Fenrikflink og dere andre: Enn hva med pull-ups? Går det ann å gjøre det hver treningsøkt? Eller annenhver dag hjemme for den saks skyld, iom. at jeg har en pull-up stang i soveromsdøren min.
Jeg har også enda et spm angående pull ups. Den pull-up stanga mi hjemme (en pull-up stang som er skrudd fast i sidene i dørkarmen, altså jeg er i midten av døren når jeg bruker den, og ikke slik som den stanga i denne videoen) klarer jeg ikke å ha albuene utover til sidene når jeg har litt mer enn skulderbredde-grep. Albuene må liksom framover pga dørkarmen på sidene (
slik som 1 minutt ute i videoen i dette innlegget) . Er det forskjell på å ha albuene utover enn å ha de framover (ikke helt framover da, men ikke 100% til sidene) når man har *litt* bredere enn skulderbredde-grep og
palms facing away? Slik som på videoen ca har jeg for å slippe å slå albuene i dørkarmen (kanskje bittelittegranne bredere? Btw, er det noen forskjell i å ha det bittelittegranne bredere enn hva han gjør det, og skulderbredde-pull ups?).
Oppsummering:1. Forskjell på albuene utover til sidene pull-ups, og albuene litt mer fremover pull-ups? og...
2. Forskjell på skulderbredde pullups med albuene slik at de ikke treffer dørkarmen, og litt mer enn skulderbredde (helt inntil dørkarmen) og albuene litt fremover slik at de ikke treffer dørkarmen?
Jeg mener ikke chins (palms facing you), men pull ups (palms facing away).
Ble litt mye og krokete forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener

Klarte 7/6/5 ista da jeg prøvde hjemme med "basic standard pullups" slik som i videoen (bare at jeg har en stang som er skrudd fast inni dørkarmen, og ikke utenpå slik som i videoen).
Video: www.youtube.com/watch?v=Dorocr7gJVkEdit: om dere siterer dette innlegget og andre innlegg, vær så snill å forkort det, slik at dere siterer bare det dere svarer på (A) Siter litt bare om nødvendig : ) Liker ikke laaaaaange sitater, ei sitater med "fargeoverskriften" jeg har i logg-innleggene mine.