Skrevet av Emne: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden  (Lest 40906 ganger)

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #120 : 06. april 2010, 16:08 »
Jeg syns heller at det burde fokuseres på å få folk under 18 til og ikke begynne å røyke, i stede for å kriminalisere. Feks, strengere straffer for folk som kjøper til mindreårige, holdningskampanjer, forbud mot å røyke på undomskolen osv.
De fleste som begynner å røyke begynner jo før de er 18, inkludert meg selv. Har heldigvis slutta.  

hvorfor heller?

Ja takk begge deler sier nå jeg da.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #121 : 06. april 2010, 16:21 »

det er ille å slutte å røyke,ødela en hel ferie for meg

Kan påvirke tempramentet utrolig mye,ikkenoe å spøke med det,folk sier jo det er vanskeligere å slutte å røyke enn å slutte med morfin/heroin

suget er utrolig,er vell on top av alle stoffer når det gjelder sug

heroin blir du bare superdårlig i kroppen av å slutte med,det er forskjellen

Se heller den lyse siden: Du har vært flink som har sluttet. "Ødela en ferie".. Vel, du har kanskje reddet din helse. Det bør en ferie være verdt, eller hva?

Folk som klager over slike ting har det generelt for godt, og vet ikke hva problemer er.

Har ingen sympati med røykere, og har ikke forståelse for at man frivillig ønsker å ødelegge sin helse. Ja, til ennå strengere røykelover, og ennå mer ugleseeing av røykere.

Hva er poenget med vitende og vilje gå i butikken og bruke penger for å kjøpe noe som for det første sakte men sikkert dreper deg, og for det andre finansierer en kynisk industri som prioriterer alt annet enn røykernes helse? Hvis man hiver seg på den galeien der, så lurer jeg på hva som rører seg oppe i huet på vedkommende.

Men for all del, de som ønsker å suge på giftpinnene sine og finner glede i det, gjør det for min del, men kan ikke si jeg er så interessert i å være med på spleiselaget den dagen vedkommende havner på sykehuset med KOLS eller lungekreft.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #122 : 06. april 2010, 17:46 »
Jeg synes det er ganske komisk når middelaldrenede menn og damer står og venter på bussen eller t-banen, og så begynner de plutselig å hoste og harke så de nesten kreperer. Surkle-og rallelyder så det holder. Så avslutter de med å ta et laaaaangt drag av sigaretten.
 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #123 : 06. april 2010, 19:32 »
Sitat
hvorfor heller?

Ja takk begge deler sier nå jeg da. 

Fordi folk burde slutte av egen fri vilje i stedet for at staten skal bestemme hva som er sundt for deg eller ikke. Voksne mennesker burde kunne bestemme selv.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #124 : 06. april 2010, 20:08 »
Fordi folk burde slutte av egen fri vilje i stedet for at staten skal bestemme hva som er sundt for deg eller ikke. Voksne mennesker burde kunne bestemme selv.

Tyyyydeligvis klarer ikke visse voksne mennesker det Wink

Det går ikke bare utover deg selv som røyker, men ALLE andre rundt, så derfor brude det være forbudt..

Sinnsykt lei av disse røykerne som står i steder der folk står tett å røyker deg opp i trynet, i bilen, og på fester.. nei fuck them.. Er for alles beste uansett Wink
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget hkon89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #125 : 06. april 2010, 20:22 »
Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil!
Stå på!

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #126 : 06. april 2010, 20:33 »
Tyyyydeligvis klarer ikke visse voksne mennesker det Wink

Det går ikke bare utover deg selv som røyker, men ALLE andre rundt, så derfor brude det være forbudt..

Sinnsykt lei av disse røykerne som står i steder der folk står tett å røyker deg opp i trynet, i bilen, og på fester.. nei fuck them.. Er for alles beste uansett Wink
Jeg liker heller ikke røyk!

Men jeg husker før røykeforbudet kom på uteplasser. I tromsø så var det et utested som heter Circa som var røykfritt mens det ennå var lov å røyke. Man skulle tro at denne plassen ble populær blant alle de helsebevisste ikke-røykerne... Men neida, det var ikke en sjel der i helgene. Dette var symptomatisk for alle de som våget å innskrenke røyking inne. De stinkende røykerne klarte jammen å tiltrekke seg som en elektromagnet så å si alt av ikke-røykere som fantes i hele Tromsø!

Det er merkelig med det, men ting som er farlig (og morro) skal på død og liv forbys. Snart er det spikern i kista for motorsykler med mer enn 100hk, steroider blir kriminalisert og utestedene stenger før det mørkner. De som ikke liker å gå på ski, men heller fyller opp snøscooteren med bensin og totaktsolje er også snart en saga blott. Dette er statens forbudsmaskineri i sving.

Men private er ikke stort bedre de heller. Flere treningssentre har fjernet de tunge vektskivene så man ikke skal kunne ta mer enn 60 kg i knebøy (SATS Tromsø) mens i Trondheim på 3T er de tyngste manualene 30kg tunge...

