Skrevet av Emne: Selheim - TURKISH weakness  (Lest 32637 ganger)

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #165 : 09. mars 2010, 23:00 »
Tro du meg, de pengene kom godt med. Du har jo fått med deg at jeg er veldig PRO-Poundcake, regner jeg med, men det var ikke bare derfor jeg var nervøs i helgen, for å si det sånn! Hardt liv, men får håpe jeg får jobbe mer i barnehagen fremover... Tongue

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #166 : 09. mars 2010, 23:21 »
Tro du meg, de pengene kom godt med. Du har jo fått med deg at jeg er veldig PRO-Poundcake, regner jeg med, men det var ikke bare derfor jeg var nervøs i helgen, for å si det sånn! Hardt liv, men får håpe jeg får jobbe mer i barnehagen fremover... Tongue
hehe,ja det har jeg fått med meg Wink tenkte litt på fremtiden her en dag, den dagen Savickas gir seg så lure jeg på hvem som skal utfordre Poundstone, Brian shaw kanskje.På en måte så håper jeg vi slipper å få en ny mariusz som vinner alt, blir altfor kjedelig! hehe,barnehage er en chill plass å jobbe sålenge det ikke er altfor mye grining Tongue

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #167 : 09. mars 2010, 23:39 »
Ja, har tenkt litt i de samme baner selv. Jeg tror egentlig for å være helt ærlig at det ikke kommer noen ny Pudzianowski med det første. For det første fordi nivået er mye høyere nå og det er flere deltagere enn tidligere som kan hamle opp med de beste. Og for det andre så var jo tiden Pudzianowski dominerte som mest litt preget over at det befant seg to forskjellige forbund og at flere av de beste gutta befant seg i IFSA og dermed ikke konkurrerte mot Pudzianowski. Det er bra for sporten å ha en frontfigur, men jeg tror det er ENDA bedre for sporten om det blir litt den samme greia som det var med Kaz, Capes og Sigmarsson for 25 år siden! Tror ikke Savickas har tenkt å gi seg med det første så man kan jo håpe at Poundstone og Savickas får litt den samme greia der Smiley Har også litt troen på at kanskje Pudzianowski vender tilbake til sommeren - han hater å tape, og hvis du husker hvordan han vendte tilbake til WSM i 07 etter at han hadde tapt mot Pfister året før, så kan man begynne å lure. Møter han opp i den formen en gang til så skal både Poundcake og Savickas få litt å henge fingrene i! Smiley

I tillegg så har jeg ekstremt stor tro på Brian Shaw ja som du sier! Faen for et udyr. Han er liksom det mest atletiske jeg har sett noen på en slik ekstrem kroppsvekt. Måten han løftet steinene på under årets Arnold Classic sjokkerte meg! Han eksploderte jo i begynnelsen av steinløftet sitt! Han er jo jevngod i nesten alt også, og forbedrer seg kolossalt hele tiden, så Derek har garantert en bra utøver der å hamle opp med. Ortmayer er jo en annen, men må innrømme at jeg ikke har helt 110% troen på han. Han har liksom det ved seg at han nesten alltid blir nummer to, tre, fire, eller fem...

Så du forresten at Savickas skal prøve seg på tre verdensrekorder i Paris nå om noen uker? Frankrikes sterkeste mann eller noe. Blir spennende å se hva han kan klare der Tongue

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #168 : 10. mars 2010, 12:59 »
Litt artig det faktisk at du sa dette med foroverlente sidehev, fordi den øvelsen kom faktisk opp på trening i dag. Jeg har aldri benyttet meg av denne øvelsen som jeg kan huske (bortsett fra den episoden evn. som VP snakker om) og i dag trente jeg med en kamerat i Skien og fulgte da hans opplegg. Da var selvsagt foroverlente sidehev på programmet. Jeg tror vi prøvde i 15 minutter på å få meg til å klare å gjøre denne øvelsen, men det eneste det frembragte var STOR latter og hodebry fra min side... Latterlig Tongue

Hva er problemet? Hva er det du gjør feil?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #169 : 10. mars 2010, 16:43 »
Det går sikkert lang tid før vi får en ny pudzianowski,  2005 bar stort preg over at veldig mange av de beste ikke var med. Kanskje det dårligste åre dette 10året.  Kaz,Capes,Sig kampene var legendariske, domt mariusz ikke konkurere like ofte som før så vi kunne fått en pound,Z,mariusz kamp oftere. Håper du har rett, det blir mye mer spenning vist mariusz blir med.
Han forbedrere seg veldig mye vert eneste år. Å gå fra ikkje å komme videre på wsm, til å komme på tredje plass både på fortissimus å WSM er veldig imponerende, han er vel kanskje den som kan utfordre poundstone om noen år. Hehe,ortmayer ja, han er sån du forventer skal komme og gjøre det bra i noen øvelser menst han er 3-4 plass på resten. Men et monster på stein det skal han ha!
Ja så det der. Hva rekorder er det han skal slå da? Apollons? ??

