Skrevet av Emne: Dop florerer på treningssentrene  (Lest 20680 ganger)

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #30 : 27. oktober 2009, 15:33 »
Alkohol er grunnen til at folk blir slått ned på byn. En undersøkelse som sa at så og så mange voldsmenn innrømmet bruk av AAS sier INGENTING om muligheten for at AAS kan påvirke agrresjonen.

Du forkaster altså resultatene på epidemiologiske kvantitative studier? Du er stødig på forskning ser jeg Wink
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #31 : 27. oktober 2009, 15:48 »
Du forkaster altså resultatene på epidemiologiske kvantitative studier? Du er stødig på forskning ser jeg Wink

ikke så kult med kvantitative studier, kjekkere med kvalitetsforskning! er jo åpenbart at han er ute i helgene og forsker på årsak og konsekvens av helgefyll.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #32 : 27. oktober 2009, 16:06 »
Aner ikke, har aldri jobbet som vekter.

Ok, neivell. Bare synes du har veldig vekter-aktige synspunkter på ting. Men du stemmer vel FRP?
Sa brura

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #33 : 28. oktober 2009, 00:06 »
Du forkaster altså resultatene på epidemiologiske kvantitative studier? Du er stødig på forskning ser jeg Wink
Nei, når gjorde jeg det?
Det jeg mener er at det er feil å basere spørreundersøkelsen på svar fra straffedømte alene, for så å konkludere i saken med at AAS gjør brukerne agrresive. Jeg forkaster ikke en enkelt form for studie, men hvis de tar utgangspunkt i en matematisk modell alene i en kvantitativ studie, for så å komme med en konklusjon som en hel artikkel er bygget på, blir det feil vinkling og et dårlig helhetsbilde. Men dette er forsåvidt avisene glade i å gjøre.

Du er stødig på norsk ser jeg Smiley

 
ikke så kult med kvantitative studier, kjekkere med kvalitetsforskning! er jo åpenbart at han er ute i helgene og forsker på årsak og konsekvens av helgefyll.

Takker for komplimentet! Smiley
Politiet i bergen har doblet bemanningen i helgene forresten, dette er fordi at alkoholpåvirkete personer er så glade når de drikker, at mange ender med å le seg ihjel dry

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #34 : 28. oktober 2009, 08:59 »
Ok, neivell. Bare synes du har veldig vekter-aktige synspunkter på ting. Men du stemmer vel FRP?

Jeg stemte på mora di, for hun hadde på partiprogrammet sitt at hun skulle få skikk på deg.

Du stemte Venstre eller? Forøvrig artig å se at du setter folk i båser basert på yrke, en veldig god kvalitet det. Jeg er daglig leder, hva sier det om meg da?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #35 : 28. oktober 2009, 10:32 »
Hehe, jeg har jobbet en del som vekter. Varierer jo i det yrket fra de som tar det superseriøst og tror de nesten jobber som elitesoldater, og er helt uholdbare å henge med, til de som synes det er avslappende med en resepsjonsjobb der man kan sitte å slappe av og la dagen gå sin gang.

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #36 : 28. oktober 2009, 15:01 »
Nei, når gjorde jeg det?
Det jeg mener er at det er feil å basere spørreundersøkelsen på svar fra straffedømte alene, for så å konkludere i saken med at AAS gjør brukerne agrresive. Jeg forkaster ikke en enkelt form for studie, men hvis de tar utgangspunkt i en matematisk modell alene i en kvantitativ studie, for så å komme med en konklusjon som en hel artikkel er bygget på, blir det feil vinkling og et dårlig helhetsbilde. Men dette er forsåvidt avisene glade i å gjøre.

Vis jeg vil, skjønner jeg at du ikke gjør det. Men det er morsommere tolke innlegg dithen man selv vil Smiley

Nå har jeg ikke lest studiet du henviste til, men hvis man ser at en stor gruppe har en ting til felles(AAS),
kan man tillate seg å konkludere, gitt at studiepopulasjonen er stor nok.
Hvis man ser på 10 innsatte(voldsdømt), og ser at alle bruker AAS, kan det godt være en tilfeldighet, og man kan ikke konkludere på det. Øker man populasjonen til 1000 innsatte(voldsdømt), og ser at alle bruker AAS, kan man godt tillate seg og si at AAS har en sammenheng med aggresjon/vold. Metodologien kan være svak, men det spotter man ved og lese metoden i forsøket.

Men jeg skal ikke uttale meg om doping, da jeg ikke er så stødig på det. Forskning derimot, har jeg jobbet en del med Smiley

Sitat
Du er stødig på norsk ser jeg Smiley

Takk, det setter jeg pris på Tongue
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #37 : 28. oktober 2009, 15:04 »
Vis jeg vil, skjønner jeg at du ikke gjør det. Men det er morsommere tolke innlegg dithen man selv vil Smiley

Nå har jeg ikke lest studiet du henviste til, men hvis man ser at en stor gruppe har en ting til felles(AAS),
kan man tillate seg å konkludere, gitt at studiepopulasjonen er stor nok.
Hvis man ser på 10 innsatte(voldsdømt), og ser at alle bruker AAS, kan det godt være en tilfeldighet, og man kan ikke konkludere på det. Øker man populasjonen til 1000 innsatte(voldsdømt), og ser at alle bruker AAS, kan man godt tillate seg og si at AAS har en sammenheng med aggresjon/vold. Metodologien kan være svak, men det spotter man ved og lese metoden i forsøket.