Dette var dagens hjertesukk! Ikke det at jeg strengt tatt har noe å klage på, men strømlinjeformingen av samfunnet går på bekostning av mangfoldet uansett hvordan man vrir og vender på det. Ting blir fort litt kjedelig spør du meg!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget VidarHaaheim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

  • No excauses, no pain no gain!
Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #127 : 13. april 2010, 19:00 »
Hvorfor kriminalisere steroider?
De som velger og bruke steroider er vell ikke til plage for de som ikke gjør det?
Folk vil fortsette og bruke dette om det blir ulovlig.

For eksempel i Strongman, skall man kaste ut de som bruker steroider i denne sports grenen?

176cm
75.4kg


Benkpress: 92.5kg
Markløft:    176.4kg
Dips:          132kg
Knebøy:

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #128 : 13. april 2010, 19:09 »
Jeg liker heller ikke røyk!

Men jeg husker før røykeforbudet kom på uteplasser. I tromsø så var det et utested som heter Circa som var røykfritt mens det ennå var lov å røyke. Man skulle tro at denne plassen ble populær blant alle de helsebevisste ikke-røykerne... Men neida, det var ikke en sjel der i helgene. Dette var symptomatisk for alle de som våget å innskrenke røyking inne. De stinkende røykerne klarte jammen å tiltrekke seg som en elektromagnet så å si alt av ikke-røykere som fantes i hele Tromsø!

Det er merkelig med det, men ting som er farlig (og morro) skal på død og liv forbys. Snart er det spikern i kista for motorsykler med mer enn 100hk, steroider blir kriminalisert og utestedene stenger før det mørkner. De som ikke liker å gå på ski, men heller fyller opp snøscooteren med bensin og totaktsolje er også snart en saga blott. Dette er statens forbudsmaskineri i sving.

Men private er ikke stort bedre de heller. Flere treningssentre har fjernet de tunge vektskivene så man ikke skal kunne ta mer enn 60 kg i knebøy (SATS Tromsø) mens i Trondheim på 3T er de tyngste manualene 30kg tunge...

Dette var dagens hjertesukk! Ikke det at jeg strengt tatt har noe å klage på, men strømlinjeformingen av samfunnet går på bekostning av mangfoldet uansett hvordan man vrir og vender på det. Ting blir fort litt kjedelig spør du meg!

du får takke de som stemmer rødgrønt.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #129 : 13. april 2010, 19:13 »
du får takke de som stemmer rødgrønt.
Takke de som stemmer rødgrønt for røykeloven?
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #130 : 15. april 2010, 20:02 »
Takke de som stemmer rødgrønt for røykeloven?

nei. forbudene mot alt, og det kjedelige sammfunnet vi lever i. alt det som folk klager over vett;)
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #131 : 15. april 2010, 21:48 »
nei. forbudene mot alt, og det kjedelige sammfunnet vi lever i. alt det som folk klager over vett;)

Ja hadde folk stemt blått så hadde samfunnet blitt kjempeartig og uten regler og forbud mot alt.
Not. Kjempeflott å være politisk engasjert, men hallo.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #132 : 15. april 2010, 22:27 »
Ja hadde folk stemt blått så hadde samfunnet blitt kjempeartig og uten regler og forbud mot alt.
Not. Kjempeflott å være politisk engasjert, men hallo.

og du er fornøyd med dagens styre? rart med det. de fleste er ikke det, men stemmer det samme partiet inn i regjering gang på gang(Ap). det offentlige pengesluket blir større og større, så skattene må bli større, til slutt gidder ingen å jobbe lenger, og blir sittende hjemme på trygd, fordi togene har sluttet å gå.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget lysbringeren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #133 : 16. april 2010, 11:05 »
Jeg har ett spørsmål til forumets deltakere: Når er det et forbud hjalp mot noe som helst?

Forby steroider, forby cannabis, forby raketter med styrepinne, forby tobakk og forby alkohol. Forby alt som er usunt, umoralsk eller usolidarisk.

Men hvilket av de tidligere forbudene er det som har virket så bra at politikerne ønsker å videreføre suksessen til andre områder?

Forbudstiden mot alkohol? Forbudet mot cannabis i Oslo? Forbudet mot heroin i Oslo? Forbudet mot prostitusjon i Norge? Hvis dere kommer på ETT område hvor forbudspolitikken har fungert, så er det bare å si ifra.  Greit du kan kanskje begrense endel av virksomheten, eller gjøre den mer usynlig for publikum, men assosiasjonen: "Forbud = Vi er kvitt problemet" ligger visst dypt festet i den norske bevisstheten. "Hvorfor?" Spør jeg "Vis meg hvorfor?!!!" Er det det at vi har litt for stor tillit til hva staten greier å utføre eller er det forestillingen om at enkle løsninger er de beste?
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" Benjamin Franklin


"Alt under 100 kg er femi" Tommy Steine

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #134 : 16. april 2010, 13:00 »
FOrbudet mot raketter med styrepinne har vel ført til færre branner og skader!?

Røykeloven har forbedret inneklima på hoteller, restauranter og andre bygg.

MEn du har ellers helt rett. Oppkriminalisering hjelper ikke medmindre oppdagelsesfaren øker.

Folk har sin egen moral, og medmindre risikoen for å bli tatt øker, så vil ikke folk slutte med ting de mener selv er morals forsvarbart.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!