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #170 : 10. mars 2010, 17:44 »
Hva er problemet? Hva er det du gjør feil?


For å være helt ærlig, jeg har ikke peiling. Jeg klarer det bare ikke. Det blir bare feil på en eller annen måte. Det er mulig at det er jeg som er så totalt hjernedød at jeg rett og slett ikke skjønne hvordan jeg skal utføre øvelsen, jeg vet ikke. Vanlig sidehev går helt fint, liksom. Har du peiling på om det kan være noe "kroppslig" som gjør at jeg ikke -kan- utføre øvelsen? Jeg har aldri hørt om noe lignende selv, iallefall... Planen er uansett å trene på Nautilus i Pors enten i morgen eller overimorgen, og daglig leder der har peiling på den slags, tror jeg. Så kommer til å spørre han da.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #171 : 10. mars 2010, 17:54 »
Det går sikkert lang tid før vi får en ny pudzianowski,  2005 bar stort preg over at veldig mange av de beste ikke var med. Kanskje det dårligste åre dette 10året.  Kaz,Capes,Sig kampene var legendariske, domt mariusz ikke konkurere like ofte som før så vi kunne fått en pound,Z,mariusz kamp oftere. Håper du har rett, det blir mye mer spenning vist mariusz blir med.
Han forbedrere seg veldig mye vert eneste år. Å gå fra ikkje å komme videre på wsm, til å komme på tredje plass både på fortissimus å WSM er veldig imponerende, han er vel kanskje den som kan utfordre poundstone om noen år. Hehe,ortmayer ja, han er sån du forventer skal komme og gjøre det bra i noen øvelser menst han er 3-4 plass på resten. Men et monster på stein det skal han ha!
Ja så det der. Hva rekorder er det han skal slå da? Apollons? ??


Egentlig sånn sett så kan det fort bli veldig mye USA fremover. Vi får bare håpe at Savickas holder på en del år fremover (tror egentlig han har lyst å melke navnet sitt så mye som mulig fremover - er man WSM-champ tjener man penger, og mener jeg leste en plass at han ikke hadde noen planer om å gi seg med det første). Han er jo ALDRI skadet heller! Iallefall ikke av alvorlig grad. En jernmann, så har troen på at han er med i sirkuset i en del år til. En annen amerikaner som jeg har tro på er Kevin Nee. Han har en rett og slett RÅ grunnstyrke i alt han foretar seg, og får han opp teknikken sin i pressøvelser samt klarer å holde seg skadefri (trener smartere), så blir han også en mann å regne med, tror jeg. Og det kommer helt sikkert til å dukke opp en ny Brian Shaw, Poundstone, Viraystuk osv. de kommende årene Tongue Apropos Viraystuk, hørt noe om han? Har han gitt seg? Ikke hørt noe om han på lange tider...

Vet ikke hvilke øvelser, men tipper apollons er en av de, ja. Han skal jo ta en rekord hver av de tre dagene visstnok. Er litt spent på hva de andre øvelsene kan være egentlig. Ser for å være helt ærlig ikke at han skal gjøre verdensrekorder i øvelser som f.eks. stein og farmers walk, så tipper på noe markgreier og kanskje han kjører en dobbel pressrekord, ved å ha med både apollons og stokk. Hvem vet! Smiley

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #172 : 10. mars 2010, 18:33 »
Savicaks har strongman som jobb so vi får håpe at han fortsetter i mange år framover! kevin kan BLI veldig god sålenge han ikke skader seg å klarer å trene smartere som du sier. veldig sterk i alt på gymmet. Viraystuk ja. brølende apekatt som faktisk slo mariusz på alle øvleser med fart i wsm 2003 å 2004, ikke mange som klarer det. lurer på om han ble med i et nytt forbund i Ukraina der han kun skal konkurere i hjemlandet. men er ikke 100 % sikker.