Men jeg skal ikke uttale meg om doping, da jeg ikke er så stødig på det. Forskning derimot, har jeg jobbet en del med Smiley

Takk, det setter jeg pris på Tongue

Du har ikke tenkt over muligheten over at hardt kriminelle boler fordi de får tak i bolet 10 ganger så billig som de fleste andre, og fordi det er greit å være litt stor og sterk når man jevnlig hanskes med masse tullinger? Istedenfor at de blir kriminelle og voldelige av bolen ;p

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #38 : 28. oktober 2009, 15:23 »
Hvis man i Norge baserer livet sitt på å være kriminell, er man en idiot. Idioter har større sannsynlighet for å bruke både stoff og steroider, samt utøve vold.

Fordi de ikke evner å reflektere over konsekvenser av egne handlinger, nettopp fordi de er tjukke i huet. Der har du sammenhengen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #39 : 28. oktober 2009, 15:30 »

kan man tillate seg å konkludere, gitt at studiepopulasjonen er stor nok.
Hvis man ser på 10 innsatte(voldsdømt), og ser at alle bruker AAS, kan det godt være en tilfeldighet, og man kan ikke konkludere på det. Øker man populasjonen til 1000 innsatte(voldsdømt), og ser at alle bruker AAS, kan man godt tillate seg og si at AAS har en sammenheng med aggresjon/vold. Metodologien kan være svak, men det spotter man ved og lese metoden i forsøket.

Men jeg skal ikke uttale meg om doping, da jeg ikke er så stødig på det. Forskning derimot, har jeg jobbet en del med Smiley

Takk, det setter jeg pris på Tongue
Hvis man ser på en gruppe på 10 innsatte og ser at alle er kriminelle, kan det godt være en tilfeldighet. Hvis man ser på en gruppe på 100 innsatte og ser at alle er kriminelle, kan det godt være en tilfeldighet. Men hvis man ser på alle innsatte og ser at alle er kriminelle, da er det kan man konkludere med at alle kriminelle er i fengsel? Tongue
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #40 : 28. oktober 2009, 23:24 »
Det er en huuuuge fyr på treningssenteret der jeg holder til, som helt obvious bruker dop. Senteret har nylig innført en lov/regel som sier at ingen som trener der får lov til å bruke doping etc. Når han ble konfrontert angående dette av treningssenter-personalet, ignorerte han de totalt og bare gikk bort mens de snakket til han rofl
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #41 : 28. oktober 2009, 23:33 »
Eru her igjen Fleksnes? Nå må du huske at du er lagersjef - eller noe sånt hvis jeg ikke husker helt feil - og at du neppe stemmer FRP da…

Arbe-partti, tenker jeg… Det er det folk flest stemmer, ser det ut som.

Og det har jo fungert kjempe bra…

Er jeg off topic nå?
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #42 : 29. oktober 2009, 14:46 »
Det er en huuuuge fyr på treningssenteret der jeg holder til, som helt obvious bruker dop. Senteret har nylig innført en lov/regel som sier at ingen som trener der får lov til å bruke doping etc. Når han ble konfrontert angående dette av treningssenter-personalet, ignorerte han de totalt og bare gikk bort mens de snakket til han rofl
Det hadde jeg også gjort Smiley
Vil han bruke dop, så er det hans eget valg!

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #43 : 29. oktober 2009, 15:49 »
Det er en huuuuge fyr på treningssenteret der jeg holder til, som helt obvious bruker dop. Senteret har nylig innført en lov/regel som sier at ingen som trener der får lov til å bruke doping etc. Når han ble konfrontert angående dette av treningssenter-personalet, ignorerte han de totalt og bare gikk bort mens de snakket til han rofl

Kjempetøff, siden han brukte bol og var så stor og sterk så må man vel forstå at han ikke følger de samme reglene som alle andre, og dermed gjøre akkurat det man vil, jeg pleier også å gjøre det med en gang jeg ser en som er mindre en meg, da fiser jeg ham i trynet og oppfører meg som en bæsj, hvorfor? fordi jeg kan! hva skal han gjøre? Kaste meg ut av treningssenteret sitt? I think not! jeg er jo så stor og sterk, da teller ikke lovverket på meg!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #44 : 29. oktober 2009, 15:51 »
Kjempetøff, siden han brukte bol og var så stor og sterk så må man vel forstå at han ikke følger de samme reglene som alle andre, og dermed gjøre akkurat det man vil, jeg pleier også å gjøre det med en gang jeg ser en som er mindre en meg, da fiser jeg ham i trynet og oppfører meg som en bæsj, hvorfor? fordi jeg kan! hva skal han gjøre? Kaste meg ut av treningssenteret sitt? I think not! jeg er jo så stor og sterk, da teller ikke lovverket på meg!
Trodde du hadde ditt eget treningssenter jeg Huh Er du tøff bare fordi du kan?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!