Skrevet av Emne: Trenings-studio i Asker  (Lest 1675 ganger)

Utlogget Andreas84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Trenings-studio i Asker
« : 29. oktober 2009, 18:50 »
Noen som har oversikt over alle trenings-studio i Asker? Jeg skal flytte dit om noen dager, og jeg ser at Jimu har et tilbud som gjelder om man melder seg inn i Oktober. Det er rimelig - 299 i måneden ved etårs kontrakt. Jeg har trent et par år, men ikke veldig ekstremt. Trener mest med fri-vekter etc, men trenger ikke veldig spesifikt utstyr annet enn et godt utvalg av hantler, stenger og vekter til å legge på stengene. Jimu har en praktisk beliggenhet for min del. Skal flytte i nærheten av Høn stasjon. Er det noen andre steder jeg bør vurdere, som også ligger i grei avstand, og med ok pris? Det er også en fordel om treningsstudioet generelt ikke pleier å være fullstappet med folk, ihvertfall på dagtid før ca kl 16-17. alle innspill mottas med takk!

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Trenings-studio i Asker
« #1 : 31. oktober 2009, 08:52 »
Hva med et søk på google eller gule sider, og så besøke dem?

Du finner både Elexia, SATS og Jimu i Asker sentrum, men jeg vet ikke noe om dem ... har også hørt at det finnes noe i forbindelse med holmenhallen, men det er lengre dit fra Høn enn til Asker sentrum  Smile
HABEAS CORPUS

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Trenings-studio i Asker
« #2 : 31. oktober 2009, 10:21 »
På Jimu er det stort sett lite folk, med unntak i rushtiden fra kl 16. Veldig lite i forhold til Elixia og Sats, det er sjelden jeg må stå i kø. Da stedet hovedsaklig er ubemannet (men videoovervåket) krever det at du har nok guts til å trene (kardio'n) alene.

Sats Asker satser mest på apparater. Frivektsavdelingen er relativt liten, men har tunge vekter. Personlig liker jeg ikke kardioavdelingen deres. Mange folk der.

Elixia Asker er som de fleste elixia'er, satser på et fresht og moderne image. Frivektsavdelingen er ok, apparatparken bruker hovedsaklig luftmotstand som belastning. De er best på gruppetreninger og spinning, flinke selgere og kunnskapen til treningsveilederne er vel heller litt laber. Mange folk i rush-tiden.

Asker Squash&Fitness ligger ved Holmensenteret, et skikkelig hardcore gym. Vet ikke så mye om det i dag, bortsett fra at det stort sett er store karer som trener der.

Nesbru Trim&Helse finnes ved Rema 1000 på Nesbru, men jeg vet ikke noe om det. Hovedsaklig gruppetimer.

Jeg ville valgt JIMU.

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Trenings-studio i Asker
« #3 : 31. oktober 2009, 10:28 »
Det er så godt som ingen mennesker i frivektsavdelingen på Elixia andre dager enn mandag.
Helt kurant om du har en avtale via jobb e.l. og slipper fullpris.

Powerhouse (Squash&Fitness) har helt klart best med frivekter og er bare en liten joggetur fra høn, men med en kjip oppoverbakke hjem.

Aldri vært innom Jimu, men går forbi der hver morgen og ettermiddag og må si jeg er skeptisk.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget larsman

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Train hard, fight easy!
Sv: Trenings-studio i Asker
« #4 : 31. oktober 2009, 20:01 »
Anbefaler Asker squash og fitness (POWERN!!!111), der jeg selv trener. Er ikke så hardcore som folk skal ha det til, de har bra utstyr - tunge hantler, samt styrke og vekltøfterstenger og en del store folk Wink

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Trenings-studio i Asker
« #5 : 31. oktober 2009, 20:12 »
trener selv en del på elixia asker. er helt greit, men ikke noe mer. mangler chins bar, decline benk, ghr benk bl.a. skulle også sett at de hadde "bedre" vektskiver, nå er det en salig blanding av alt mulig og det er mye flying for å finne de vektene du skal ha.

trente tidligere på asker squash og fitness (powerhouse), men da bare squash. skal sjekke ut resten nå etter jul da jeg vurderer å bytte.
du ser ut som en piss i trynet

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!