Skrevet av Emne: Øke biceps med 5 cm i omkrets  (Lest 7797 ganger)

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #15 : 12. oktober 2009, 16:38 »
Ikke nødvendigvis, for alt jeg vet kan han være en slags X-man med uttagbar biceps....
Oddsen for det er vel tilnærmet lik null..

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #16 : 12. oktober 2009, 16:40 »
Oddsen for det er vel tilnærmet lik null..

Kåre tørrpinne!

Utlogget Riboflavin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #17 : 13. oktober 2009, 23:15 »
Bwahaha! Konge tråd! Wink

Spis masse og tren! Finnes ikke noe magisk svar som gir deg svære armer på 5 dager...

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #18 : 14. oktober 2009, 08:34 »
TING TAR TID! Hver tålmodig og lær deg øvelsene skikkelig, ser altfor mange som svinger tunge vekter opp, også skjønner de ikke hvorfor armene ikke vokser :Smiley
Har vært der selv, så en viss innsikt i hva man snakker om, har man jo.

Trener armer lettere nå, enn for 10år siden, forskjellen er at nå bruker jeg biceps/triceps og ikke alt annet.
En bekjent av meg fikk jo skiveutglidning av Stangcurl, det sier vel det meste,hehe.

Du må bare prøve ut og finne din greie, noen vokser jo samme f...imens andre igjen, må gjøre ting litt annnerledes, finnes liksom ingen fasit, utenom trening, hvile og nok MAT!

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #19 : 14. oktober 2009, 08:45 »
Det kan hjelpe om du sier noe om hvor høy du er og hvor mye du veier.

Vil du ha armer på 46 cm og er ca 180cm høy må du nok regne med å veie godt over 100kg på ett eller annet tidspunkt....
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mathias holm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #20 : 03. desember 2009, 18:28 »
for meg fungerte http://www.iform.no/pub/art.php?id=51, programet veldig bra. jeg økte 3cm på ca 1og en halv månde, anbefales..

Utlogget NordicPride

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #21 : 04. desember 2009, 20:44 »
Hej

Hvis du træner ryg og biceps samme dag, vil jeg foreslå følgende:
Træningen skal fortsat være bygget op om basisøvelser som bent-over barbell rows og chin-ups, hvor biceps er involveret. Ved at træne disse øvelser stimuleres nervesystemet mest. Du er i stand til at træne med tunge vægte.

Træn også biceps isoleret for at udnytte hele musklens vækstpotentiale. Mit råd er to øvelser til biceps. Biceps er en lille muskel, der ikke skal trænes fra flere vinkler. Du skal vælge en øvelse til biceps+brachioradialis og en øvelse til brachialis. De to øvelser kan altså være: dumbbell curls + hammer curls.

Hvis du kun vil have en øvelse, hvor biceps trænes som den primære muskel, vil jeg foreslå close-grip barbell-curls. Det er en basisøvelse, hvor både biceps, brachialis og brachioradialis er involveret.

Vigtigst af alt vil jeg foreslå, at du træner biceps før ryg. Almindeligvis anbefales det at træne basisøvelser først, men du kan prioritere udviklingen af biceps højere ved at træne den først!

Jeg håber, mit svar kan bruges.  Smile
bodybuilder
Sikr fremskridt med din træning: www.VikingWorkout.dk
Norwegian pride. Danish pride. Forever viking power!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #22 : 04. desember 2009, 20:50 »
Hvorfor vil biceps vokse mest av å bli trent før rygg?!
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget xchrisx

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 576
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 576

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #23 : 04. desember 2009, 21:02 »
Ville først trent rygg og så biceps, vis man trener biceps først blir man jo sliten og klarer ikke og løfte like mye, enn vis man hadde begynt med rygg først. Korrekt meg vis jeg sier noe feil, men føler det jeg sier er fornuftig!

Utlogget NordicPride

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #24 : 04. desember 2009, 21:30 »
Ville først trent rygg og så biceps, vis man trener biceps først blir man jo sliten og klarer ikke og løfte like mye, enn vis man hadde begynt med rygg først. Korrekt meg vis jeg sier noe feil, men føler det jeg sier er fornuftig!

