Skrevet av Emne: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?  (Lest 3686 ganger)

Utlogget Fredd5050

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 159

Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« : 18. oktober 2009, 01:33 »
Er ZMA og Zeus Testbooster samme greia? er begge slik at de øker testostron nivået til fult normalt nivå?? hva er forskjellen ? utenom at ZMA gir bedre søvn.. )   hva er best? funker det?
17år - 1.85cm - 80kg

BP:90
ML:165
KB:180
MP:60

Mål innen 2010:
BP:110
KB:200
ML:200

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #1 : 18. oktober 2009, 02:06 »
zma er mineraler, hinder kramper,bedre søvn.. øker vel test, men det er vel noe rundt 30% som jeg har hørt og lest overalt..
zeusen er urter, har vel ikke noe mere hensikt enn å øke testo.. hørt med 100%..
brukt begge produkter og vet ikke helt hva jeg skal si. Anbefaler begge to på det sterkeste, veldig vansklig og velge en av de. Merket veldig bra resultater med begge to, så da er det opp til deg Smiley
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #2 : 18. oktober 2009, 02:09 »
Når det gjelder innhold, så kan du google det selv og sammenlikne.

Hva angår påstandene om produktene og effekten rundt de, er ZMA en naturlig testo-booster på lik linje som zeus. Det er dog ikke "samme greia", for ZMA skal øke testo-nivået gjennom sink og høyning av spermproduksjon etter hva jeg husker. Zeus vet jeg ikke hvordan funker, annet enn at jeg tror det er noen spesielle planter som brukes i den, som visst skal høyne testosteronnivået.

Selv har jeg bare prøvd ZMA, og jeg er ikke imponert. Zeus vet jeg ikke, men du kan jo sjekke ut noen anmeldelser  som er lagt ut her på forumet.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Fredd5050

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 159

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #3 : 18. oktober 2009, 12:05 »
ehe.. tror jeg tar ZMA heller..  er jo fittedyrt med zeus testoboosteren. !  120 kapsler for 350kr   du kan kjøpe 1000kapsler for 400kr med ZMA
17år - 1.85cm - 80kg

BP:90
ML:165
KB:180
MP:60

Mål innen 2010:
BP:110
KB:200
ML:200

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #4 : 18. oktober 2009, 21:07 »
javel, det er jo to helt forskjellige produkter, så kjempe rart de ikke har samme pris da  Smiley
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Fredd5050

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 159

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #5 : 18. oktober 2009, 22:49 »
Begge øker testo nivået? -.-     ZMA skal øke testo nivået til fult normalt nivå. Zeus må nok gjøre det samme?  det kan vel ikke akkurat øke testo nivået til over normalt nivå?? da blir det vel doping? og Zeus slo ikke ut på dop tester
17år - 1.85cm - 80kg

BP:90
ML:165
KB:180
MP:60

Mål innen 2010:
BP:110
KB:200
ML:200

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #6 : 18. oktober 2009, 22:52 »
Begge øker testo nivået? -.-     ZMA skal øke testo nivået til fult normalt nivå. Zeus må nok gjøre det samme?  det kan vel ikke akkurat øke testo nivået til over normalt nivå?? da blir det vel doping? og Zeus slo ikke ut på dop tester

Du er 17 år, du trenger ikke noe testobooster. ZMA om du sover dårlig, men ikke la deg lure av alle fancy reklamene.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #7 : 19. oktober 2009, 07:26 »
Når det gjelder Zma så bør man ikke kjøpe den først og fremst som en "test booster", men heller spørre seg om man trenger tilskudd av sink og magnesium.

Viktige kilder til sink er animalske matvarer, (først og fremst rødt kjøtt og ost).
Viktige kilder til magnesium er kornvarer og grønnsaker (+ banan).

Så dersom kostholdet består av mye lyst kjøtt, hvit polert ris, frukt istedet for grønnsaker, ikke-fullkorns kornprodukter så kan det være på sin plass med zma-tilskudd.
Spiser man derimot fullkorn, mye rødt kjøtt, skalldyr, melkeprodukter osv får man mest sannsynlig nok via kosten.

Det er få som anbefaler 17-åringer å ta zma tilskudd fordi de har så høyt testo-nivå, men det er og få som ser hvor bra 17-åringer normalt spiser Smiley Selv anbefaler jeg det ofte til de som spiser dårlig, og ber de kutte ned eller kutte ut når kostholdet er på plass.

