Skrevet av Emne: Dop florerer på treningssentrene  (Lest 20738 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #60 : 02. november 2009, 17:10 »
Utkasting av bolemiljøene fra treningsstudio er noe som har skjedd flere plasser. Jeg husker da Studio 7 i Tromsø pælma ut alle bolerne for 10 år siden. Det ble masse bråk da, eieren ble til og med truet på livet, en kar ble dømt for den hendelsen og bura inne.

Å kaste ut de som boler er en lite hyggelig sak. Man kan ikke avkreve urinprøve med loven i hånd, men må rett og slett bare kaste de det gjelder ut fra gymmet og nekte dem adgang for fremtiden.

Gymeieren risikerer ikke særlig strenge reaksjoner fra domstolene. Det er snakk om et avtalebrudd, men de som står uten gym kan finne seg et annet sted og trene, så noe erstatning av særlig størrelse vil det ikke bli snakk om.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #61 : 02. november 2009, 17:18 »
Hva hadde du gjort hvis en du bare hadde mistanke til at bolte. Ingen bevis. Du sier til ham at du er mistenksom og forteller ham om polisien din. Så bare snur han seg og går midt i samtalen og fortsetter å trene.
Du har ingen bevis for at han boler. Ville du kastet ham ut med din anti-bole-power?



Mistanke er skumle saker, jeg kan ikke gå rundt og si at folk boler fordi de er store og sterke, en bør kunne si at en er uskyldig til det motsatte er bevist.

Jeg hadde aldri gått bort til en fyr under treningen hans og spurt ham om noe sånt, det er dårlig stil, jeg hadde tatt det opp på privaten, eventuelt under to øyne hvorav jeg hadde forklart hva jeg trodde og hva han synes om det.
Hadde han snudd ryggen til og gått da så måtte jeg jo ha tatt en affære, er du ikke enig?

Hehe, og nei, jeg hade ikke kastet ham ut med min anti-bole-power, jeg hadde aldri spurt en om han brukte så lenge jeg ikke viste han gjorde det, eller kunne bevise det.

Men det finnes rettigheter for de som driver også, hvorfor tror du folk blir sparket fra jobben sin eller kastet ut fra barer?

Men nå handler det uansett mer om å behandle folk med respekt da, og jeg synes ikke det er riktig å spørre en fyr rett ut forran ett åpent treningssenter, samtidig er det desverre ikke noen lov som tilsier at jeg ikke får lov til å oppføre meg som en idiot og faktisk gjøre det.

Om det kommer en person inn her og ikke behandler meg eller utstyret mitt riktig, skal jeg da bare svelge det fordi han har rettigheter?

Jeg kan ikke kaste ut folk fordi jeg mistenker de boler, men jeg kan kaste ut folk jeg ikke ønsker skal være her, og en slik opptreden er mer en nok til å si at en person ikke skal komme tilbake.



Utlogget morteneide

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

  • real power can`t be given,it must be taken
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #62 : 02. november 2009, 17:27 »
Jeg synes det må være opp til vær enkelt om de vil dope seg eller ikke,det er jo litt synd at 15/16 åringer som ikke er ferdig ut vokst skal stappe i seg doping,men sånn er det og da må de få gjøre det.Så lenge du ikke plager andre så må du få lov til bruke litt steroids uten att folk skal komme med pekefingern å snakke moral,så lenge man ikke konkurerer mot andre som er rein og man får en fordel med dop så mener jeg at man kan bruker det man vil,bivirkninger får du av det meste,leser man bakpå en ibux pakke så er det ganske mange bivirkninger der også,men folk spiser så det holder for det.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #63 : 02. november 2009, 17:35 »
Man kan ikke nekte utlendinger å handle i butikken din, så kan man nekte bolere å trene på studioet ditt hvis de har skrevet en kontrakt der dette ikke er nevnt?

Er det ingen lover mot diskriminering som tar for seg slike ting?

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #64 : 02. november 2009, 17:37 »
eller trekke den mer naturlige konklusjonen at for voldelige/aggresive mennesker er det en fordel å være stor/sterk/skremmende og derfor bruker de AAS?

Nei, den konklusjonen kan man ikke trekke ut fra et slikt hypotetisk statistikstudie. Kanskje det er riktig det du sier, men man kan ikke tillate seg og synse i et slikt studie.

Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #65 : 02. november 2009, 17:41 »
Man kan ikke nekte utlendinger å handle i butikken din, så kan man nekte bolere å trene på studioet ditt hvis de har skrevet en kontrakt der dette ikke er nevnt?

