Mandag 02/11-09 Uke 2, økt 1 (4)
Workout B:Squat 5x5 27,5 kg
Overhead Press 5x5 22,5 kg
Deadlift 1x5 45 kg
Pull-ups 3xF 6/7/7/(5) - {Strikk assisted på bunn}
Prone Bridges 3x30 sec. (4x40 sec)
Comment: Deadlifts (markløft) var tungt

Merkbart ihvertfall.
Er det meningen at det skal være ganske voldsomt, og i starten? Pulsåren min på halsen/nakken viste seg godt
OHPressen ble merkbart mot slutten og, men helt greit liksom.
Squat'ene gikk som smurt. Armene mine ble "stive" etter hvert sett med
pull-ups, og blodårene var synlige. Begynner å riste litt i kroppen under
Prone Bridges, men det føles godt

Til dere som lurer, ja, jeg har med en bitteliten notisblokk jeg noterer vekten kvelden før, samt at jeg noterer hvor mange pull-ups etc jeg klarer og en liten kommentar til det jeg vil kommentere

Slik at jeg har alt klart innen jeg skal poste det ut her på loggen min

Jeg tok 3-4 reps med elevated inverted rows, og jeg føler ikke påkjenningen over "kjærringpunktet" (en muskel sansynligvis) ennå. Kan det være at den (en muskel eller noe slikt) rett og slett ble belastet/brent sist treningsøkt?
Næringsspm: Og, iom. at jeg hører hele tiden at mat og næringsinntak er like så viktig som å pumpe jern; kan noen tipse meg hva som er bra å få i seg? : ) Jeg spiser det meste sunne familien min lager (vi lager for det meste hjemmelaget mat, samt med masse grønnsaker osv). Drikker lite brus generelt, og spiser ikke noe mye godteri. Har med matpakke med brødskiver/hjemmelagde grove rundstykker med skinke og ost, leverpostei etc på skolen hver dag + flaske med vann. Spiser alltid frokost; brødskive eller noe i den duren. Alt brød som blir spist i dette huset er hjemmelaget og grovt. Jeg har aldri vært bevisst på mengde proteiner/fett/carbs/kalories etc...