Skrevet av Emne: Utovervendte skulderblader av TV-spill?  (Lest 767 ganger)

Utlogget Oslo_Bobby

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Utovervendte skulderblader av TV-spill?
« : 25. oktober 2009, 13:15 »
Heisann! Var litt usikker på hvor dette emnet passet best inn, men tenkte det er mer eller mindre relatert til kroppsbygging  what

Hadde en veiledningstime med personlig trener i går på treningsstudioet jeg trener. Han er fysioterapeut og har vært personlig trener i mange år. Han la merke til at når jeg var helt avslappet kunne han nesten presse tommelen sin nedenfra og bak skulderbladet (eller englevingene som han også kalt det). Han sa at han kunne se på skulderbladene mine at jeg spiller en del Playstation eller Xbox (noe jeg gjør... eller gjorde ihvertfall). Vet noen hva han mente med det?

Setter pris på alle svar. Takk Smiley

Utlogget mark1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Utovervendte skulderblader av TV-spill?
« #1 : 27. oktober 2009, 08:39 »
jepp samme problemet som jeg hadde, problemet mitt var at jeg måtte få en skade før jeg oppdaget det.
Og om du gjør tunge skulderøvelser nå er det bare ett spørsmål før du får en skade selv.
Det fysioterapauten min gjorde var å sette en teip på ryggen/skuldra sånn at jeg hele tiden passet på å ha skuldren mye mere bakover og iløpet av 2-3uker var den i normal posisjon igjen og har holdt seg der.

Så mitt tips er å presse skuldrene bakover og få noen til å sette en sportsteip fra skulder til skulder bak ryggen.
Så vil du etterhvert venne deg til å ha skulderen i normal posisjon.
From fatass to not so fatass
Nov. 08 98kg bf: 25.7%                       Okt. 98.4kg bf: 16.3% spise løfte spise løfte
Mai.  09 94kg bf: 19.4%                      des. 09 102kg bf: 18.5 slutt på bulk
Aug. 09 92kg bf: 16.1%
Sep. 09 92kg bf: 15.7% prøver å bulke

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!