Skrevet av Emne: Svend Karlsen med comeback i styrkeløft?  (Lest 46744 ganger)

Figuz

• Gjest
Sv: Svend Karlsen med comeback i styrkeløft?
« #15 : 14. oktober 2009, 12:33 »
Huff og huff.

Enda et dophue fra strongman som vil over til styrkeløften.
Svend Karlsen har vel blitt tatt 2 ganger for doping og burde vel vært utestengt for livstid.

Liker ikke denne utviklingen der dophuene fra strongman skal over i styrkeløft for å bevise hvor sterke de har blitt.

Syns de er noen latterlige figurer. Strerke er de ikke i mine øyne i hvertfall. Juks å fanteri.
Skam for idretten og som forbilder.
Nei, det er veldig sant- han trenger ikke styrke for å løfte 410kg i markløft. Smiley

Utlogget TFKong1

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Kongen av treningsforum
« #16 : 14. oktober 2009, 12:35 »
Syns de er noen latterlige figurer. Strerke er de ikke i mine øyne i hvertfall. Juks å fanteri.
Har du vurdert laseropperasjon?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget haraldaa

• Skravlekopp
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #17 : 14. oktober 2009, 12:38 »
Artig om Svend stiller i styrkeløft igjen. Humoristisk og trivelig kar jeg har hatt gleden av å treffe ved flere anledninger opp igjennom årene.
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget Lastinline

• Erfaren bruker
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

« #18 : 14. oktober 2009, 12:47 »
hehe.. må le litt av de styrkeløfterne! de tror de holder på med en idrett hvor doping ikke er utbredt, men er nok mere snusk og fanteri enn dere tror!

Er ikke bare å trykke i seg anabole steroider og tro man kan bli stor og sterk.. har nok av kompiser som trykker hvor jeg som er ren har bedre fremgang og da spesielt når det kommer til styrken! Ting må gjøres riktig for at det i det hele tatt skal ha noe effekt! men nok om det!!!

Svend virker som en flott og sterk person.. sterk både fysisk og psykisk etter alt han har vært igjennom den siste tiden!
Gutt 21 år
Mark: 240kg
Knebøy: 220kg
Benk: 160kgX5 100kgX25

Utlogget Real power

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #19 : 14. oktober 2009, 12:50 »
Ingen som bruker dop er sterke. Jævla juksemakere som er så svake at de må ta i bruk kjemikalier for di klarer ikke å bli vinnere uten.

Så jeg vil kalle det svake sjeler som går denne veien. Ekte sterke gutter trener reint og jobber å sliter for fremgangen. Di jukser seg ikke til toppen.
Jeg trenger ikke briller for å se og høre på disse juksemakerene. Tapere!!

Har ikke møtt på en eneste sterk strongman ennå, kun oppbolede tullinger som faktisk virker direkte dumme. Tror dop er fordummende.

Utlogget Meathead

• Erfaren bruker
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

« #20 : 14. oktober 2009, 12:52 »
lol, du har ikke sett en sterk strongman enda? Har jo ikke noe med hva man putter i kroppen på hvor sterk man er, det er jo definert på hvor mange kg man løfter, tulling.

Utlogget Real power

• Nykomling
  • *
  • Utlogget Utlogget

« #21 : 14. oktober 2009, 12:54 »
hehe.. må le litt av de styrkeløfterne! de tror de holder på med en idrett hvor doping ikke er utbredt, men er nok mere snusk og fanteri enn dere tror!

Styrkeløft er kanskje den sporten i norge hvor det er arbeidet mest aktivt mot dop i Norge. Vil påstå at det er veldig lite doping utbredt i denne sporten i Norge. De fleste trener seriøst uten. At du mener at det er mer snusk å fanteri en vi tror, uten å komme med noe som helt håndfast er jo bare tull.
Se på hvor mange som testes og hvor mange som blir tatt som er aktive styrkeløftere. Mye snusk og fanteri. Hvor?Huh?

IntX

• Gjest
« #22 : 14. oktober 2009, 12:54 »
Huff og huff.

Enda et dophue fra strongman som vil over til styrkeløften.
Svend Karlsen har vel blitt tatt 2 ganger for doping og burde vel vært utestengt for livstid.

Liker ikke denne utviklingen der dophuene fra strongman skal over i styrkeløft for å bevise hvor sterke de har blitt.

Ingen som bruker dop er sterke. Jævla juksemakere som er så svake at de må ta i bruk kjemikalier for di klarer ikke å bli vinnere uten.

