har jo du det meste da ja! Besøke Poundstone sitt gym, ja, hvis du gjør det så blir jeg seriøst misunnelig! Krever et NØYE og STORT referat fra den treningsøkten om så skjer Tongue
Og ja, jeg skal gjøre det så fort som mulig. Men lever på lånekassen hver eneste måned og det er virkelig ikke mange pengene jeg sitter igjen med etter jeg har betalt alt av faste utgifter (strøm, husleie, internett-regning). Og siden jeg nå er på diett også, så prøver jeg å være ganske seriøs i kosten der - og det inkluderer jo en del dyre matvarer -  så da går mer eller mindre alle penger til mat for øyeblikket. Men mulig jeg får mulighet til å påspandere meg selv en fysiotime nå i løpet av de neste ukene, så får vi se da.

Litt artig det faktisk at du sa dette med foroverlente sidehev, fordi den øvelsen kom faktisk opp på trening i dag. Jeg har aldri benyttet meg av denne øvelsen som jeg kan huske (bortsett fra den episoden evn. som VP snakker om) og i dag trente jeg med en kamerat i Skien og fulgte da hans opplegg. Da var selvsagt foroverlente sidehev på programmet. Jeg tror vi prøvde i 15 minutter på å få meg til å klare å gjøre denne øvelsen, men det eneste det frembragte var STOR latter og hodebry fra min side... Latterlig Tongue

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #162 : 09. mars 2010, 22:29 »
Svak og svak fru Blom. Er vel eit definisjonsspørsmål! Når flytter du heim?

Man kan ikke leve på gamle "bragder"! Tongue Kommer nettopp fra en fryktelig skulderøkt og vil egentlig bare begrave meg selv. Greit nok at det vel er min andre skulderøkt på 4 måneder, så bør vel kanskje ikke forvente all verdens, men synes ikke det er morsomt å slite med gamle oppvarmingsvekter, akkurat Tongue

Flytter mest sannsynlig tilbake i begynnelsen av juni, ja. Når siste eksamen er ferdig. Får se litt an hva som skjer her borte og hvordan det blir med jobbing og sånn... Kan forresten informere om at jeg ikke dukker opp i Odda City i påsken (mest sannsynlig), da bestemor fra Tyrkia har påspandert Ankara-tur! hehe Wink

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #163 : 09. mars 2010, 22:34 »
Dagens ekstremt lange økt (tror det ble 3 timer +) på Elexia i Skien. Har spist maksimum 6 karbohydrater de siste 48 timene og det merkes. Akkurat nå er jeg så død i kroppen at jeg bare har lyst å sove Tongue

Stående strict nakkepress - opp til tiere på 50
Skulderpress hantler - opp til tiere på 25
Ett sett med foroverlent sidehev - mislyktes
fire sett med vanlig sidehev - opp til tier på 12.5
Shrugs med hantler - 15 reps opp til 30 kg.
Shrugs med stang (bak) - 15 reps på 50 kg.
Franskpress i maskin - masse reps på vekter jeg ikke husker
Pushdown opp til 80 "kg"
Dips

Og så avsluttte jeg med 45 minutter på mølla!

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #164 : 09. mars 2010, 22:36 »
hehe, vist det blir poundstone tur så skal jeg skrive referat å noen bilder kan jeg tenke meg Wink hehe, nå føles ikke det så gale å måtte betale deg 500kr, for det er tydelig at du trenger pengene Tongue
haha, nå ler jeg godt her jeg sitter Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!