Skrevet av Emne: Sixpack for tynne?  (Lest 30083 ganger)

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Sixpack for tynne?
« #150 : 29. oktober 2009, 01:36 »
Ettersom ein stor muskel ha evnen til å generera mykje energi på kort tid, og ein liten muskel bruka lengre tid på å generere samme energi vil eg sei at detta stemme på ein prikk... Ek=1/2 mv^2

Du glemmer bort at m(massen) gjelder hele individet, og ikke muskelen. MAJOR FAILURE!

Nok engang, massen har ikke noe å si på hvor mye energi muskler klarer å generere. Det også et godt samspill mellom forskjellige muskler i kroppen og teknikk som gjør det mulig å overføre all energien til å fungere sammen og alt går ut i løftet. Ergo, den største vinner ikke alltid

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Sixpack for tynne?
« #151 : 29. oktober 2009, 01:37 »
Du får fortsatt samme resultatet....
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Sixpack for tynne?
« #152 : 29. oktober 2009, 01:38 »
Kanskje han er Erik Ribsskog som har forvillet seg inn på treningsforum igjen?

Sa brura

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Sixpack for tynne?
« #153 : 29. oktober 2009, 01:42 »
Du glemmer bort at m(massen) gjelder hele individet, og ikke muskelen. MAJOR FAILURE!

Nok engang, massen har ikke noe å si på hvor mye energi muskler klarer å generere. Det også et godt samspill mellom forskjellige muskler i kroppen og teknikk som gjør det mulig å overføre all energien til å fungere sammen og alt går ut i løftet. Ergo, den største vinner ikke alltid

Jo, den reine musklemassen har alt å sei for kor mykje energi ein muskel klara å generere! Selvfølgelig e det eit samspel mellom muskla; td jobba pecs, trics og delts sammen i benkpress. Det er jo eit argument som motstride utsagnet "Ergo, den største vinner ikke alltid"

Utlogget KristianO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 135

Sv: Sixpack for tynne?
« #154 : 29. oktober 2009, 01:46 »
*må ha i mine innlegg*

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Sixpack for tynne?
« #155 : 29. oktober 2009, 01:52 »
Jo, den reine musklemassen har alt å sei for kor mykje energi ein muskel klara å generere! Selvfølgelig e det eit samspel mellom muskla; td jobba pecs, trics og delts sammen i benkpress. Det er jo eit argument som motstride utsagnet "Ergo, den største vinner ikke alltid"

Kropper er forskjellig, muskler er forskjellig. Noen kan generere mer energi ut av musklene enn hva andre klarer. Det er mer komplisert enn som så. Bare se på JPS. Gener har ekstremt mye å si. Noe formlene ikke har tatt utgangspunkt fra. Tar kvelden nå. Sov godt å gjør klar noen skikkelige spørsmål som har skikkelig rotfeste. Unknown er den eneste som begynner å vise tedenser til klokskap

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Sixpack for tynne?
« #156 : 29. oktober 2009, 01:54 »
No må du sjå t h****** å gå afk so eg får legga meg!

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Sixpack for tynne?
« #157 : 29. oktober 2009, 05:20 »
Kropper er forskjellig, muskler er forskjellig. Noen kan generere mer energi ut av musklene enn hva andre klarer. Det er mer komplisert enn som så. Bare se på JPS. Gener har ekstremt mye å si. Noe formlene ikke har tatt utgangspunkt fra. Tar kvelden nå. Sov godt å gjør klar noen skikkelige spørsmål som har skikkelig rotfeste. Unknown er den eneste som begynner å vise tedenser til klokskap

Klapp igjen nå da din downs. Det eneste jeg får ut av innleggene dine er blablablabalbalbalblalbalblalbalblalblablalbblalbalblablalblalbblablalblablalbalblablalblabbala. Gjør sånn som meg i stedet, tren riktig og spis som faen! Da får du sixpack, enten du vil eller ikke.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Sixpack for tynne?
« #158 : 29. oktober 2009, 05:41 »
Kropper er forskjellig, muskler er forskjellig. Noen kan generere mer energi ut av musklene enn hva andre klarer. Det er mer komplisert enn som så. Bare se på JPS. Gener har ekstremt mye å si. Noe formlene ikke har tatt utgangspunkt fra. Tar kvelden nå. Sov godt å gjør klar noen skikkelige spørsmål som har skikkelig rotfeste. Unknown er den eneste som begynner å vise tedenser til klokskap

Det du egentlig argumenteter for er at en bil med 50 hestekrefter og nok bensin til å kjøre jorden rundt har kraftigere motor enn en bil med 500 hestekrefter men bare nok bensin til å kjøre til butikken..

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Sixpack for tynne?
« #159 : 29. oktober 2009, 05:43 »
Klapp igjen nå da din downs. Det eneste jeg får ut av innleggene dine er blablablabalbalbalblalbalblalbalblalblablalbblalbalblablalblalbblablalblablalbalblablalblabbala. Gjør sånn som meg i stedet, tren riktig og spis som faen! Da får du sixpack, enten du vil eller ikke.

Jepp... også må du huske å ta Anavar. Grin

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Sixpack for tynne?
« #160 : 29. oktober 2009, 05:51 »
Jepp... også må du huske å ta Anavar. Grin

Han kunne ikke gjettet seg frem til at det var anavar bare fordi magnesiumtilskuddet kostet 50 000kr Wink

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Sixpack for tynne?
« #161 : 29. oktober 2009, 06:00 »
hvis noen fortsatt er interessert i å se andreas torkildsen sette norgesrekord i sprett Grin
andreas benker

Greit nok at det er en del styrkeløftere som tar han, men det er fortsatt sykt imponerendes syns nå jeg..

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Sixpack for tynne?
« #162 : 29. oktober 2009, 11:21 »
Klapp igjen nå da din downs. Det eneste jeg får ut av innleggene dine er blablablabalbalbalblalbalblalbalblalblablalbblalbalblablalblalbblablalblablalbalblablalblabbala. Gjør sånn som meg i stedet, tren riktig og spis som faen! Da får du sixpack, enten du vil eller ikke.

Jeg ser det på alle de feite folka på gymen som trener riktig og spiser som faen. Er ikke mye tedenser på 6 pack på disse gutta!

Utlogget KristianO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 135

Sv: Sixpack for tynne?
« #163 : 29. oktober 2009, 12:04 »
Jeg ser det på alle de feite folka på gymen som trener riktig og spiser som faen. Er ikke mye tedenser på 6 pack på disse gutta!
Fordi de har for høy fettprosent! Spis som faen og tren riktig SÅ kan du deffe bort fettet slik at magemusklene kommer frem.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Sixpack for tynne?
« #164 : 29. oktober 2009, 12:30 »
Og ikke minst at det ikke er alle som syns det er verdt å holde lav fett% bare for å ha sixpack Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!