Skrevet av Emne: Selheim - TURKISH weakness  (Lest 33061 ganger)

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #225 : 11. april 2010, 04:25 »
Hmm. La meg klokken to og våknet nå, kroppen SKAMMELIG SULTEN! Aldri opplevd det før. Å våkne av sult. Merkelig. Har ikke spist så lite i dag/igår heller. Sitter nå uansett her og har spist ei pæra, og skal avslutte med et eple. Funke.

Kan forresten og då mens eg e i gang loggføra gårsdagens økt: Ein times rask gange.

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #226 : 11. april 2010, 19:46 »
Ikkje mykje med ei pæra til nattmat Tongue Kor lenge har du tenkt å deffe? Har du eit spesielt mål?

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #227 : 11. april 2010, 20:11 »
Hehe. Ei pæra OG et eple då, e sånn ca. 130 kalorier det!

Har ikke noe bestemt tidspunkt for når jeg gir meg, hverken med tanke på vekt eller tidspunkt. Gir meg når jeg er fornøyd med fettprosenten. Det kan nok ta sin tid og Tyrkia-turen satt meg tilbake noen uker også. Nå har jeg liksom holdt på så lenge så da tenker jeg at jeg like gjerne kan gjøre dette skikkelig når jeg først er igang! Men om jeg skal tippe når jeg er ferdig, så tror jeg vi snakker rundt august og en vekt på rundt 72-73 kg Smiley

Dagens: Bøy, leg.ext, bakside, bicepscurl, hammer, apparat

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #228 : 13. april 2010, 17:27 »
Gårsdagens: 1 time rask gange/jogging.

Dagens: Skuldre, hantelpress, maskin, sidehev, triceps; pushdown, franskpress.

Har nesten ikke vært på skolen på ca. 6 uker (lite fag kombinert med utenlandstur), men møtte opp i dag. Fikk massevis av kommentarer! Det var kjekt å høre. Hun ene sa også "at det holder nå - du bør ikke bli tynnere", tror aldri jeg har hørt det før! hehe:P Men så var jeg på vei hjem fra trening og ble oppringt av et vesen. Det var ikke måte på hvor jeg skulle få høre det! Hun mente jeg så anorektisk ut og at jeg burde stoppe denne dietten umiddelbart og legge på meg kg. igjen! Jeg så ikke ut! Det var litt nedtur å få slengt den i trynet, synes jeg. Og det gjorde meg litt sint.

Utlogget melgård

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 686

  • aktiv utøver og startet odda stongmanklubb
Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #229 : 13. april 2010, 21:40 »
du må nok legge på deg igjen å bli lubben som meg. det damene liker sier de, hehe
sørlandets sterkeste mann 1998 2pl
nm 1998 5pl
nm 1999 6pl
nm 2001 4pl
valhalla showlift 2006 1pl farmerswalk188kg  2pl viking press 2 pl conanweel
norges sterkeste grep        2007 2 pl  3 pl  2 pl
kristiansand showlift           2007 11 pl skadet


sponset av viking suplements system.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #230 : 14. april 2010, 00:00 »
Hehe, jeg blir nok tjukk en gang igjen skal du se! Wink

Utlogget melgård

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 686

  • aktiv utøver og startet odda stongmanklubb
Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #231 : 14. april 2010, 10:47 »
hehe. bra de. så er eg ikke alene
sørlandets sterkeste mann 1998 2pl
nm 1998 5pl
nm 1999 6pl
nm 2001 4pl
valhalla showlift 2006 1pl farmerswalk188kg  2pl viking press 2 pl conanweel
norges sterkeste grep        2007 2 pl  3 pl  2 pl
kristiansand showlift           2007 11 pl skadet


sponset av viking suplements system.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #232 : 14. april 2010, 23:15 »
Dagens: Kabelroing, femmere i mark opp til 110, latsmaskin, 2-3 øvelser på mage + 20 minutter på sykkelen + 20 minutter på elipse. Gode økter de to siste nå, det liker vi!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #233 : 15. april 2010, 01:17 »
Gårsdagens: 1 time rask gange/jogging.

Dagens: Skuldre, hantelpress, maskin, sidehev, triceps; pushdown, franskpress.

Har nesten ikke vært på skolen på ca. 6 uker (lite fag kombinert med utenlandstur), men møtte opp i dag. Fikk massevis av kommentarer! Det var kjekt å høre. Hun ene sa også "at det holder nå - du bør ikke bli tynnere", tror aldri jeg har hørt det før! hehe:P Men så var jeg på vei hjem fra trening og ble oppringt av et vesen. Det var ikke måte på hvor jeg skulle få høre det! Hun mente jeg så anorektisk ut og at jeg burde stoppe denne dietten umiddelbart og legge på meg kg. igjen! Jeg så ikke ut! Det var litt nedtur å få slengt den i trynet, synes jeg. Og det gjorde meg litt sint.