hehe,ja det blir spennende å se hva han finner på. kanskje han skal slå kazmaier sin rekord i gullfiskspising.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #173 : 11. mars 2010, 19:22 »
Savicaks har strongman som jobb so vi får håpe at han fortsetter i mange år framover! kevin kan BLI veldig god sålenge han ikke skader seg å klarer å trene smartere som du sier. veldig sterk i alt på gymmet. Viraystuk ja. brølende apekatt som faktisk slo mariusz på alle øvleser med fart i wsm 2003 å 2004, ikke mange som klarer det. lurer på om han ble med i et nytt forbund i Ukraina der han kun skal konkurere i hjemlandet. men er ikke 100 % sikker.

hehe,ja det blir spennende å se hva han finner på. kanskje han skal slå kazmaier sin rekord i gullfiskspising.

Hehe, ja, Viraystuk vs. Pudzianowski i 04 i "wrestlingøvelsen" var rett og slett episk! Brølende apekatt er en overdrivelse! Lo meg ihjel da jeg så det! Smiley Kaz er ikke god, vettu. 1000 gullfisk. Men når det er sagt, i den situasjonen jeg selv er i øyeblikket, så skulle jeg nok klart å svelgt unna en del gullfisk for å få utbetalt 400 dollar eller hva det var han fikk... :p

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #174 : 11. mars 2010, 19:24 »
Dagens: ti minutter på sykkelen, etterfulgt av 35 minutter på sykkelen. Episk busstur hjem fra trening!

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #175 : 11. mars 2010, 19:28 »
Å fortell om bussturen, Selheim! Vær så snill!! Cheesy Eventyr!!



Vet du ville noen skulle be deg fortelle Grin

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #176 : 11. mars 2010, 19:31 »
Hehe, nei, nei. Orker ikke skrive en novelle her. Det er ikke noe voksne mennesker synes er morsomt heller, og skjønner ikke helt hvorfor jeg skrev det her heller. Men er sikkert fordi jeg nettopp har kommet hjem og fremdeles er litt sjokkskadet over hvordan enkelte pakkiser kan opptre. Men jeg skal ikke stjele dagens pakkis fra Apaco Smiley

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #177 : 11. mars 2010, 21:59 »
Hehe, ja, Viraystuk vs. Pudzianowski i 04 i "wrestlingøvelsen" var rett og slett episk! Brølende apekatt er en overdrivelse! Lo meg ihjel da jeg så det! Smiley Kaz er ikke god, vettu. 1000 gullfisk. Men når det er sagt, i den situasjonen jeg selv er i øyeblikket, så skulle jeg nok klart å svelgt unna en del gullfisk for å få utbetalt 400 dollar eller hva det var han fikk... :p
¨
hehe, fant ikke noe dyr som passet bra nok så jeg tok ape Tongue hehe, jeg synst jeg ser det Wink

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #178 : 12. mars 2010, 17:06 »
Skulle selvsagt så underdrivelse, for å kalle han en brølende apekatt er absolutt ingen overdrivelse! Han er litt rå på en måte, men en mer sur type skal man lete lenge etter. Tror aldri jeg har sett han smie. Ikke engang når han vant WSM 04... Intens type Wink

Dagens: 1 og en halv timers gåtur. Vekten er den samme, dvs. høyere enn jeg var for to uker siden. Prøver meg litt på å kjøre et par karbedager i uken (300-400 gram) for så å ligge under 50 gram karbs på de resterende. Er redd forbrenningen er litt smådårlig for øyeblikket...

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #179 : 12. mars 2010, 17:13 »
Skulle selvsagt så underdrivelse, for å kalle han en brølende apekatt er absolutt ingen overdrivelse! Han er litt rå på en måte, men en mer sur type skal man lete lenge etter. Tror aldri jeg har sett han smie. Ikke engang når han vant WSM 04... Intens type Wink

Dagens: 1 og en halv timers gåtur. Vekten er den samme, dvs. høyere enn jeg var for to uker siden. Prøver meg litt på å kjøre et par karbedager i uken (300-400 gram) for så å ligge under 50 gram karbs på de resterende. Er redd forbrenningen er litt smådårlig for øyeblikket...
Aha, han smilte vertfall av Mariusz når han danset på podiumet Tongue han Virket mer smilende når han var med på Arnolds for noen år siden. intens type uten tvil!  25 april blir neste konk for Derek, det kan bli bra:) jeg har vanskelig får å se om der er noen som har kjangs til å slå han.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!