Skrevet av Emne: Når du har kroppen du vil ha hvordan stoppe den der?  (Lest 3334 ganger)

KingLeonidas

  • Gjest
Jeg er bare veldig nyskjerrig på hvilken metode folk brukte som faktisk har NÅDD drømmekroppen, og som KAN bli mye større - men selv ønsker å trene/ete slik at man holder kroppen innenfor et nivå man SELV er komfortabel med Wink

Drømmekroppen:

- 1RM 150 kg eller mer i benkpress
- 30-50 chins og 30-50 dips med kroppsvekt og perfekt teknikk
- 1RM 180 kg eller mer i knebøy og 1RM 180 kg eller mer i markløft
- Over 100 kg i 1RM i millitærpress
- Høyde - 100 cm = Kroppsvekt + 0 til 5 kg, og lav fettprosent
- 3000 m på under 11 min

Mener ihvertfall jeg da Wink

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Når du har kroppen du vil ha hvordan stoppe den der?
« #16 : 13. oktober 2009, 08:47 »
Hvordan kan det der være drømmekroppen? ;p Det er jo bare noen forskjellige løft osv. Ingen av dem er bemerkelselsverdig høye heller, må jo langt høyere enn de målene der for at det skal se ut som man har en drømmekropp, spør du meg hvertfall Smiley

KingLeonidas

  • Gjest
Hvordan kan det der være drømmekroppen? ;p Det er jo bare noen forskjellige løft osv. Ingen av dem er bemerkelselsverdig høye heller, må jo langt høyere enn de målene der for at det skal se ut som man har en drømmekropp, spør du meg hvertfall Smiley

Tja, hvis du er 185 høy og veier mellom 85-90 kg er det ikke veldig dårlige løft Smiley Bøy og mark kunne vært noe høyere men....
Hvis du har alle de punktene der i boks + 20 muscle-ups med perfekt teknikk og  mener jeg man har "drømmekroppen".
Ikke kom her å si at de som veier: høyde - 100= kroppsvekt i kg, og benker 150 kg ikke ser bra ut? Smiley

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Når du har kroppen du vil ha hvordan stoppe den der?
« #18 : 13. oktober 2009, 11:29 »
Sier ikke man ikke ser bra ut ;p Men jeg hadde fortsatt satt lista høyere for "drømmekroppen". Det du skriver her er jo ikke akkurat noen umulighet å oppnå for de fleste med litt talent og stå på vilje ;p

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Når du har kroppen du vil ha hvordan stoppe den der?
« #19 : 13. oktober 2009, 12:21 »
Tja, hvis du er 185 høy og veier mellom 85-90 kg er det ikke veldig dårlige løft Smiley Bøy og mark kunne vært noe høyere men....
Hvis du har alle de punktene der i boks + 20 muscle-ups med perfekt teknikk og  mener jeg man har "drømmekroppen".
Ikke kom her å si at de som veier: høyde - 100= kroppsvekt i kg, og benker 150 kg ikke ser bra ut? Smiley

Det er en viss styrkeløfter på 80-90kg som ikke akkurat ser ut som arnold jeg får lyst til å nevne men... Tongue

KingLeonidas

  • Gjest
Sier ikke man ikke ser bra ut ;p Men jeg hadde fortsatt satt lista høyere for "drømmekroppen". Det du skriver her er jo ikke akkurat noen umulighet å oppnå for de fleste med litt talent og stå på vilje ;p

Er ikke umulig å oppnå nei, men har aldri sett noen der jeg trener som har vært i nærheten av å ha alle de punktene inne.
Tipper ihvertfall den gjennomsnittlige nordmann ville ha ment det hadde vært umulig ;p
Skal ikke være veldig lett å få "drømmekroppen" heller da Wink


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!