140kg!!! 200 innen sommern? Heheheh. Hvor mye veier du? Jeg regner med du har pakket på deg noen kg parallelt med styrkeøkningene?
200 innen sommeren hadde vært noe det ja. Morgenvekta i dag tidlig var på usle 83 kg, men klatrer oppover sakte men sikkert.
Gratulerer Cube. Skal du fortsette lenge med stronglifts?
Får se, da jeg har hatt 100 (!!!) workoutz med dette programmet som hovedsakelig fokuserer mest på squat (with no milk). Hadde vært spennende å fått litt variasjon innimellom, og evnt. gå tilbake til dette eller noe lignende. Har litt lyst å få dratt opp deadliften litt og, samt benken. Only time will tell. De som følger denn beskjedne loggen vil nok få med seg et evnt. programmbytte. Blir vel ikke med det første tenker jeg. Må lese litt på 5/3/1 osvosv i mellomtiden samt andre programmer for å få feelingen på de.
GRATTIS

a milestone is achieved!
Tusen takk, varme ord : )
Satan nice squat. Jeg må drikke mye melk for å komme i nærheten. 150 next?
130/140 kg 5 reps virket utenkelig for en liten stund tilbake, så skal ikke se bort ifra 150!
Konge økt mann

Sinnsykt form på den bøyen din!
Konge at du syns den er konge : ) Varmer opp tilværelsen disse kalde høst-/vinterdager.
Imponerende progresjon her

Hvordan har kroppsvekt og fettprosent endret seg siden du startet? Hvor mye veier du nå?
Jeg har vel økt 8-10 kg siden jeg startet, noe jeg liker veldig godt (ca 83 kg morgenvekt). Fett% har vel vært ganske stabil, minket bittebittelitt kanskje, da jeg ikke har hatt noe spesielt stort fokus på å minke den med det første. Slik som Arnold sa:
- "[...] first you have to build the mass and then chisel it down to get the quality; you work on your body the way a sculptor would work on a piece of clay or wood or steel. You rough it out — the more carefully, the more thoroughly, the better — then you start to cut and define. You work it down gradually until it's ready to be rubbed and polished. And that's when you really know about the foundation.".Til dere som lurer overfor disse gøyale og spøkefulle bildene Ryū la ut her; jeg har MYEMYEE(!!) mindre fett% enn bildet til venstre, og litt mer enn det til høyre. Sådetså

(desutten er det ikkje meg, om noen lurte).
Cube, Gratulerer med 100 SL-økter!

Skal følge med her framover. /Abrollin
Tusen takk Abrollin : )