Stort sett alle "vanlige" folk som er vant til å se deg en del tyngre vil nok reagere, kun fordi du ser annerledes ut enn før. Jeg husker selv når jeg etter å ha drevet med styrkeløft og ligget på kroppsvekt 100+ i flere år begynte med yoga og gikk ned til ca 77-78 kg. Da var det noen som så meg som ikke hadde sett meg siden jeg veide 100+. De trodde da at jeg hadde spiseforstyrrelser, og mente at jeg var forferdelig tynn (jeg er 182 cm). Poenget var da at de sammenlignet med den personen de kjente fra før, nemlig meg på 100+ kg. Etterpå så innrømmet en av de at hun ikke synes sønnen hennes var spesielt tynn, enda han var 10 kg letter enn meg på samme høyde. Men han hadde jo alltid vært lang og slank, så da var det "normalt".

Et annet eksempel var fra når jeg begynte å trene med vekter igjen i forbindelse med at jeg skulle stille i fitness. Da hadde jeg i en del år ligget på rundt 80 kg, og bare gjort yoga. Da hadde jeg helt normal kroppsbygning, med muskelmasse som en helt vanlig person. Så begynte jeg med vekter igjen, og gikk raskt opp til litt over 90 kg. Da var det ei jente på yogaen som kom tilbake fra India, og som ikke hadde sett med siden før jeg begynte å gå opp i vekt igjen. Hun nærmest ropte ut "Jan! Hva har skjedd med musklene dine!!!" når hun så meg, siden det var så stor forskjell siden sist hun så meg. Senere på dagen så traff jeg ei jente som jeg ikke hadde sett på over 15 år, og på den tiden var jeg grisebulka og veide 110+. Det første hun sa var "Neimen Jan! Så tynn du har blitt!!!".

Så poenget er at alle sammenligner med med de er vant til å se, og hvis det skjer større endringer den ene eller andre veien så blir de gjerne forferdet.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #234 : 15. april 2010, 15:52 »
Hehe, artige historier. Har troen på det samme selv, ja. Blir nok veldig uvant!

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #235 : 15. april 2010, 19:36 »
Dagens: løping/rask gange på tredemølle en times tid. Digg. Fått diare nå, så lurer på om jeg brygger på et eller annet her. Ikke tid til det nå assa.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #236 : 15. april 2010, 19:37 »
Næmen Seelhome!!! Så tynn du har blitt!!! Nei jeg mener, så svær du har blitt!!!1
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #237 : 15. april 2010, 22:13 »
Hihi. Anorektikern!

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #238 : 16. april 2010, 17:20 »
Dagens herlige:

Var veldig skeptisk til dagens økt siden den ble gjort en time etter at jeg hadde våknet (seks timers søvn) og bare med 60 gram havregryn i magen. Ble til tross for det en veldig anstendig økt!

Bryst: Smallbenk (opp til en femtenrepper på 70), skråbenk hantler (opp til noen reps på 34 kg.), flyes (opp til noen sett på 20 kg), situps og en lekker liten magemaskin. Avsluttet det hele med en halvtime på elipsemaskinen. Lite næring i kroppen gjorde seg tellende under elipseopplegget og klarte aldri å komme opp på en intensivitet som jeg ønsket. Lever 13 var til og med tungt i dag; sliter fremdeles med å komme opp på samme kondisjonsnivå som jeg var på før Tyrkia-turen. Lurer på om det kanskje har en sammenheng med at pollen har satt sitt preg på Porsgrunn BY. Litt trist eventuelt fordi kondisen var på en alltimehigh der en periode.

Og vekten: 84.9.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #239 : 17. april 2010, 19:30 »
Karbedag i dag. Tror aldri jeg har vært mer mett enn jeg er i skrivende stund. Er redd det ble litt for mye av det gode fordi føler nesten jeg har tatt en overdose av karbohydrater nå. Er helt satt ut av spill her jeg sitter. Det verste er at jeg fremdeles er sulten enda, en absurd følelse av sult- og metthetsfølelse på samme tid Tongue 14 grove rundtstykker (med lavfettssyltetøy på), 500 gram havregryn, to pakker med hvitløksbrød, tre lavfettspølser, 1 grilla kylling, samt en kjeksboks som jeg fant frem på ICA med lavt fettinnhold - på syv timer. Er redd det ble litt for mye av det gode, fordi det også i en del av disse matvarene befinner seg en viss mengde fett. Ikke mye, men det samlede innholdet i alle matvarene blir relevant her. Men, men, forventer trøkk på morgensdagens styrkeøkt!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!