Skrevet av Emne: Dop florerer på treningssentrene  (Lest 20717 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #75 : 02. november 2009, 20:54 »
Da får du heller prøve å stoppe salg av alkohol, noe som både koster samfunnet penger OG liv. Bol er i det minste ikke skadelig for andre.

Sant det du sier om alkohol, men alkohol betaler vi avgifter for.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #76 : 02. november 2009, 20:55 »
Sant det du sier om alkohol, men alkohol betaler vi avgifter for.
Legalize roidz!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Daeemon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #77 : 13. november 2009, 14:59 »
Jo, alle skal få gjøre som de vil med egen kropp!

Problemet er at jeg må betale for moroa. Jeg kjenner selv en boler som har kostet samfunnet utallige sykehusdøgn pga bruken sin.


Og da kommer vi igjen inn på diskusjon med misbruk vs "vanlig" bruk.. En normal bruker som ikke overdoserer og gjør alt etter "boka", skal ikke ende opp på sykehus med mindre det er snakk om genetiske problemer.

Vi betaler også for heroin misbrukere, betyr det at alle som slapper av med litt hasj burde bli uglesett?

Eller alkohol misbrukere? Skal vi øke minstealderen på alkohol, eller stenge serveringen på utesteder og butikker enda tidligere? Eller bare gjøre alkohol ulovlig siden dine skattepenger betaler for de som ender på kjøret?
18 år
BP 120
ML 180
KB 100x10 (ikke maksa enda)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #78 : 13. november 2009, 15:29 »
Og da kommer vi igjen inn på diskusjon med misbruk vs "vanlig" bruk.. En normal bruker som ikke overdoserer og gjør alt etter "boka", skal ikke ende opp på sykehus med mindre det er snakk om genetiske problemer.

Vi betaler også for heroin misbrukere, betyr det at alle som slapper av med litt hasj burde bli uglesett?

Eller alkohol misbrukere? Skal vi øke minstealderen på alkohol, eller stenge serveringen på utesteder og butikker enda tidligere? Eller bare gjøre alkohol ulovlig siden dine skattepenger betaler for de som ender på kjøret?
Rent prinsippielt er jeg for legalisering av det meste. For min del kunne man solgt heroin på Rema 1000 om så. Problemet er det at folk ikke klarer å styre seg. Akkurat nå er jeg i Nederland og har en coffeyshop på hjørnet og kan gå ned og ta meg en lovlig blås med jazztobakk om jeg så vil, men jeg gjør det ikke fordi det ikke frister. Jeg ser jo at folk trives med røykingen her nede og synes det er greit siden det er en del av deres kultur. Men er dette noe jeg ønsker å importere til Norge? Nei, det er så mange folk her nede som går rundt med blodsprengte øyne og er steine døgnet rundt at tilsvarende ordning med fri hasj i Norge ville blitt en katastrofe. Nordmenn er generelt så utagerende hva rusmidler gjelder at legalisering av hasj ville spredt seg som en farsott og hatt negative konsekvenser for hele samfunnet.

Nå sprer bol seg på treningssentrene rundtom i landet og flere brukere betyr flere misbrukere. Dersom man kan få ned antall (mis)brukere er et forbud positivt i den forstand at doping ikke blir et samfunnsproblem. Jeg ønsker ikke å leve i et samfunn der det settes likhetstegn mellom det å trene på studio og det å bruke steroider.

Fram til i dag har ikke anabole steroider vært noe man ikke bør forby ved lovgivning. Lovforbud bør forbeholdes samfunnsproblemer av en viss alvorlighet for å skåne de som ikke klarer å beherske seg samt for å forebygge at kriminelle nettverk etableres. Siden omsetningen av doping foregår ulovlig vil slike kriminelle nettverk vokse seg store dersom flere begynner å bruke dop. Jeg ønsker ikke en slik samfunnsutvikling.

At enkelte setter en sprøyte i skinka av og til får så være. I dag er det så få som gjør det så det er få som bryr seg, de politiske partiene inkludert. Blir det for mange bolere blir bol forbudt, sånn er det med den saken. Tilsvarende er det med alkohol, blir det for mye drikking kuttes tilgangen. For mange ulykker på veiene så reduseres fartsgrensene.

Skal jeg spå fremtiden vil jeg anta at boling er forbudt i løpet av en tiårsperiode. Samtidig vil det nok bli større aksept for bruk av testosteron blant gamle menn da man har gode erfaringer med dette i USA.