Uansett, nå som det koster 80 øre per dag å ta Zma med norsk anbefalt dosering, er det en rimelig måte å sikre inntaket av sink og magnesium. (Mod får bare slette siste linje om det er å anse som reklame).
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #8 : 19. oktober 2009, 09:54 »
Begge produktene funker konge, så det er opp til deg hva du kjøper. Men ZMA ble ikke laget for og øke testo til folk, det er vanlige mineraler.. Sink har kjempe mange oppgaver i kroppen og er et av de viktigste mineralene, og magnesium er mest kjent for og motvirke kramper. Jeg må få i meg disse to mineralene siden jeg sliter med kramper osv, men jeg kan kjøpe de separat istedet for og kjøpe ZMA..
Testboostern er noe helt annet.. Inneholder testofeen,pepper og rosenrot eller noe.. Du blir kåt av den, testofeen er det masse rapporter om på internett at det øker testosteron noe helt utrolig.. masse linker til dette..

http://www.testofen.com/
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Fredd5050

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 159

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #9 : 19. oktober 2009, 12:23 »
vil testo boosteren virke for meg som er 17`?
17år - 1.85cm - 80kg

BP:90
ML:165
KB:180
MP:60

Mål innen 2010:
BP:110
KB:200
ML:200

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #10 : 19. oktober 2009, 13:06 »
Jeg er også 17 år og har vel 6 kapsler igjen av boksen og jeg mener du burde prøve og kjenne etter. Jeg mener den funker siden jeg har merket det på at jeg - Svetter mere, bedre selvtilgitt, håret voksen mye fortere overalt på kroppen, lysten øker noe ekstremt! if you know what i mean..
Jeg mener det er hvert og prøve Smiley
Om du ikke sliter med kramper eller søvn er ikke zma tingen for deg så da kan du jo prøve zeusen, jeg mener den funker bra Smiley
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Riboflavin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #11 : 20. oktober 2009, 18:24 »
Jeg er også 17 år og har vel 6 kapsler igjen av boksen og jeg mener du burde prøve og kjenne etter. Jeg mener den funker siden jeg har merket det på at jeg - Svetter mere, bedre selvtilgitt, håret voksen mye fortere overalt på kroppen, lysten øker noe ekstremt! if you know what i mean..
Jeg mener det er hvert og prøve Smiley
Om du ikke sliter med kramper eller søvn er ikke zma tingen for deg så da kan du jo prøve zeusen, jeg mener den funker bra Smiley

Placebo sier nå jeg... Og hva i allverden er selvtilgitt?

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #12 : 20. oktober 2009, 18:29 »
Jeg er også 17 år og har vel 6 kapsler igjen av boksen og jeg mener du burde prøve og kjenne etter. Jeg mener den funker siden jeg har merket det på at jeg - Svetter mere, bedre selvtilgitt, håret voksen mye fortere overalt på kroppen, lysten øker noe ekstremt! if you know what i mean..
Jeg mener det er hvert og prøve Smiley
Om du ikke sliter med kramper eller søvn er ikke zma tingen for deg så da kan du jo prøve zeusen, jeg mener den funker bra Smiley

Haha
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #13 : 20. oktober 2009, 19:40 »
 
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Me and I

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Er ZMA og Zeus Testbooster Samme greia?
« #14 : 22. oktober 2009, 10:11 »
Jeg er også 17 år og har vel 6 kapsler igjen av boksen og jeg mener du burde prøve og kjenne etter. Jeg mener den funker siden jeg har merket det på at jeg - Svetter mere, bedre selvtilgitt, håret voksen mye fortere overalt på kroppen, lysten øker noe ekstremt! if you know what i mean..
Jeg mener det er hvert og prøve Smiley
Om du ikke sliter med kramper eller søvn er ikke zma tingen for deg så da kan du jo prøve zeusen, jeg mener den funker bra Smiley
Hoho Smiley de effektene du "har" er 100% psykisk, du leser noe å tror så godt om produktet, derfor er du så sikker på at alt av effekter virker Smiley
Zeus virker ikke for jack-shit siden hoved hovedingrediensen 'Eurycoma Longifolia' er fjernet fra den, så den skal være lovlig i norge.

"Eurycoma longifolia has become popular for its alleged testosterone-enhancing properties. It has therefore been included in some herbal supplements for bodybuilders. Historically, South East Asia has utilised the herb for its suggested antimalarial, antipyretic, antiulcer, cytotoxic and aphrodisiac properties."

(Source: http://en.wikipedia.org/wiki/Eurycoma_longifolia)

Så vil heller anbefale å bruke pengene på mat Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!