Skrevet av Emne: Selheim - TURKISH weakness  (Lest 32644 ganger)

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #270 : 27. april 2010, 23:14 »
Økte du veldig fort selv i kaloriunderskudd? Fortell meg hemmeligheten! hehe Wink

Hehehe, roa ned med strongmantreninga du og konsa på å bli frisk. Kan ikke ha utstyr liggende i hagen, vettu. Fristelsen blir for stor!! hehe Smiley
hehe,nei det har jeg aldri prøvd så jeg har ikke mye erfaringer med det Tongue men kan tenke meg at det ikke er noe særlig. ja jeg vet. jeg klarer bare ikke å la vær å løfte på dekk å stein. men jeg er bare litt stiv å støl. så det går bedre nå tror jeg.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #271 : 28. april 2010, 20:42 »
hehe,nei det har jeg aldri prøvd så jeg har ikke mye erfaringer med det Tongue men kan tenke meg at det ikke er noe særlig. ja jeg vet. jeg klarer bare ikke å la vær å løfte på dekk å stein. men jeg er bare litt stiv å støl. så det går bedre nå tror jeg.

Hehe, strongmanavhengig. I like it! ;9

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #272 : 28. april 2010, 20:43 »
Dagens: Halvannen times rask gange.

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #273 : 29. april 2010, 08:34 »
Hehe, strongmanavhengig. I like it! ;9
hehe Wink

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #274 : 29. april 2010, 17:41 »
Dagens: skuldre og elipsemaskin. Utrolig lite trøkk denne økta her (noe som kanskje ikke er så rart, trente halvannen time etter jeg våknet så gikk vel litt i svimo), så det ble ikke så mye som jeg hadde planer om. Prøvde meg litt på pushpress i dag, opp til 60 kg. Siste gang jeg prøver meg på denne øvelsen uten belte; hadde glemt hvor stor forskjell det er på å presse over hodet med og uten belte! Hadde planer om å trene sittende skulderpress i dag, men siden pushpressen gikk såpass dårlig så bestemte jeg meg heller for å trene litt skulderpress i maskin, og det ble med to sett der før jeg nesten sovnet.  Så hadde jeg planer om å trene litt sidehev, men det ble med et par repetisjoner før jeg forstod at det ikke var noe poeng med det. Så da gikk jeg heller over på elipsemaskinen og tråkket der rimelig intensivt i rundt 30 minutter. Just one of those days...

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #275 : 30. april 2010, 20:32 »
Nåja, nåja. Dagens - biceps og kardio, som i realiteten var ti minutter biceps og ti minutter elipsemaskin. Er noe som er feil. Jeg føler meg helt skutt. Det er mulig at det er en begynnende sykdomsperiode som nærmer seg her, eller kanskje det er pollensesongen som har slått meg ut, men noe er det. Uansett, man lever Smiley

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #276 : 02. mai 2010, 20:24 »
Da ble det en times rask gange i dag. Kommer til å bli lite eller ingen trening de neste dagene. Har norsk muntlig eksamen i morgen klokken 16:30 og samfunnsfageksamen på samme tidspunkt dagen etterpå, så får ikke tid til å trene noe særlig de dagene, da. Akkurat nå angrer jeg bare på at jeg karba meg opp i går og sliter med bivirkningene i dag. Jeg er så sulten at det er vanskelig å konse om det jeg skal - nemlig skolen Smiley

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #277 : 04. mai 2010, 21:43 »
Dagens: Ein times rask gange.

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #278 : 04. mai 2010, 21:46 »
Korleis gjekk det på eksamen? Kva viser vekta no?

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #279 : 04. mai 2010, 21:47 »
Ingen ellipse??  Shocked
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #280 : 04. mai 2010, 21:58 »
Korleis gjekk det på eksamen? Kva viser vekta no?

6 på norskeksamen og 5 på SAKen. Skal jo ikke klaga, men faktisk litt kjipt med SAKen. Hadde jo sosiologi til jul og då fikk eg jo 6. Og sosiologi e liksom det samme som SAK bare vanskelighetsgraden e et hakk vanskeligare. Vanskelig når man har eksamen to dagar på rad, fikk eg erfara. Men selvfølgelig godt fornøyd uansett Smiley
Har ikkje vært heima på noen dagar så har ikkje fått veid meg. Skal heim i morgo så då kan eg både trena og komme med tilbakemelding angåande vekta Smiley

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #281 : 04. mai 2010, 21:59 »
Ingen ellipse??  Shocked

Hehehe, ler, ler. Nei, ikkje i dag. I morgen, derimot... Wink

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #282 : 04. mai 2010, 22:36 »
6 på norskeksamen og 5 på SAKen. Skal jo ikke klaga, men faktisk litt kjipt med SAKen. Hadde jo sosiologi til jul og då fikk eg jo 6. Og sosiologi e liksom det samme som SAK bare vanskelighetsgraden e et hakk vanskeligare. Vanskelig når man har eksamen to dagar på rad, fikk eg erfara. Men selvfølgelig godt fornøyd uansett Smiley
Gratulera  Grin Imponerande Selheim! Kjekkt å høyre.

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #283 : 04. mai 2010, 22:38 »
Imponert, Bayhan!

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Selheim - TURKISH weakness
« #284 : 05. mai 2010, 09:05 »
6 på norskeksamen og 5 på SAKen. Skal jo ikke klaga, men faktisk litt kjipt med SAKen. Hadde jo sosiologi til jul og då fikk eg jo 6. Og sosiologi e liksom det samme som SAK bare vanskelighetsgraden e et hakk vanskeligare. Vanskelig når man har eksamen to dagar på rad, fikk eg erfara. Men selvfølgelig godt fornøyd uansett Smiley
Har ikkje vært heima på noen dagar så har ikkje fått veid meg. Skal heim i morgo så då kan eg både trena og komme med tilbakemelding angåande vekta Smiley

Godt jobba =)
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!