Tenåringer bør for all del holde seg langt unna bol. En kur på en (gutt) i tenårene kan ødelegge hjernens egen evne til å produsere testosteron for alltid. Før man er godt oppi 20-årene så har ikke hjernens utsondring av kjønnshormoner stabilisert seg ennå. Setter man en sprøyte med steroider i tenårene så tar hjernen og testiklene seg en ferie fra hormonproduksjonen og det er ikke sikkert at de noensinne kommer tilbake på jobb igjen...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #79 : 13. november 2009, 15:34 »
Jo jeg er enig i det du sier her! Rent prinsippielt er jeg for legalisering av det meste. For min del kunne man solgt heroin på Rema 1000 om så. Problemet er det at folk ikke klarer å styre seg.

Nå sprer bol seg på treningssentrene som en farsott, flere brukere betyr flere misbrukere. Dersom man kan få ned antall (mis)brukere er dette positivt i den forstand at doping ikke blir et samfunnsproblem. Jeg ønsker ikke å leve i et samfunn der det settes likhetstegn mellom det å trene på studio og det å bruke steroider.

Fram til i dag har ikke anabole steroider vært noe man bør forby ved lovgivning. Lovforbud bør forbeholdes samfunnsproblemer av en viss alvorlighet for å skåne de som ikke klarer å beherske seg samt for å forebygge at kriminelle nettverk etableres. Siden omsetningen av doping foregår ulovlig vil slike kriminelle nettverk vokse seg store dersom flere begynner å bruke dop. Jeg ønsker ikke en slik samfunnsutvikling.

At enkelte setter en sprøyte i skinka av og til får så være. I dag er det så få som gjør det så det er få som bryr seg, de politiske partiene inkludert. Blir det for mange bolere blir bol forbudt, sånn er det med den saken. Tilsvarende er det med alkohol, blir det for mye drikking kuttes tilgangen. For mange ulykker på veiene så reduseres fartsgrensene.

Skal jeg spå fremtiden vil jeg anta at boling er forbudt i løpet av en tiårsperiode. Samtidig vil det nok bli større aksept for bruk av testosteron blant gamle menn da man har gode erfaringer med dette i USA.
Tviler sterkt på at alkohol noen gang blir forbudt, staten tjener altfor mye på avgifter på dette til at de har råd til å forby det. At heroin er ulovlig kan jeg forstå, rus er farligere enn bol. Tar man bol så skader man kun seg selv, direkte i alle fall. Veien fra å sette en sprøyte med bol i rumpa til å utøve en trussel for andre er i alle fall lenger enn tilsvarende med rusmidler (alkohol innkludert). Hvorfor anabole steroider er ulovlig (å oppbevare/selge/kjøpe, men ikke bruke) kan jeg ikke forstå, da burde man forby alt som var farlig for seg selv. Det inkluderer selvsagt alle ekstremsporter o.l.

Og i ekstremsporter kan man jo være en fare for andre, f.eks ved skikjøring i skianlegg kan man kræsje med andre i store hastigheter, det er definitivt ikke ufarlig. Ser selvsagt at man ved å bruke bol kan bli stor og sterk, og dermed utgjøre en trussel for andre om man ikke har kontroll på seg selv. Men meningen med bol er ikke å bole seg opp for å springe rundt å slåss på byen? Det finnes jo flere kampsporter som er ment som selvforsvar, men også disse utgjør en potensiell fare for andre, alt etter hvem som utøver dem.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #80 : 13. november 2009, 15:57 »
Tviler sterkt på at alkohol noen gang blir forbudt, staten tjener altfor mye på avgifter på dette til at de har råd til å forby det. At heroin er ulovlig kan jeg forstå, rus er farligere enn bol. Tar man bol så skader man kun seg selv, direkte i alle fall. Veien fra å sette en sprøyte med bol i rumpa til å utøve en trussel for andre er i alle fall lenger enn tilsvarende med rusmidler (alkohol innkludert). Hvorfor anabole steroider er ulovlig (å oppbevare/selge/kjøpe, men ikke bruke) kan jeg ikke forstå, da burde man forby alt som var farlig for seg selv. Det inkluderer selvsagt alle ekstremsporter o.l.

Og i ekstremsporter kan man jo være en fare for andre, f.eks ved skikjøring i skianlegg kan man kræsje med andre i store hastigheter, det er definitivt ikke ufarlig. Ser selvsagt at man ved å bruke bol kan bli stor og sterk, og dermed utgjøre en trussel for andre om man ikke har kontroll på seg selv. Men meningen med bol er ikke å bole seg opp for å springe rundt å slåss på byen? Det finnes jo flere kampsporter som er ment som selvforsvar, men også disse utgjør en potensiell fare for andre, alt etter hvem som utøver dem.
Alkohol vil aldri bli forbudt, i hvert fall ikke mens jeg lever. Drikking er alt for populært til at et totalforbud vil bli innført. Tilgangen på alkohol derimot blir stadig innskrenket.

