Skrevet av Emne: Selheim - TURKISH weakness  (Lest 33002 ganger)

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #210 : 19. mars 2010, 20:48 »
Dagens på Elexia Skien: Litt over en time på tredemølle, med ganske høy intensivitet! Var ikke på noe tidspunkt under 8 km/t og må si jeg ble veldig positivt overrasket over godt kondisen har kommet seg. Holdt på et tidspunkt 10 km/t over 20 minutter uten problemer og det var sjokkerende Tongue Uansett, good vørkaut!

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #211 : 20. mars 2010, 22:46 »
Dagens: 1 time kardio i Stridsklevs skoger - halvparten jogging, halvparten rask gange.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #212 : 21. mars 2010, 19:18 »
Tre kvarters rask gange.


Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #213 : 22. mars 2010, 14:10 »
Dagens: skuldre, bi, tri, litt traps.

Og 15 minutters elipse Tongue Beina var tunge. Dette var siste økten før jeg reiser til Tyrkiet og der blir det nok lite trrening.

schnakkes om two weeks!

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #214 : 22. mars 2010, 15:26 »
God tur =)
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #215 : 22. mars 2010, 18:14 »
God tur! Du får nyte livet nede i varmen Cheesy

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #216 : 22. mars 2010, 20:23 »
God tur =)

Takk for det kompis! Smiley

God tur! Du får nyte livet nede i varmen Cheesy

Takk takk! Til min store fortvilelse så såg eg at det bare var 11 grader i Ankara i dag, får håpe at det tar seg opp i løpet av de neste to ukene Smiley

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #217 : 29. mars 2010, 12:32 »
Lıten update fra Tyrkıa: Dette gğr tıl helvete!!! Har v,rt her nede ı fem dager naa. Jeg er blıtt tjukk ıgjen! Var paa vekten ıgaar og den vıste 92 kg! Dagen da jeg reıste vıste vekten 84.9! Utrolıg deprımerende.

turen ı seg selv er FANTASTISK beste uken ı mıtt lıv!!!

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #218 : 29. mars 2010, 17:31 »
Hvordan ser kostholdet ut da? opp så mange kilo er ekstremt vanskelig på så få dager! Vi ernæringsfysiologer sier gjerne at 1kg kropps fett = 7500 kalorier. Da kan du selv tenke deg hvor mye man faktisk må skeie ut for å legge på seg såpass! tipper nesten at den vekten du gikk på nedi der har blitt påvirket av kontinuerlig overbelastning fra feite tyrkere slik at den ikke fungerer lengre Wink kos deg videre..

ps. Mari er singel! Har en del delikate detaljer ang det der også Tongue
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #219 : 30. mars 2010, 12:55 »
Hehe. Men du aner ikke hvordan det er her nede. Jeg hadde ı utgangspunktet planer om aa holde vekten paa et anstendıg nıvaa, men jeg var ınneforstatt med at det kunne blı vanskelıg. Fordı jeg bes,ker saa utrolıg mange slektnınger og de insker aa gjşre det beste for meg og fete meg opp. Og hvıs jeg ıkke spiser maten de serverer, saa er jo det uh,flıg. De bruker saa enormt lang tıd paa aa lage maten ogsaa saa jeg har ikke samvıttıghet tıl aa takke neı.

Ett eksempel, tre dager sıden. Besikte favorıttanten mın og vı spıste ^'frokost'^ der. Vı kom der ı 11-tıden og da hadde hun v,rt paa kj,kkenet sıden klokken 7 om morgenen! hvem er jeg da tıl aa begrense meg lıksom? da vı hadde spıst frokost saa begynte hun umıddelbart og holdte paa med den tıl mıddagen var servert fıre tımer senere. Jeg saa ıkke at hun satt nede paa et eneste tıdspunkt lıksom. de er som slaver :p Frokosten bestod av ris, spesıallagd p,lser med tomatsaus tıl meg, egg med masse greıer ınnı, lever, noe andre hvetemelgreıer med masserıs og dıgg ınnı, samt noe andre greıer som jeg ıkke har peılıng paa hva er som smaker helt vanvıttıg godt. Only ın the Beyhan-famıly som de sıer :p tıl dessert serverte de meg den mest vanvıttıg ıskremen jeg har fatt, godt pakket ınn ı svare vaffelgreıer :p jeg privde ved flere anlednınger aa si at nok er nok, men altsaa - det er ıkke noe alternatıv der nede. Jeg skal spıse, ferdıg dıskutert :p

Jeg var veldıg glad naar jeg fant ut at vı skulle bo ı et hus lıtt ute paa landet fordı da tenkte jeg at jeg kunne jogge og prşve aa holde meg lıtt vedlıkeholdt. Men fıkk raskt beskjed om at jeg ıkke kunne gjşre dette pga hunder :p Jeg lo lıtt av dette og tok ıkke dette saa serıist saa jeg prşvde meg lıkevel paa en jogge,kt. Den varte sann ca 5 mınutter fordı jeg det kryr av l,se hunder der ute og de kom l,pende etter meg :p var ekstremt ekkelt. klarte saavıdt aa haape over et gjerde og berget meg selv :p

Aı, aı! gleder meg tıl aa hşre om det! send meg referat paa faceınnboks :p

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #220 : 05. april 2010, 12:44 »
Morgenvekt: 94! meheheheh

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #221 : 05. april 2010, 13:04 »
Hvordan ser kostholdet ut da? opp så mange kilo er ekstremt vanskelig på så få dager! Vi ernæringsfysiologer sier gjerne at 1kg kropps fett = 7500 kalorier. Da kan du selv tenke deg hvor mye man faktisk må skeie ut for å legge på seg såpass!

Regner med dere ernæringfysiologer vet at mestparten av vekta han har lagt på seg er vann, glykogen og ekstra innhold i mage/tarm?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #222 : 07. april 2010, 18:16 »
Vel, vel. Back to work! Dagens:

Skuldre/biceps/Elipsemaskin

Ingen vekter å snakke om her. Er mye tyngre enn jeg var for to uker siden, men blitt enda svakere. Forventet trøkk, men ble skuffet. Elipsen må man flere måneder tilbake for å finne en økt som var tilsvarende tung. Meget dårlig form. Men får heller trøstespise litt - har med meg noen kg. tyrkisk mat!

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #223 : 08. april 2010, 20:11 »
Nok en ekstremt tung treningsøkt! Hadde planer om å jogge i lia her, men fant raskt ut at det ikke var noe poeng. Så ble rask gange i 45 minutter isteden. Vet ikke hva som er problemet, men tror kombinasjonen dårlig form samt rett og slett slapp vilje for tiden forårsaker disse begredelige øktene. Må skjerpe meg betraktelig skal jeg bli ok tynn til sommeren. Kostholdet er dog på plass igjen og vekten har sunket til rundt 90 kg. Kjørte også litt armhevninger i dag, 45 stk Tongue

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #224 : 09. april 2010, 16:30 »
Bryst, triceps, elipse

Lang økt. Skråbenk, flyes, brystapparat, franskpress, pushdown, tricepsmaskin, og 45 minutter på elipse. Bedre økt denne gang. Kommer inn i rutinene igjen nå og det er bra. Fare for alkohol i dag, men skal prøve å være litt sånn utspekulert og overtalende sånn at det ikke blir det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!