Skrevet av Emne: muscle worship  (Lest 28286 ganger)

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: muscle worship
« #45 : 11. januar 2011, 23:29 »
Det var jo hyggelig å få høre at du ikke har problemer med at andre nyter kroppen din i dusjen. Pleier du ofte å hengi deg til slike nytelsesfulle stunder i fellesdusjen?

Smiley

Vet ikke helt hva du legger i hengi, men kan hende jeg sender et aksepterende nikk i retningen av den blautfeite halvskalla skittnasen som gnikker på skrittet sitt i hjørnet av garderoben. Ellers kan det hende jeg poserer subtilt for han som tilfeldigvis skal lese meldingen sin i dusjen.. Jeg gir og jeg gir:)
24 og feit

Utlogget muskeltilbeder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Sv: muscle worship
« #46 : 12. januar 2011, 17:18 »
Du får få deg deltidsjobb, som gym massør.
Jeg hadde nok benyttet tilbudet om massasje, dersom det var et alternativ på gymmene jeg trener på.
Og dama mi hadde nok heller likt at en mann gjorde det. Enn ei kvinne.

synd jeg ikke trener der hvor du gjør det - for da hadde tilbudet om massasje fra meg definitivt vært aktuelt. Litt redd kanskje for at hendene mine hadde gått seg vill på den enorme ryggflaten din!

Jeg har tidligere tenkt tanken om deltidsjobb som gym massør, why not - i og med at jeg synes det er gøy og givende (og det mest på det platoniske planet). Jeg tror en del forveksler gjerne muskeltilbedelse med en sex fetish (noe det også er), men for min del handler det også om å uttrykke en viss følelse av "appreciation" (finner ikke det norske ordet for det her) til den som har jobbet hardt og fått til slike resultater... Og det finnes liksom ingen bedre måte å gjøre det på enn å... ja, nettopp: ta på!

Utlogget muskeltilbeder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Sv: muscle worship
« #47 : 12. januar 2011, 17:22 »
Vet ikke helt hva du legger i hengi, men kan hende jeg sender et aksepterende nikk i retningen av den blautfeite halvskalla skittnasen som gnikker på skrittet sitt i hjørnet av garderoben. Ellers kan det hende jeg poserer subtilt for han som tilfeldigvis skal lese meldingen sin i dusjen.. Jeg gir og jeg gir:)

Kan noen fortelle meg hvordan man gir ett honnørpoeng?... Glad jeg ikke faller i noen av kategoriene, men wow - dette fikk meg til å le (og heldigvis ikke så mye av meg selv). Slik god oppførsel bør vi alle lære av, hva?

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: muscle worship
« #48 : 12. januar 2011, 17:28 »
Kan noen fortelle meg hvordan man gir ett honnørpoeng?... Glad jeg ikke faller i noen av kategoriene, men wow - dette fikk meg til å le (og heldigvis ikke så mye av meg selv). Slik god oppførsel bør vi alle lære av, hva?



<--- GI HONNØR.... Grin
Mandal Treningssenter.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: muscle worship
« #49 : 12. januar 2011, 22:29 »
Vet ikke helt hva du legger i hengi, men kan hende jeg sender et aksepterende nikk i retningen av den blautfeite halvskalla skittnasen som gnikker på skrittet sitt i hjørnet av garderoben. Ellers kan det hende jeg poserer subtilt for han som tilfeldigvis skal lese meldingen sin i dusjen.. Jeg gir og jeg gir:)

Posering og smil? Tror du har misforstått en og annen ting. Det hjelper ikke å klemme igjen rumpeballene når du syns det er ok at andre "nyter kroppen din" i dusjen. Har du sagt A, så får du si B. Bend over, plukk opp det såpestykket og la det stå til ...

Eller kanskje det du EGENTLIG mente var at det var ok at andre nøt SYNET av deg? Nyter de kroppen din derimot, så får du akseptere at de ploger litt ...

Good luck i fellesdusjen
 
Cool

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: muscle worship
« #50 : 12. januar 2011, 22:36 »
Kan jeg bare spørre hvor gammel du er...? det vil sette ting litt i perspektiv.. litt forskjell på om du er 16 eller 64. Særlig med tanke på disse dusj-aktivitetene dine
Mandal Treningssenter.

Utlogget muskeltilbeder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Sv: muscle worship
« #51 : 14. januar 2011, 19:54 »
hehe... 29.

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: muscle worship
« #52 : 14. januar 2011, 21:18 »
hehe... 29.

fjooo... var redd for et 60+ svar
Mandal Treningssenter.

Utlogget Karbosjefen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: muscle worship
« #53 : 24. januar 2011, 04:12 »
Har du ikke noen flere erobringer å fortelle om ?

Men jeg skjønner hva du mener med det der muskeltilbedelse greia. En gang pulte jeg en dame som var ganske stygg og feit, men jeg fikk jævlig pump i armene så endte opp med at jeg kikket på armene mine imens jeg feide over henne, om ikke hadde jeg ikke klart å opprettholde ereksjon.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!