Skrevet av Emne: DOPINGTATTE UTØVERE FÅR REPRESENTERE NORGE: CAPTAIN HOLTE FÅR IKKE...  (Lest 18406 ganger)

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
har du tatt kontakt med advokat i det hele tatt? evt gå til vg.no som er den letteste veien

Jo, men avventer svar fra NIF først...og hvis det ikke hjelper vg, dagbladet, se og hør, vi menn mm. kanksje tvnorge også;)

Dette blir fin mat for NSF etterhvert;) så man sår høster man....


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Jo, men avventer svar fra NIF først...og hvis det ikke hjelper vg, dagbladet, se og hør, vi menn mm. kanksje tvnorge også;)

Dette blir fin mat for NSF etterhvert;) så man sår høster man....

folk elsker jo diskrimineringssaker Smiley
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

hvis disse mediene spør om du har brukt AAS tidligere i livet (som de vil gjøre) hva sier du da?

jeg tror ikke folk vil klare å ta fokuset vekk fra doping-siden av denne saken, og klare å se forskjellsbehandlingen. men forhåptenligvis undervurderer jeg folk.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Jo, men avventer svar fra NIF først...og hvis det ikke hjelper vg, dagbladet, se og hør, vi menn mm. kanksje tvnorge også;)

Dette blir fin mat for NSF etterhvert;) så man sår høster man....

Vi får håpe utfallet blir at de kaster ut all søpla da, og ikke bare et av de råtne eplene.
Finn fem feil.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

jo, jeg forstod både deg og de andre som sa at det ikke var vits å møte til debatt fordi det bare ble samme smørja om og om igjen. dette vil bare skade NSF og deres omdømme. har du rett i din sak så er det bare å vise at vi andre tar feil med god og saklig argumentasjon. vanskeligere er det ikke.

men her ser det ut som om alle er enige i at dette er forskjellsbehandling av NSF?


Du snakker som at det er Fenrikflink som representerer NSF her, hva i alle dager? Har du i det hele tatt skjønt hva saken går ut på?

Huh
Enig, når man har gjort noe dumt så bør man helst holde kjeft og gå å gjemme seg. Man bør i alle fall ikke komme ut å beklage seg for at noe dumt har skjedd, og si at man vil gjøre sitt for at det skal ordne seg.


Har dette skjedd annet i ditt eget hode?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Hva er det med menneskesynet og respekten for andre blant mange som driver med styrkeløft?

Jeg er ikke så velbevandret i de kretser, men har vært på et stevne og det var jo bra liv der ( når Roy løftet hvertfall) men langt fra publikumsvennlig som strongman, bygging eller Athletic Fitness Wink.

Det virker som med en gang man melder seg inn i NSF så er man nødt til å hate alle som driver med annen styrkeidrett, og alle som ikke løfter etter personlig program satt opp av mr D#&mar er üntermenschen og burde blitt sent til leirer som andre tyskere hadde for noen år siden..

Jeg vurderte en stund å melde meg inn i NSF slik at jeg på den måten kunne støtte dem, og kanskje hive meg med på et lokalt stevne for morro skyld når jeg en gang blir stor og sterk. Men slik som NSF profilerer seg selv, og slik som mange styrkeløftere fremstår, så har jeg slått fra meg den tanken.. Kommer jo ikke til å bli bedre heller. Når WPC får en norsk avdeling og de begynner med stevner. Så kommer NSF til å bli enda surere, lage enda flere regler og krangle enda mere. Da får de hvertfall ikke tid til å arrangere lokale stevner som feks Midt-norsk Wink



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Hvem er det som er "hatefulle" og dømmende, alle som er innmeldt i NSF som du sier, eller du som skjærer 400 aktive, i alt 4000 (?) innmeldte personen over en kam?

Denne debatten bærer absolutt ingen frukter lenger, det eneste den er gjenstand for nå er folk som benytter sjansen til å kaste dritt om NSF, uten å ha annen innsikt i organisasjonen enn fordommer - skal man dømme etter innlegget over. Så har man jo også et par som bare kaster seg med med krakilske innlegg skrevet i red bull rus. Innimellom glimter det jo til med god argumentering fra begge parter, men om dette skal føre noensted hen så tror jeg kvaliteten på denne tråden må jekkes opp et par hakk.. Søren meg værre enn Myrvold saken.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Hvem er det som er "hatefulle" og dømmende, alle som er innmeldt i NSF som du sier, eller du som skjærer 400 aktive, i alt 4000 (?) innmeldte personen over en kam?

Denne debatten bærer absolutt ingen frukter lenger, det eneste den er gjenstand for nå er folk som benytter sjansen til å kaste dritt om NSF, uten å ha annen innsikt i organisasjonen enn fordommer - skal man dømme etter innlegget over. Så har man jo også et par som bare kaster seg med med krakilske innlegg skrevet i red bull rus. Innimellom glimter det jo til med god argumentering fra begge parter, men om dette skal føre noensted hen så tror jeg kvaliteten på denne tråden må jekkes opp et par hakk.. Søren meg værre enn Myrvold saken.
Red bull rus?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

... vet ikke hva du og eirikv drakk før dere skrev innlegget.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
... vet ikke hva du og eirikv drakk før dere skrev innlegget.
Da synes jeg det er drøyt å slenge ut en slik påstand!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Du snakker som at det er Fenrikflink som representerer NSF her



nei, jeg er fullt klar over at det ikker han personlig som må ta denne debatten.
jeg bare poengterer at på prinsipielt grunnlag bør man aldri sno seg unna en debatt, fordi man vil alltid komme dårlig ut av det. enten man har rett eller ikke.