Så jeg vil kalle det svake sjeler som går denne veien. Ekte sterke gutter trener reint og jobber å sliter for fremgangen. Di jukser seg ikke til toppen.

Har ikke møtt på en eneste sterk strongman ennå, kun oppbolede tullinger som faktisk virker direkte dumme. Tror dop er fordummende.

Mannen bak disse innleggene er:

Grin

Utlogget Real power

• Nykomling
  • *
  • Utlogget Utlogget

« #23 : 14. oktober 2009, 12:57 »
lol, du har ikke sett en sterk strongman enda? Har jo ikke noe med hva man putter i kroppen på hvor sterk man er, det er jo definert på hvor mange kg man løfter, tulling.

Hvor sterk er man hvis en må juske for å bli "sterk".
Jeg mener at en person som ikke er sterk nok til å holde seg borte fra dopinmidler er direkte svak. Det kommer ikke an på hvor mye en løfter, men hvordan en kommer dit.
Og for å svare tilbake i samme nedlatene holdning, Tulling.

Utlogget Meathead

• Erfaren bruker
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

« #24 : 14. oktober 2009, 12:59 »
Ok, så hvordan vil du foreslå å bli en strongman i verdensklasse uten dop? Hvorfor har det noe å si hvordan man kommer dit?

Utlogget Real power

• Nykomling
  • *
  • Utlogget Utlogget

« #25 : 14. oktober 2009, 12:59 »
Mannen bak dette innlegget er:

Grin

Det er ikke det, men Bull er en flott person, og en fantastisk markløfter som overgår de fleste jeg har sett. Men det er ikke han diskusjonen omhandler her er det.

Utlogget Kikki

• V.I.P
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Cleverly disguised as an adult!
« #26 : 14. oktober 2009, 13:02 »
Vet dere hva - spesielt du "Real Power"? Å starte enda en teit diskusjon hvor man beskylder den ene og den andre for å dope seg, det godtar jeg ikke! Om ikke det blir stopp på dette nå så stenges hele tråden, og nestemann som våger å beskylde noen for å bruke dop - uten å kunne legge bevis på bordet får skriveforbud i 30 dager. (Nei, det hjelper ikke å si at Svend ble dopingtatt for mer enn et halvt liv siden! Han har "sonet dommen" for lenge siden, og selv om det ikke fungerer slik innen styrkeløft så er han faktisk ferdig sonet i resten av verden!)

Jeg har enda til gode å treffe en eneste strongman som omtaler andre mennesker som blant annet det du gjør, "Real Power". Underlig nok så virker det som om dem du kaller "dumme" har fått med seg mer folkeskikk hjemmefra enn enkelte andre som frekventerer dette forumet. Er det ikke rart?

Å registrere seg på Treningsforum kun for å slenge dritt, det er bortkasta energi. Hva med å prøve å være konstruktiv i steden?

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

IntX

• Gjest
« #27 : 14. oktober 2009, 13:02 »
Det er ikke det, men Bull er en flott person, og en fantastisk markløfter som overgår de fleste jeg har sett. Men det er ikke han diskusjonen omhandler her er det.
Jo, det er kun han som går så sterkt ut mot Strongmen Smiley
Så du får poste med den ordentlige brukeren din. Inntil da så går du under alias Bull Hansen Smiley

Utlogget Seelhome

• Pratsom bruker
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

« #28 : 14. oktober 2009, 13:03 »
Fryktet at dette ville skje... :/

Utlogget Real power

• Nykomling
  • *
  • Utlogget Utlogget

« #29 : 14. oktober 2009, 13:05 »
Ok, så hvordan vil du foreslå å bli en strongman i verdensklasse uten dop? Hvorfor har det noe å si hvordan man kommer dit?

Begynn med doping test nasjonalt i strongman. Bygg opp et forbund som faktisk har gode holdninger når det kommer til doping. Jobb med dette internasjonalt og faktisk bli kvitt dop problematikken i strongman. Det kreves utroligt med jobbeing for å snu denne trenden, men interessen for å gjøre noe med det er fraværene i strongman miljøet.

For å bli best så må man jo dope holdningen sier jo sitt i dette miljøet. Det er veldig synd at det er kommet så langt. Men hadde strongman forbundet meldt seg inn i NIF så hadde det vært et riktig steg å ta.

Det har noe å si, pga mange unge personer blir ødelagt for livet av dopingbruk. Og disse broilerene blir forbilder for mange og dermed så bare brer det rundt seg med "det er greit og dope seg" holdning. Og den holdningen er ikke bra for samfunnet på sikt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!