Steroider er farlig for de som ikke bruker dem forsvarlig. Spesielt gjelder dette ungdommer som kan ødelegge hormonsystemet sitt for alltid.

Når det gjelder kampsport så er denne idrettsformen lovregulert i knockout-loven (knock-out er forbudt).
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #81 : 13. november 2009, 15:58 »
Tviler sterkt på at alkohol noen gang blir forbudt, staten tjener altfor mye på avgifter på dette til at de har råd til å forby det.

ikke har råd å råd fru blom. vi har strengt tatt råd til det meste.

hvor mye tjener vi egentlig på alkoholavgiftene?

grunnen til at det ikke blir ulovlig er at folk ikke vil ha det ulovlig. demokrati osv.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #82 : 13. november 2009, 16:01 »
Steroider er farlig for de som ikke bruker dem forsvarlig. Spesielt gjelder dette ungdommer som kan ødelegge hormonsystemet sitt for alltid.
My point exactly! Man burde være fri til å gjøre hva man vil med seg selv, det er ens eget ansvar å være klar over hvilke farer som følger med! Det finnes så sinnsykt mye som er farlig om det gjøres feil, skal man forby markløft fordi man kan få skader av det dersom det utføres feil? Legalize roidz ffs!
ikke har råd å råd fru blom. vi har strengt tatt råd til det meste.

hvor mye tjener vi egentlig på alkoholavgiftene?

grunnen til at det ikke blir ulovlig er at folk ikke vil ha det ulovlig. demokrati osv.
Dårlig formulert, ser den. Men tror nok staten tjener en god slant på alkohol og tobakk hvert år.

Hvorfor er steroider ulovlig da? Er det så mange som har ytret et ekstremt ønske om at det skal være ulovlig? Er det fordi ikke nok folk vil ha det legalisert, og at det bare henger igjen fra gammelt av at det er ulovlig?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #83 : 13. november 2009, 16:07 »
My point exactly! Man burde være fri til å gjøre hva man vil med seg selv, det er ens eget ansvar å være klar over hvilke farer som følger med! Det finnes så sinnsykt mye som er farlig om det gjøres feil, skal man forby markløft fordi man kan få skader av det dersom det utføres feil? Legalize roidz ffs!Dårlig formulert, ser den. Men tror nok staten tjener en god slant på alkohol og tobakk hvert år.

Hvorfor er steroider ulovlig da? Er det så mange som har ytret et ekstremt ønske om at det skal være ulovlig? Er det fordi ikke nok folk vil ha det legalisert, og at det bare henger igjen fra gammelt av at det er ulovlig?
Grunnen til at å bruke bol ikke er omfattet av straffeloven er at myndighetene har en restriktiv holdning mot å innføre nye lovforbud. Alt som ikke er forbudt ved lov er tillatt, dvs at siden boling til eget bruk ikke er forbudt så er det tillatt. Så lenge det ikke er et problem at folk boler så er det heller ikke nødvendig å forby denne aktiviteten.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #84 : 13. november 2009, 16:15 »


Hvorfor er steroider ulovlig da? Er det så mange som har ytret et ekstremt ønske om at det skal være ulovlig?


(steroider er ikke ulovlig å bruke)


hallo! jorden kaller diildoface. alle i norge hater steroider og doping.


Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #85 : 13. november 2009, 16:17 »
(steroider er ikke ulovlig å bruke)


hallo! jorden kaller mr x. alle i norge hater steroider og doping.


Nei, men der er ikke lov å oppbevare, selge og kjøpe. Og plix rediger bort navnet mitt, er mange her på TF som er ute etter meg, trussler osv u know.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #86 : 13. november 2009, 16:20 »
Nei, men der er lov å , selge og kjøpe.

nei, dette er ikke lov.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #87 : 13. november 2009, 16:21 »
jeg er teit og prøver å redigere en quote slik at Tfkong1 skal se dum ut, fy faen for en idiot jeg er.
Fail@quoting?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #88 : 13. november 2009, 16:23 »
.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Dop florerer på treningssentrene
« #89 : 13. november 2009, 16:24 »
Det er lov å ha opptill 3000mg eller 4000mg hjemme uten noen kan ta det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!