du selv sier jo at en denne debatten ikke bærer frukter. det er totalt feil. en debatt vil alltid bære frukter, men problemet her er at dette ikke er en debatt. NSF er jo ikke engang tilstede.

det lengre det går før NSF kan komme med noe svar i denne saken det værre vil det bli å forklare seg i ettertid. når NSF ikke selv kan redegjøre for handlingene sine, vil folk trekke slutninger selv. bare det at de ikke er tilstede kan være en faktor i folks konklusjoner, selv om det selvfølgelig er usaklig.


hvis NSF vil prøve å redde imaget sitt på en av deres største rekrutteringssteder (dette er vell norges største treningsrelaterte forum) tror jeg de bør kjappe seg litt og komme med en offsiell statement angående denne saken asap zulu honnalulu.


Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Jo, men avventer svar fra NIF først...og hvis det ikke hjelper vg, dagbladet, se og hør, vi menn mm. kanksje tvnorge også;)

Dette blir fin mat for NSF etterhvert;) så man sår høster man....

Husk og fortell hele historien, og ikke bare det som lyder best i dine/media sine ører Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Vi får håpe utfallet blir at de kaster ut all søpla da, og ikke bare et av de råtne eplene.

Ikke bare presidenten, men altså flere?? hehe! rofl

Hvem er det som er "hatefulle" og dømmende, alle som er innmeldt i NSF som du sier, eller du som skjærer 400 aktive, i alt 4000 (?) innmeldte personen over en kam?

Denne debatten bærer absolutt ingen frukter lenger, det eneste den er gjenstand for nå er folk som benytter sjansen til å kaste dritt om NSF, uten å ha annen innsikt i organisasjonen enn fordommer - skal man dømme etter innlegget over. Så har man jo også et par som bare kaster seg med med krakilske innlegg skrevet i red bull rus. Innimellom glimter det jo til med god argumentering fra begge parter, men om dette skal føre noensted hen så tror jeg kvaliteten på denne tråden må jekkes opp et par hakk.. Søren meg værre enn Myrvold saken.
Du er klar over at du utviser serdeles liten respekt for andres gjennomtenkte mening, SLux? PG er ikke en impulsiv drittslenger, og mener nok det han skriver.

Jeg er hakket mer bevandret i styrkeløft enn det du er, og likevel skjærer DU alle motstandere av NSF over én kam her... Wink
Samme hvor mye nekelte gleder seg over å harselere og herje med NSF, så forsvinner ikke overgrepet mot Roy og mangelen på sunn organisasjon i NSF.
Ingenting av dette ville kommet hvis denne saken hadde vært ryddig håndtert.

Det fins folkeskikk og lov og rett. Noen regler skal gjelde for hvordan man behandler en sak og hvordan man behandler en person.
Det NSF har gjort her har vært utelukkende negativt. Det har skapt en motvilje og en harme mot sporten som den vel kunne vært foruten.

Det syns jeg er trist.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Nå "tar jeg en Gilberg" med å stykke opp ett innlegg, føler det var nødvendig her, men om det skaper for mye stress skal jeg fikse det Smiley

Du er klar over at du utviser serdeles liten respekt for andres gjennomtenkte mening, SLux? PG er ikke en impulsiv drittslenger, og mener nok det han skriver.
Det var absolutt ikke han jeg tenkte på når jeg snakket om "krakilske" innlegg, og det var nettopp derfor jeg reagerte. Jeg mener at PG benytter sjansen for å kaste dritt om NSF. Det han driver med er ikke annet enn sværting av særforbundet NSF, med alle dets medlemmer - og har absolutt ingen rot i debatten. Hadde det vært kritisering av styret til NSF, folk som er med på debatten eller lignende hadde han selvfølgelig vært fullt berettighet til å si noe om det, men her hiver han (ihvertfall i mitt syn) seg bare på "NSF er noen idiotiske pyser"-toget for å sparke i NSF sin retning, ganske utspekulert ja.

Jeg er hakket mer bevandret i styrkeløft enn det du er, og likevel skjærer DU alle motstandere av NSF over én kam her... Wink
Nja, husker fremdeles debutstevnet ditt godt jeg Wink Edit: var visst ditt 4 stevne, hehe. Neida - men jeg skjærer vel de strengt tatt over tre kammer. De som kaster dritt om NSF for å fremme egeninterresser (utspekulert drittslenging), de som bare slenger dritt og de som faktisk har en veloverveid mening om saken. Kan selvfølgelig begynne å nevne navn om hvem jeg mener tilhører hvor, men angrer litt på at PG skal få synde her, men tror han tar det fint..

Sitat
Ingenting av dette ville kommet hvis denne saken hadde vært ryddig håndtert.
Enig - dette er jo også en ting jeg har unngått å kommentere i mitt innlegg, jeg bare reagerer på hvordan debatten har utviklet seg.

Sitat
Det fins folkeskikk og lov og rett. Noen regler skal gjelde for hvordan man behandler en sak og hvordan man behandler en person.
Det NSF har gjort her har vært utelukkende negativt. Det har skapt en motvilje og en harme mot sporten som den vel kunne vært foruten.

Det syns jeg er trist.

Som sagt, så kommenterer jeg selve debatten, ikke saken.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Som sagt, så kommenterer jeg selve debatten, ikke saken.

Er dette fordi du gjerne vil forsvare NSF, men er uenig med dem i denne saken/føljetongen/fadesen?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!