Er det ingen lover mot diskriminering som tar for seg slike ting?

Altså, for å få det frem så dreier det seg mer om oppførselen til folk en om de boler, jeg kan ikke gå rundt og peike på folk og kaste dem ut fordi jeg tror de boler, det er ikke grunn nok!
Men jeg kan kaste ut folk som ikke respekterer eller oppfører seg på en måte som representerer allmenn folkeskikk og det var derfor jeg reagerte på han som bare gikk når han ble spurt av en representant fra treningsstudioet han trente på.

Det er ikke sammenlignbart med rasisme, har jeg lov til å nekte alle pedofilidømte til å jobbe i barnehagen min? Går ut fra det!
Har jeg lov til å nekte folk som truer meg, stjeler fra meg, eller ødlegger for meg? Ja, tror det!


Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #66 : 02. november 2009, 17:46 »
Altså, for å få det frem så dreier det seg mer om oppførselen til folk en om de boler, jeg kan ikke gå rundt og peike på folk og kaste dem ut fordi jeg tror de boler, det er ikke grunn nok!
Men jeg kan kaste ut folk som ikke respekterer eller oppfører seg på en måte som representerer allmenn folkeskikk og det var derfor jeg reagerte på han som bare gikk når han ble spurt av en representant fra treningsstudioet han trente på.

Det er ikke sammenlignbart med rasisme, har jeg lov til å nekte alle pedofilidømte til å jobbe i barnehagen min? Går ut fra det!
Har jeg lov til å nekte folk som truer meg, stjeler fra meg, eller ødlegger for meg? Ja, tror det!



så jeg får ikke trene på bjørns igjen fordi jeg stjal et par hantler? Sad
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #67 : 02. november 2009, 17:47 »
så jeg får ikke trene på bjørns igjen fordi jeg stjal et par hantler? Sad

Hehe, leverer du dem tilbake igjen så får vi se Smiley

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #68 : 02. november 2009, 17:48 »
Det var ment som et svar til dette:

Sitat
kan man godt tillate seg og si at AAS har en sammenheng med aggresjon/vold.

Utlogget Aerts

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

  • You are not special.
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #69 : 02. november 2009, 18:01 »
Blir irritert av å lese kommentarene folk har skrevet på siden der artikkelen er. Faen så syk negativt syn alle har på de som bruker steroider, å det kommer fra folk som faen ikke har peiling på en dritt å troligvis aldri har løfta en vekt i hele livet sitt. /die.
19 år, 184cm, 92kg

Benkpress: 145kg x1
Markløft: 170kg x 5
Knebøy: 160kg x 1

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #70 : 02. november 2009, 19:29 »
Blir irritert av å lese kommentarene folk har skrevet på siden der artikkelen er. Faen så syk negativt syn alle har på de som bruker steroider, å det kommer fra folk som faen ikke har peiling på en dritt å troligvis aldri har løfta en vekt i hele livet sitt. /die.
Du syns det er greit med litt bol?
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Aerts

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

  • You are not special.
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #71 : 02. november 2009, 19:36 »
Du syns det er greit med litt bol?

Ja, vis det er for å oppnå personlige mål, å utenom konkuranse idrett. Kunne ikke gitt mer faen hva folk bestemmer seg for å gjøre med sin egen kropp.
19 år, 184cm, 92kg

Benkpress: 145kg x1
Markløft: 170kg x 5
Knebøy: 160kg x 1

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #72 : 02. november 2009, 20:00 »
Jo, alle skal få gjøre som de vil med egen kropp!

Problemet er at jeg må betale for moroa. Jeg kjenner selv en boler som har kostet samfunnet utallige sykehusdøgn pga bruken sin.

En annen ting er at de som driver gym ikke er interessert i at de som trener der bruker bol, skal man bole får man gjøre det på gym der det er akseptert eller trene hjemme.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Aerts

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

  • You are not special.
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #73 : 02. november 2009, 20:42 »
Problemet er at jeg må betale for moroa. Jeg kjenner selv en boler som har kostet samfunnet utallige sykehusdøgn pga bruken sin.

Da får du heller prøve å stoppe salg av alkohol, noe som både koster samfunnet penger OG liv. Bol er i det minste ikke skadelig for andre.
19 år, 184cm, 92kg

Benkpress: 145kg x1
Markløft: 170kg x 5
Knebøy: 160kg x 1

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #74 : 02. november 2009, 20:44 »
Moms på steroider? Wink
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!