Det, du siger, er fornuftigt. Man kan ikke løfte så meget, som hvis man havde trænet ryggen først.
Men KingLeonidas prioriterer udviklingen af biceps højt. Derfor kan biceps trænes først, så der trænes tungest i øvelserne til biceps.

Det er en fordel for KingLeonidas, at biceps stimuleres mest muligt. Smiley
bodybuilder
Sikr fremskridt med din træning: www.VikingWorkout.dk
Norwegian pride. Danish pride. Forever viking power!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #25 : 04. desember 2009, 21:36 »
Det, du siger, er fornuftigt. Man kan ikke løfte så meget, som hvis man havde trænet ryggen først.
Men KingLeonidas prioriterer udviklingen af biceps højt. Derfor kan biceps trænes først, så der trænes tungest i øvelserne til biceps.

Så man skal ikke slite seg ut før det som er mest anstrengende? Er det bedre å begynne med det tyngste og så få redusert styrke i de mindre intensive ryggsettene?

Blir jo omvendt pyramide aktig.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget NordicPride

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #26 : 04. desember 2009, 21:39 »
Så man skal ikke slite seg ut før det som er mest anstrengende? Er det bedre å begynne med det tyngste og så få redusert styrke i de mindre intensive ryggsettene?

Blir jo omvendt pyramide aktig.

Jeg har det fra bogen "Jay Cutler's no nonsense guide to successful bodybuilding".
Biceps trænes først. Ryggen trænes derefter.
Det begrænser den vægt, man kan træne med i øvelser til ryggen. Til gengæld kan biceps stimuleres maksimalt. Det er fordelen. Smiley
bodybuilder
Sikr fremskridt med din træning: www.VikingWorkout.dk
Norwegian pride. Danish pride. Forever viking power!

Utlogget xchrisx

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 576
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 576

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #27 : 04. desember 2009, 21:56 »
Jay Cutler trener vel biceps separert ifra rygg nå? Eller biceps er jo involvert i ryggøvelser oftest, men siden han trener FST-7 tror jeg ikke han bruker FST-7 2 ganger i uken direkte på biceps.
Ville mye heller ha satset på den dagen du trener rygg så trener du rygg først og heller ha en egen dag der du trener biceps direkte.

Utlogget NordicPride

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #28 : 04. desember 2009, 22:19 »
Ville mye heller ha satset på den dagen du trener rygg så trener du rygg først og heller ha en egen dag der du trener biceps direkte.

Det er også en mulighed. Smiley Man kan jo opdele sit split-program sådan, at arme trænes alene i et træningspas. Ulempen ved det er, at muskulaturen i armene kan stimuleres for meget, når armene også trænes i mindre grad i andre træningspas. Muskeludviklingen vil begrænses eller helt udeblive.

Der er ulemper ved begge alternativer. Jeg ved ikke, hvad der er bedst at vælge. Den viden skal opnås gennem erfaring. Smiley Vi reagerer forskelligt på træning.
bodybuilder
Sikr fremskridt med din træning: www.VikingWorkout.dk
Norwegian pride. Danish pride. Forever viking power!

Utlogget eurokid

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Øke biceps med 5 cm i omkrets
« #29 : 04. desember 2009, 22:36 »
Målte omkretsen rundt biceps her om dagen og målebåndet viste 41 cm omkrets.
Kunne tenkt meg å øke omkretsen med 5 cm, så spør derfor:

Noen som har forslag til et bicepsprogram som kan bidra til at bicepsene øker med noen centimeter i omkrets?

Kom gjerne med andre gode tips ift til å øke omkretsen også..

Vurderer det programmet her http://www.iform.no/pub/art.php?id=51, men blir jo sykt mange øvelser på biceps i tillegg til stangroing, chins og markløft...



må vite hvordan du har trent hittil (hvis du har trent), slik at du kan bygge videre på det. handler uansett om å progresere over tid og å spise nok mat.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!